Pagina 2 van 2 Eerste 12
    JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =CID=Drone Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    het zal Diatonico's verzekering zelf niet zijn die het betaald, maar de tegenpartij, als die er niet mee akkoord gaan, dan kunnen ze proberen te procederen en kost het hun nog meer geld omdat hun client een ongeval in fout heeft veroorzaakt
    euh, het zal de tegenpartij zijn die betaalt NADAT er een rechtzaak is. Als je wil dat iemand betaalt, zal het jij zijn die moet procederen, hé.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

=CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    euh, het zal de tegenpartij zijn die betaalt NADAT er een rechtzaak is. Als je wil dat iemand betaalt, zal het jij zijn die moet procederen, hé.
    awel ja, das wat ik bedoel, nog ni lang wakker

maar het zal dan wel de tegenpartij zijn verzekering meer kosten dan gewoon een huurwagen betalen voor 3 maand
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    awel ja, das wat ik bedoel, nog ni lang wakker

maar het zal dan wel de tegenpartij zijn verzekering meer kosten dan gewoon een huurwagen betalen voor 3 maand
    niet noodzakelijk. De verliezende partij betaalt rechtplegingsvergoeding, je hebt nog altijd niet geargumenteerd hoe je een 3 maand huur kan verantwoorden tegenover een koop-verkoop.

Het kan, hé, maar is zeker niet vanzelfsprekend dat je dat zal toegekend krijgen
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Normaal krijg je van de verzekering een bedrag om de waarde van je auto te vergoeden. Dat je binnen 3maand een nieuwe auto krijgt maakt hun niks uit. Dus schrijf het maar op je buik dat ze zullen je auto vergoeden en nog 3maanden een huurauto voor je zullen voorzien. Het is geen liefdadigheid he.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diatonico Bekijk bericht
    Ze willen me een auto verhuren aan 0.36 EUR/km. Daar maken ze verdorie nog winst op — en het ergste van de zaak is dat ze 3 maanden te laat waren met het bestellen, net de 3 maanden die ik moet overbruggen.

Ik overweeg om hiervoor ontslag te nemen, dit is echt bullshit.
    Is dat uw WG die dat wil? Wat voor bedrijf is dat.

Heb je auto echt nodig?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Is dat uw WG die dat wil? Wat voor bedrijf is dat.

Heb je auto echt nodig?
    Een werkgever die bespaart op alle mogelijk plaatsen.

Tja, wat is "nodig"? Ik kan ook op m'n werk geraken met OV maar dat is 2 treinen en 1 bus (of 30min wandelen) per traject en 3u+ per dag.

=CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    niet noodzakelijk. De verliezende partij betaalt rechtplegingsvergoeding, je hebt nog altijd niet geargumenteerd hoe je een 3 maand huur kan verantwoorden tegenover een koop-verkoop.

Het kan, hé, maar is zeker niet vanzelfsprekend dat je dat zal toegekend krijgen
    iedereen kan zich wel inbeelden dat er discussie ontstaat tussen verzekeringen etc waardoor uitbetaling uitblijft

als in dit geval Diatonico zelf niet direct over de middelen beschikt om tot aankoop van een wagen te gaan (niet iedereen heeft rijke ouders, vriendin, vrouw, man, . . . ) en hij moet hierdoor langdurig een wagen huren om van en naar het werk te geraken . . .

als ik Diatonico zijn laatste antwoord lees zou hij anders tussen 3u en 4u extra/dag onderweg zijn van en naar het werk . . .

wagen huren al dan niet voor langere tijd lijkt mij dan een redelijke oplossing

dat de tegenpartij dan opdraait voor de kosten hiervan is dan spijtig
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    iedereen kan zich wel inbeelden dat er discussie ontstaat tussen verzekeringen etc waardoor uitbetaling uitblijft

als in dit geval Diatonico zelf niet direct over de middelen beschikt om tot aankoop van een wagen te gaan (niet iedereen heeft rijke ouders, vriendin, vrouw, man, . . . ) en hij moet hierdoor langdurig een wagen huren om van en naar het werk te geraken . . .
    daar heeft de verzekering geen zaken mee. Ze moeten de schade aan de wagen vergoeden en een redelijke termijn voor aankoop nieuwe wagen. 3 maand is niet redelijk als je weet dat je gemakkelijk binnen de twee weken een wagen ingeschreven krijgt.

Als er discussie ontstaat, klopt de titel van deze topic niet. Er zal dus, daar ga ik toch van uit, geen discussie zijn. Betaling gaat van zo'n zaken vlot.
    als ik Diatonico zijn laatste antwoord lees zou hij anders tussen 3u en 4u extra/dag onderweg zijn van en naar het werk . . .
    totale verplaatsing is 3+ uur, niet de extra verplaatsing. En een fiets aan zijn station zetten zou de tijd al sterk inkorten. 3km wandelen is een half uur, maar 3km fietsen is maat 10 minuten. Zo bespaart hij al 40 minuten .
    dat de tegenpartij dan opdraait voor de kosten hiervan is dan spijtig
    geef hem geen valse hoop, projecteer je eigen normen niet op de wet.
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    daar heeft de verzekering geen zaken mee. Ze moeten de schade aan de wagen vergoeden en een redelijke termijn voor aankoop nieuwe wagen. 3 maand is niet redelijk als je weet dat je gemakkelijk binnen de twee weken een wagen ingeschreven krijgt.

Als er discussie ontstaat, klopt de titel van deze topic niet. Er zal dus, daar ga ik toch van uit, geen discussie zijn. Betaling gaat van zo'n zaken vlot. totale verplaatsing is 3+ uur, niet de extra verplaatsing. En een fiets aan zijn station zetten zou de tijd al sterk inkorten. 3km wandelen is een half uur, maar 3km fietsen is maat 10 minuten. Zo bespaart hij al 40 minuten .geef hem geen valse hoop, projecteer je eigen normen niet op de wet.
    Dikke second. Alhoewel een wagen inschrijven gerust op enkele dagen kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    gewoon zeggen dat ge zelf de middelen niet hebt om onmiddellijk zelf wagen te kopen en dat ge van de werkgever pas over 3 maand firma wagen krijgt

kosten van de huurwagen zijn voor de tegenpartij, uw eigen verzekering gaat daar normaal geen probleem van maken

Typische gedachtengang van klanten.
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht

Typische gedachtengang van klanten.
    ² . Bij totaal verlies gaat ge enkel waarde voertuig krijgen + X aantal dagen derving. Maak u geen illusies: je zal al blij mogen zijn met 1 maand denk ik
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    ² . Bij totaal verlies gaat ge enkel waarde voertuig krijgen + X aantal dagen derving. Maak u geen illusies: je zal al blij mogen zijn met 1 maand denk ik
    Is meestal 30 dagen ja
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten