Pagina 1 van 9 12345 ... Laatste

Discussie: Scalping

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

Scalping

Dus ik pre-order PS5 2 maanden geleden.

Krijg hem op launch vorige week. Ik hoor dat ze op 2dehands het dubbele waard zijn (1000 ipv 500 euro) dus ik zet het dan ook maar te koop omdat ik wel wat langer kan wachten voor dat geld.

Meteen verkocht, maar kreeg ook 10-tal chats op 2dehands met verwijten in. Dikwijls van mensen met hun eigen naam en die in de 30 zijn volgens Facebook. Ik heb ze in PS5 thread neergeschreven om aan te tonen hoe kinderachtig mensen zijn voor speelgoed.

Word ik ook daar afgeschoten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die mensen hebben allemaal stuk voor stuk gelijk. Ge zijt een stuk vuiligheid als je zo zit te scalpen.
    The fuck eigenlijk

Heb er nog 2 die gaan aankomen maar die verkoop ik tegen aankoopprijs aan familie. Maar aan vreemden sowieso nooit na deze ervaring.
    no votes  

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    57 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pskonejott Bekijk bericht
    Dus ik pre-order PS5 2 maanden geleden.

Krijg hem op launch vorige week. Ik hoor dat ze op 2dehands het dubbele waard zijn (1000 ipv 500 euro) dus ik zet het dan ook maar te koop omdat ik wel wat langer kan wachten voor dat geld.

Meteen verkocht, maar kreeg ook 10-tal chats op 2dehands met verwijten in. Dikwijls van mensen met hun eigen naam en die in de 30 zijn volgens Facebook. Ik heb ze in PS5 thread neergeschreven om aan te tonen hoe kinderachtig mensen zijn voor speelgoed.

The fuck eigenlijk

Heb er nog 2 die gaan aankomen maar die verkoop ik tegen aankoopprijs aan familie. Maar aan vreemden sowieso nooit na deze ervaring.
    Je bent deel van het probleem. Jammer dat je hieraan meedoet. Dat is al wat ik kan zeggen.

Veel plezier met uw paar euro's die in de hele context van uw leven nul komma nul verschil gaan maken.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Je bent deel van het probleem. Jammer dat je hieraan meedoet. Dat is al wat ik kan zeggen.

Veel plezier met uw paar euro's die in de hele context van uw leven nul komma nul verschil gaan maken.
    Dan is het ook geen probleem het dubbele te betalen. In de context van uw leven maakt dat nameluhk nul komma nul verschil. Soit, mijn glimlach is maar gewoon hoe kinderachtig en marginaal 30-plussers kunnen zijn.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Limburg. Niet DE Limburg, gewoon Limburg.
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    En terecht. Als ge niet kunt inzien waarom ge deel van het probleem zijt, dan mogen ze u gerust nog eens kielhalen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hate4recipe Bekijk bericht
    En terecht. Als ge niet kunt inzien waarom ge deel van het probleem zijt, dan mogen ze u gerust nog eens kielhalen.
    Nee, ik zie niet in wat het probleem in se is. Wilt ge niet meer betalen wacht dan zoals iedereen op de volgende lading. Welkom in het Westen.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    26 Post(s)
    Nee, ik zie niet in wat het probleem in se is. Wilt ge niet meer betalen wacht dan zoals iedereen op de volgende lading. Welkom in het Westen.
    En jij vond het dan ook nog eens een goed idee om daarmee te komen pronken op een platform waarvan je weet dat daar zwaar op neergekeken wordt. En waarvan je weet dat er een hoop teleurgestelde mensen zitten die geen PS5 hebben kunnen bemachtigen om die vervolgens door idioten aan 2x de prijs te zien verkocht worden.

Of dacht je werkelijk hier medelijden te krijgen dat mensen u uitmaken omdat je een toestel aan dubbele aankoopprijs verkoopt?
    9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
    https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.html
    no votes  

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    57 Post(s)
    Dan is het ook geen probleem het dubbele te betalen. In de context van uw leven maakt dat nameluhk nul komma nul verschil. Soit, mijn glimlach is maar gewoon hoe kinderachtig en marginaal 30-plussers kunnen zijn.
    "nameluhk".

