Pagina 3 van 5 Eerste 12345 Laatste

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Als dit geen troll is, doet hij er in elk geval alles aan om stereotypes te bevestigen.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strijkregel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Soms heb ik het gevoel dat veel mensen mij proberen in de grond te boren, zelf wildvreemde mensen die mij aanstaren op de trein. Maar als mensen mij tot het uiterste drijven kan ik uit de hoek met veel wilskracht, want iedereen zit mee in het complot. Het is moeilijk uit te leggen. Misschien zien ze hoe mijn vorm van denken nieuw is. Soms heb ik et gevoel dat ik soms achtervolgt wordt door één of andere dienst, omdat ik te fanatiek ben. Mss zitten jullie ook mee in het complot om mij van de toren te blazen?
    Of een vorm van jaloezie. Hoe dan ook. Iedereen die mij de grond in boort krijgt de modder en aarde toch in hun gezicht, ik kruip uiteindelijk toch altijd uit de grond.
    Ik begrijp wel niet goed waarom je dan dit topic zou komen posten op dit forum?

Ontopic:

Ik vind dat je heel kort door de bocht gaat, op mijn 24-25e had ik niks. Ik heb elk weekend en vakanties van mijn 15e tot 25e gewerkt omdat in oudste was in een gezin met alleenstaande moeder met 4 kinderen en ik per se wou verder studeren en op kot gaan.

Tegen mijn 30e had ik 90k om een woning te kopen en sindsdien loopt het op financieel vlak steeds beter.

Situaties verschillen, niet alles en iedereen over dezelfde kam scheren.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Jij bent een mens die kan terug kijken op een rijk gevuld leven met veel vrienden en waar je echt genoten hebt van het leven, dat zie je zo!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Go je eke je mulle oedn, stuk vergiftigd obuse

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou percies toch liever liggen te poepen op de Dominicaanse op't moment.
    Ik ben Silvio niet.
    http://twitch.tv/GroozL

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Go je eke je mulle oedn, stuk vergiftigd obuse
    De koas lopt uut jen oorn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Ik zou percies toch liever liggen te poepen op de Dominicaanse op't moment.
    Zie maar dat hij dan je vriendin niet overkoopt!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tis wel effectief zo van ik, dat het een kleine groep is, komt gewoon door het feit dat het achterlijke debielen zijn die hun geld verspillen aan gezever.

Het zelfde met die discussie over de afschaffing van de woonbonus, veel koppels staan te janken dat het moelijker wordt om een huis te kopen.
    Als je als koppel, niet genoeg eigen inbreng hebt om een simpel appartement te kopen dan moet je naar je jezelf kijken.Tegenwoordig zoeken veel jongeren banken waar men 100% kan lenen... Dat is ook weer de verkeerde mentaliteit. Als je van jongsafgaan veel werkt, hadden die nu zeker 30% eigen inbreng voor een woning. Of zelfs jongeren die zo veel werken en niets maar echt niets van sociaal leven hebben. Maar die uiteindelijk toch genoeg geld hebben aan hun 30ste om zelf een appartement cash te kunnen kopen zonder afbetaling

De meeste mensen vinden dat ik gek ben, ik heb wel bijna 40k opzijgezet in 2 jaar, ik ben beginnen van 0 .Als je doet zoals iedereen, heb je de zelfste problemen zoals iedereen, doe gewoon uw eigen ding, wat de mensen over je denken, zet je gewoon opzij. Ik heb veel opmerkingen gehad dat ik niet normaal ben, zelf een lichte vorm van krankzinnigheid
    Maar boeit me geen reet, ik ben wie ik ben.

Terwijl je met uw vriendin ligt te poepen tijdens een reisje bij de Dominicaanse republiek, zijn er mensen die dat zelfde nacht gewerkt hebben en waarschijnlijk in één nacht een bedrag verdiend hebben die uw hele reis en condooms kan overkopen, of in het ergste geval zelf uw vriendin overkopen.

Soms heb ik het gevoel dat veel mensen mij proberen in de grond te boren, zelf wildvreemde mensen die mij aanstaren op de trein. Maar als mensen mij tot het uiterste drijven kan ik uit de hoek met veel wilskracht, want iedereen zit mee in het complot. Het is moeilijk uit te leggen. Misschien zien ze hoe mijn vorm van denken nieuw is. Soms heb ik et gevoel dat ik soms achtervolgt wordt door één of andere dienst, omdat ik te fanatiek ben. Mss zitten jullie ook mee in het complot om mij van de toren te blazen?
    Of een vorm van jaloezie. Hoe dan ook. Iedereen die mij de grond in boort krijgt de modder en aarde toch in hun gezicht, ik kruip uiteindelijk toch altijd uit de grond.
    Hi Strijktegel,

Mijn post was bedoelt om aan te tonen dat je al een mooi potje geld bijeen had haha leek me een fair antwoord op je initiële vraag.
    Soit, dat je denkt dat alles een complot is, laat me daar het advies geven alles iets meer op 't gemak te nemen. En in ieder geval, als je een trol bent, ben je er echt wel een leuke

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Passievrucht Bekijk bericht
    Jongeren die veel meer hebben dan 40K op hun 25 jaar? Haha ik kom zelf uit erg welstellende omgeving, en kan wel zeggen dat dit toch wel een héél héél erg kleine groep mensen is.
    Oké, als je 4 jaar hebt kunnen werken, in hotel mama hebt gewoond, en goed je centjes aan de kant kunt zetten.

Maar oké, om op de vraag te antwoorden, 40K is niet slecht. Vraag is natuurlijk hoe dat geld er gekomen is. Als daar al 30K van op je spaarrekening stond op je 18de ben je niet goed bezig.
    Als je niet moet huren of niet gekocht hebt, dan is dat een schappelijk bedrag om aan de kant te hebben. Als je wel huurt of al iets gekocht hebt, is dat een erg sterk bedrag om aan de kant te hebben staan.

In ieder geval, zoals velen hier hebben gezegd. Bouw dat spaargeld af en begin dat te investeren.
    40k op 25 is toch niet zo heel moeilijk? Ik denk dat dit eerder meer voorkomt in 'minder' welstellende omgevingen dan welstellende omgevingen, door onder meer: mensen die 2-3 jaar extra over hun diploma doen omdat het kan van thuis, minder druk om te sparen omdat er een financieel 'vangnet' is thuis, .. etc etc

op je 18e gaan werken= 7 jaar de tijd ofwel ~500 euro per maand sparen, lijkt me doenbaar?

op je 21e gaan werken (bachelor) = 4 jaar de tijd ofwel ~833 per maand sparen, ook nog doenbaar maar moeilijker. Mogelijk al iets gespaard van studentenjobs

op je 23e gaan werken (master) = 2 jaar de tijd, ofwel ~1666 per maand sparen, eerder niet doenbaar...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Uiteindelijk gaat iemand die hogere studies heeft gedaan op lange termijn toch meer financiële winst maken.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Uiteindelijk gaat iemand die hogere studies heeft gedaan op lange termijn toch meer financiële winst maken.
    Ik wil de stielmannen die meer verdienen dan iemand met een generisch hoger diploma, genre geschiedenis, niet de kost geven in elk geval.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nee maar gasten eventjes serieus, is het haalbaar dat ik nog een paar jaar goe doorwerk en spaar om een eigen woning te kopen, gewoon een gezellig ruime appartement, binnen een paar maand zit ik aan 50k.

En met kopen bedoel ik, zonder afbetaling, als ik voldoende geld heb, dus rond de 120-150k voor een normaal appartement. Of zou ik eerder wachten tot ik 80k ofzo heb, dan heb ik redelijk veel eigen inbreng, en moet ik een redelijk kleine afbetaling betalen maandelijks aan een termijn 20 of 25 jaar.

Ik ben best bereid om nog harder te werken om uiteindelijk gewoon een eigen woning cash te kopen zonder een schuld, dat is mijn grote droom.

Ik ben al 2 tot 3 jaar bezig voor het bereiken van dat droom.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Nee maar gasten eventjes serieus, is het haalbaar dat ik nog een paar jaar goe doorwerk en spaar om een eigen woning te kopen, gewoon een gezellig ruime appartement, binnen een paar maand zit ik aan 50k.

En met kopen bedoel ik, zonder afbetaling, als ik voldoende geld heb, dus rond de 120-150k voor een normaal appartement. Of zou ik eerder wachten tot ik 80k ofzo heb, dan heb ik redelijk veel eigen inbreng, en moet ik een redelijk kleine afbetaling betalen maandelijks aan een termijn 20 of 25 jaar.

Ik ben best bereid om nog harder te werken om uiteindelijk gewoon een eigen woning cash te kopen zonder een schuld, dat is mijn grote droom.
    Voor 120-150k ga je heel moeilijk iets vinden waar geen werk aan is. Als je er dan nog geld en werk wil insteken.. tuurlijk
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)

Ik ben al 2 tot 3 jaar bezig voor het bereiken van dat droom.
    nee, dat is niet realistisch.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ik nu de volgende 2 jaar streef naar minstens 1000 euro te sparen per maand, dan heb ik 24.000 euro extra.

Dus bijna 70000-75000 euro op een leeftijd van 26-27 jaar.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Als ik nu de volgende 2 jaar streef naar minstens 1000 euro te sparen per maand, dan heb ik 24.000 extra.

Dus bijna 70000-75000 euro op een leeftijd van 26-27 jaar.
    Wij hadden 350k op die leeftijd en zijn moeten gaan lenen .

Pagina 3 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten