Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678
    Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met schoenen kunt ge eigenlijk niet anders dan passen en de rest terugsturen.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goh ja ik doe het ook zo hoor. Je moet eens broeken en schoenen vinden met maat 33/36 van broek en maat 46 van schoenen moet je ook al geluk hebben in een winkel.

Ik laat er een stuk of 6 komen met als bedoeling de helft te houden als ze mooi zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Goh ja ik doe het ook zo hoor. Je moet eens broeken en schoenen vinden met maat 33/36 van broek en maat 46 van schoenen moet je ook al geluk hebben in een winkel.

Ik laat er een stuk of 6 komen met als bedoeling de helft te houden als ze mooi zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Jij bent 2m+ ofzo?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Tis nu wel dat een drankenhandel wel veel moeilijkheden heeft in de huidige markt
    - Mensen drinken minder bier maar meer speciaal bier (=> meer verschillend aanbod nodig => meer stock nodig => meer kosten)
    - Jongeren drinken minder alcohol
    - Jongeren hebben minder auto's
    - deftig concept (Winkel/café)
    Een krat cara past gerust vanachter op de fiets hoor, een bak duvel voor het "specialer" bier ook, wel al moeilijker. Ik denk dat jongeren net méér alcohol drinken (of er minder tegen kunnen), afgaande op wat ik in mijn laatste studentenjaren tegenkwam. Vaak is de keuze voor alcohol/bier niet meer dan een ideale verhouding tussen prijs/volume/drinkbaarheid bij jongeren.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Wie als 40-jarige altijd 70-uur per week heeft gewerkt, moet maar maken dat hij al zijn extra uren (al dan niet overuren) ook even deftig uitbetaald krijgt zodat hij een kapitaal heeft waardoor hij geen HVW nodig heeft, als hij echt al op zijn 40ste wil rentenieren.
    In België kunt ge dat gewoon niet fatsoenlijk laten uitbetalen. Het valt wat te omzeilen door als zelfstandig consultant te werken en u met dividenden uit te betalen, maar het economisch klimaat hier is 100% bedoeld om top performers te fnuiken als het op de centen aankomt.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    In België kunt ge dat gewoon niet fatsoenlijk laten uitbetalen. Het valt wat te omzeilen door als zelfstandig consultant te werken en u met dividenden uit te betalen, maar het economisch klimaat hier is 100% bedoeld om top performers te fnuiken als het op de centen aankomt.
    70u/week werken =/= top performer, integendeel zelfs in mijn ogen
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    70u/week werken =/= top performer, integendeel zelfs in mijn ogen
    Eerder een die zijn werk niet kan regelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Redelijk kortzichtig om zo te denken. Genoeg researchers die leven voor hun onderzoek bv.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Redelijk kortzichtig om zo te denken. Genoeg researchers die leven voor hun onderzoek bv.
    Gaat in 2 richtingen hé. Er zullen er zeker zijn. Maar ook evenveel die gewoon geen hol timemanagement hebben, of uitgebuit worden door hun werkgever of gewoon inefficiënt, of daar gewoon wortel zitten schieten omdat ze denken dat het goed oogt bij de bazen dat ze lange dagen maken...

Gewoon maar om effe te zeggen dat het niet te veralgemenen valt, niks kortzichtig aan
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ikzelf werk ook meer 80 uur per week. Niet omdat ik daar mooi geld mee verdien maar opdat ik het nu eenmaal ongelofelijk graag doe. Maar mijn werk zou gerust effecienter gedaan kunnen worden moest ik het wat meer uitgeven/beter inplannen.

iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het ging hier wel over high potentials/top performers die staalhard werken, niet over debielen die 8u doen over iets wat 1u moet duren...

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het ging hier wel over high potentials/top performers die staalhard werken, niet over debielen die 8u doen over iets wat 1u moet duren...
    Het is maar hoe je het wilt noemen. Zo'n titels zijn voor intrepretatie vatbaar.

iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Niet echt. Iemand die 12u per dag werkt omdat hij 8u doet omdat hij het verschil tussen vlookup en index/match niet kent dat is iemand die niet capabel is om zijn job te doen (of op zen minst niet de juiste opleiding heeft gekregen).
    Iemand die 12u per dag werkt omdat hij een medicijnenonderzoek dat normaal 3j duurt wil afronden op 1,5j, dat is een top performer.

Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678

Regels voor berichten