We hebben bij deze het niveau accuraat kunnen bepalen. Bedankt en tot de volgende.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    En jij vond het dan ook nog eens een goed idee om daarmee te komen pronken op een platform waarvan je weet dat daar zwaar op neergekeken wordt. En waarvan je weet dat er een hoop teleurgestelde mensen zitten die geen PS5 hebben kunnen bemachtigen om die vervolgens door idioten aan 2x de prijs te zien verkocht worden.
    En jij bent zo kinderachtig om met verwijten te moeten gooien. Grow the fuck up zeg.

Zeg mij nu is wat gij eraan hebt dat ik mijn ps5 bij mij installeer of liever verkoop? Zeg mij nu is wie ik benadeel? Moet ik verkopen aan iemand die ik niet ken voor 500 euro terwijl Piet er mij 1000 voor wilt geven? Met het risico dat gij hem dan daarna misschien aan Piet verkoopt?

De naiviteit en het neerkijken is echt walgelijk, kinderachtig en verdomme marginaal voor zogezegd volwassenen.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    "nameluhk".

We hebben bij deze het niveau accuraat kunnen bepalen. Bedankt en tot de volgende.
    Ja, dat was typfout. Het niveau zeg :')
    no votes  

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    57 Post(s)
    Speciale typfout.

En hou je liefst wat in over "marginaal en kinderachtig", want zowel jouw acties als gedrag zijn daar vooral een indicatie van, en niet degenen die er jou op wijzen. Klein kind dat nog niet eens beseft dat hij kinderachtig bezig is.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    26 Post(s)
    En jij bent zo kinderachtig om met verwijten te moeten gooien. Grow the fuck up zeg.

Zeg mij nu is wat gij eraan hebt dat ik mijn ps5 bij mij installeer of liever verkoop? Zeg mij nu is wie ik benadeel? Moet ik verkopen aan iemand die ik niet ken voor 500 euro terwijl Piet er mij 1000 voor wilt geven? Met het risico dat gij hem dan daarna misschien aan Piet verkoopt?

De naiviteit en het neerkijken is echt walgelijk, kinderachtig en verdomme marginaal voor zogezegd volwassenen.
    Een console verkopen aan dubbele prijs, op 2dehands verwijten krijgen om nadien hier wat te komen janken om medelijden, dat is inderdaad een pak volwassener.

Mijn probleem met dat soort gedrag is dat er zeer veel mensen zijn waar 499 euro veel geld voor is. Er zijn mensen die maanden sparen om die console te kunnen kopen omdat gamen voor hen een passie is. Als je dan mensen ziet die een console hebben kunnen bemachtigen, en deze nadien doorverkopen aan woekerprijzen, ja dan heb ik daar een groot probleem mee.

Het wordt stilletjes aan tijd dat de regering daar, net zoals bij concert tickets, een einde aan gaan maken.
    9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
    https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.html
    6 leden vonden dit bericht nuttig.  

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Mensen die consoles verkopen aan het dubbele van de prijs moeten gewoon ter plekke een aarsverzakking krijgen.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Allee dan jongens, het is goed. Jullie zijn braaf. Maar ik vind jullie wel nog altijd marginaal en kinderachtig. Eventueel wil ik dat zelfs in het gezicht zeggen ook. Gratis af te halen na de kantooruren. Wel mijn winst niet komen pikken.
    no votes  

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Speciale typfout.
    Dacht ik ook, maar toen ik op mijn toetsenbord keek, zag ik wel de logica.

Voor de rest zijt ge goed bezig, kga akkoord.
    no votes  

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)

Hij heeft iemand die niet kon wachten blij gemaakt, en zichzelf blij gemaakt. Al de rest is jaloezie.
    Blikje Cola kost 10 cent om te maken, 60 cent om te kopen in de colruyt, 1.5 in het tankstation en 3 euro in de Kinepolis
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link
    6 leden vonden dit bericht nuttig.  

Regels voor berichten