Pagina 2 van 46 Eerste 12345612 ... Laatste
    Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt voor de tip van spaar en pluk. Kende deze actie niet maar heb me nu meteen ingeschreven. :-)

Ik gebruik mijn kredietkaart zoveel als mogelijk. Ik vind dit persoonlijk veel makkelijker en overzichtelijker dan betalen met gewone bankkaart.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bedankt voor de tip van spaar en pluk. Kende deze actie niet maar heb me nu meteen ingeschreven. :-).
    Je kan kredietkaarten voor spaar&pluk combineren op één account als je er meerdere hebt of samen met de hele familie. Je kan de punten dan overzetten op één van de kredietkaarten en je spaart nog makkelijker bonnen van €5

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Je kan kredietkaarten voor spaar&pluk combineren op één account als je er meerdere hebt of samen met de hele familie. Je kan de punten dan overzetten op één van de kredietkaarten en je spaart nog makkelijker bonnen van €5
    Bedankt, maar ik ben de enige hier met een kredietkaart.

iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik gebruik mijn kaart ook enkel voor online, de states of hier bv de plaatselijke chinees die geen bankcontact heeft.
    Maar uiteraard geen gespreide betaling, gewoon ineens van de zichtrekening. Wat ik persoonlijk ook het beste vind. Ik heb denk de eerste 6maanden van die kaart reclame en formules in men bus gehad om toch maar gespreide betaling te nemen, ongelooflijk. Tis zeer handig, maar ge moet idd uw grenzen kennen

mastercard van de bank zelf hier, voordeel is dat ik men pincode etc ten alletijden trug kan instellen op de bank, en het verlies ook daar kan melden ipv naar ne nr te bellen.

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Cofidis heeft dus wel een vooropgesteld bedrag wat je moet afbetalen.Hoe hoger het bedrag dat je leent,hoe meer je moet aflossen maandelijks.Zo lang je geen gebruik maakt van het krediet,hoef je niets te betalen.

Toen de dieren nog spraken heb ik daar eens een krediet afgesloten voor 200000 franken en ik moest 8000 frank per maand terugbetalen.Probleem met dit was dat je ten alle tijde terug kon opnemen wat je al terugbetaald had,en zo ben ik in een straatje zonder einde terechtgekomen.Dankzij mijn ouders ben ik uit die neerwaartse spiraal geraakt.Dit is ook een van de hoofdredenen waarom dat er zoveel mensen zijn met kredietschulden.
    In your life you'll be amazed at all the love you lose
    You can never live that life again
    The one thing you will never lose is the singing in your head
    That will still be with you until the end RIP LEMMY

Jayred's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook leuk om weten: het systeem van kredietkaarten kijkt ook naar je aankoopprofiel. Dat wil zeggen dat als je elke maand bvb 10-20-30 EURO uitgeeft en je ineens ergens 1000 gaat betalen met je kaart dat de kaart kan blokkeren, ook al is het lager dan je limiet. Met de nadruk op kan.

Enkele telefoontjes later zou dat opgelost moeten worden.
    Jayred A.K.A. Jaered

hatchet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit is een vraag over PayPal:
    Kan je geld op je PayPal storten via de bank als je 15 jaar bent?

Fides's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatchet Bekijk bericht
    Dit is een vraag over PayPal:
    Kan je geld op je PayPal storten via de bank als je 15 jaar bent?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door https://cms.paypal.com/nl/cgi-bin/?cmd=_render-content&content_ID=ua/UserAgreement_full&locale.x=nl_NL
    2.1 Voorwaarden Als u in aanmerking wilt komen voor onze services, moet u minimaal 18 jaar oud zijn en woonachtig zijn in een van de landen die op de pagina PayPal wereldwijd zijn vermeld. Verder garandeert u, als u een individu bent en een rekening bij PayPal opent, dat u niet handelt namens een geheime opdrachtgever of een derde begunstigde. Deze overeenkomst is alleen van toepassing op gebruikers die woonachtig zijn in Nederland. Als u in een ander land woont, kunt u de overeenkomst openen vanaf de PayPal-website(s) in uw land (indien van toepassing).
    .

hatchet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt.

Dat wordt aan de mama vragen vrees ik.

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan me iemand bevestigen of dit klopt, dat handelaren een bedrag kunnen reserveren bij de CC bedrijven? Bepaalde firma zegt dat ze geen geld afhalen VOOR pakket verzonden is, terwijl Visa zegt dat dat bedrag wel al bij de transacties staat. Toen ik daar de klantendienst achter vroeg,beweerde de telefoniste dat ze dat bedrag reserveren, en dat het pas uitbetaald gaat worden aan hen op het moment dat het pakket verstuurd wordt...Kan iemand bevestigen of dit inderdaad zo werkt? Heb ergens gelezen dat handelaren en bedrijven dit doen om er zeker van te zijn dat ze hun geld krijgen zodat ze niet zonder betaling zitten als een persoon zijn limiet er intussen doorjaagt... Klopt dit dus?
    In your life you'll be amazed at all the love you lose
    You can never live that life again
    The one thing you will never lose is the singing in your head
    That will still be with you until the end RIP LEMMY

stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Natuurlijk, dan staat dat bedrag gewoon 'in wacht'.

Hotels doen het ook meestal, zo zijn ze zeker dat ze een soort waarborg hebben dat ge het niet zomaar aftrapt of ni kunt betalen
    I'd agree with you but then we'd both be wrong

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben op zoek naar een Visa of Mastercard debetkaart, welke bank biedt dit aan? Ik weet dat dit bestaat, alleen weet ik niet of dit in België bestaat.

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wel, dan kan je betalen in alle winkels en dergelijke die Mastercard/VISA ondersteunen, een veel groter bereik dan Maestro met andere woorden. Maar het zou vooral zijn voor aankopen te doen op het internet, waar de mogelijkheden met Maestro in het buitenland zeer beperkt zijn.

Het principe is dat je niet meer geld kan uitgeven dan er op dat moment op jouw rekening staat.

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had dat vroeger
    Mastercard Prepaid kaartje via myWirecard
    mywirecard - Startpagina

Pagina 2 van 46 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten