iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Leefloon voor student bij de OCMW?

https://centenvoorstudenten.be/info/leefloon/

Ik ben student aan de KU Leuven, en woon met mijn ouders. We zijn met 3 studenten.
    Mijn moeder had kanker, en heeft radio en chemo therapie gehad.

Totaal gezinsinkomen ligt onder de 25k.

Heb studietoelage gekregen 2.5k.

Ik ga blokjes moeten nodig hebben, en kaak operatie moeten laten doen, wat al makkelijk boven de 3k+ gaat zijn, en weet niet goed hoe dit te financieren.

Zou ik kans maken op een leefloon?

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skid Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Ik ga blokjes moeten nodig hebben, en kaak operatie moeten laten doen, wat al makkelijk boven de 3k+ gaat zijn, en weet niet goed hoe dit te financieren.
    Zuiver plastisch? Of moet uw kaak geopereerd worden omdat je niet kan eten?
    Indien niet dan is dit zuiver plastisch en valt dus onder schoonheidstherapie. En moet je dus volledig zelf betalen. Je zal hiervoor niks krijgen.

Omdat je nog bij uw ouders woont en zij een inkomen hebben, heb jij geen recht op een leefloon.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Zuiver plastisch? Of moet uw kaak geopereerd worden omdat je niet kan eten?
    Indien niet dan is dit zuiver plastisch en valt dus onder schoonheidstherapie. En moet je dus volledig zelf betalen. Je zal hiervoor niks krijgen.

Omdat je nog bij uw ouders woont en zij een inkomen hebben, heb jij geen recht op een leefloon.
    Nee, niet plastisch.
    Omdat mijn kaak fout staat, en dit doen constant pijn.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht