LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    42 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Factuur betalen met kredietkaart

Wij hebben een (vrij dure) reis geboekt via een reisorganisatie en hebben nu een factuur ontvangen. Wij hebben een kredietkaart waarop we kunnen genieten van een cashback...

Is het mogelijk om deze factuur op één of andere manier met een kredietkaart te betalen?

Bedankt!

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik heb dat destijds bij mijn reis naar japan gedaan omdat mijn kredietkaart automatisch een reisverzekering inclusief had. Enigste mogelijkheid dat ik dat kon doen was bij de reisorganisatie binnenstappen en daar dan ter plaatse de betaling uitvoeren.

Ik heb toen geen digitale manier gevonden via mijn bank applicatie om de betaling uit te voeren. . Vond ik wel spijtig.

Skoebiedoe's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kan wel geld op uw rekening zetten via uw kredietkaart en dan zo betalen van de rekening....(denk wel dat het dan iets duurder is maar misschien zo )

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    24 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skoebiedoe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je kan wel geld op uw rekening zetten via uw kredietkaart en dan zo betalen van de rekening....(denk wel dat het dan iets duurder is maar misschien zo )
    dat zal de oplossing niet zijn, aangezien je dan geld afhaalt en niets betaalt met de kredietkaart.

Vergeet bovendien de kosten van een cash afhaling/overschrijving met visa-kaart niet, kan héél duur zijn.

Nu on topic: behalve binnenstappen bij de reisorganisatie om te betalen of online via hen de betaling regelen (als ze dat aanbieden), zie ik geen mogelijkheid.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij Travelex kan je een factuur betalen met kredietkaart, zij doen dan de overschrijving, maar dat komt met een ferme toeslag en bovendien wordt de transactie met de "geld afhalen" categorie gemarkeerd waardoor je wss geen cashback zal krijgen.

bpost had kort na de introductie van de bpaid kaart enige tijd een loophole waarbij je de storting op rekening (zonder account bij de bank van de post) kon doen met Mastercard/Visa aan het loket, gelijk welke kaart (moest niet bpaid zijn) en dat werd gemarkeerd als retail waardoor je wel cashback kreeg, maar ze hebben dit door gehad en nu kan je enkel nog maar met Bancontact/MC zo'n storting uitvoeren.

Dus ja de beste optie zal idd zijn om het reisbureau te contacteren en te vragen of je met CC mag betalen. Reisbureaus vandaag de dag zijn bijna allemaal ketens en zullen normaal wel CC aanvaarden, desnoods online, want betaling met CC is vrij courant in de reissector. Happig zullen ze wellicht niet zijn, gezien dit normaal met een extra fee komt die ze niet in uw prijs verrekend hebben, en achteraf nog een fee bijrekenen om met CC te betalen mag niet voor consumentenkaarten (bedrijfskaarten wel).

Ik zou hen wel niet zeggen dat het voor de cashback is, want die cashback komt van de commissie die het reisbureau moet betalen op de transactie. Zeg dat je kaart met een reisverzekering komt oid die enkel geldig is als je de reis met de CC hebt betaald.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij Revolut kan je je rekening, zonder kosten, opladen met Visa of Mastercard en het daarna overschrijven naar een rekening naar keuze.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Om te genieten van de extra's van kredietkaarten zoals reisverzekeringen met de factuur effectief betaald zijn met de kaart.
    Niet via een bankrekening waar je geld opstort van je kaart en dergelijke.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De motivatie van TS is blijkbaar de cashback. Dan maakt een extra tussenstap niet uit.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vragen aan de reisorganisatie...
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

Bramstep's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    Wij hebben een (vrij dure) reis geboekt via een reisorganisatie en hebben nu een factuur ontvangen. Wij hebben een kredietkaart waarop we kunnen genieten van een cashback...

Is het mogelijk om deze factuur op één of andere manier met een kredietkaart te betalen?

Bedankt!
    Mag ik vragen welke kredietkaart dit is, en hoe je die cashback erop krijgt? Lijkt interessant voor onze reizen ook!
    On topic: reisorganisatie opbellen en vragen om het ter plaatse te gaan betalen met je creditcard. Zij weten ook dat hier een gratis annulatieverzekering op zit dus zullen normaal niet moeilijk doen.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramstep Bekijk bericht
    Mag ik vragen welke kredietkaart dit is, en hoe je die cashback erop krijgt? Lijkt interessant voor onze reizen ook!.
    Kijk eens op Beobank site, die hebben een aantal kaarten met cashback.

Regels voor berichten