Pagina 1 van 3 123 Laatste

Discussie: Garantie Krefel

Splitr's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Garantie Krefel

Hoi,

wou hier even mijn gal komen spuwen.

Ik heb in mei een Samsung a70 gekocht bij Krefel. Begin september begon die echter een probleem te vertonen inzake het scherm dimmen en oplichten. Het scherm bleef constant oplichten , zelfs na allerlei instellingen en de knop te gebruiken. Na even op google in te tikken, las ik dat er een heleboel mensen met die exact type hetzelfde probleem hebben. Vele berichten gelezen dat dit een probleem was die in garantie zou worden opgelost. Ik bracht mijn toestel dus binnen bij Krefel en deed mijn volledige verhaal aan 2 werknemers. Ik toonde verschillende sites, forums, ... met de berichten inzake dit probleem. Ik ging ervan uit dat alles dus zou goedkomen maar kreeg vandaag een brief terug met de melding dat ik 115eu herstellingskosten dien te betalen gezien het probleem door een val afkomstig is.

Ik val volledig uit de lucht, in de kleine 3 maand dat ik het toestel heb is dit nog nooit gevallen. Het zit trouwens in een gigantische cover..

Iemand een idee wat ik kan doen hieraan? Ik heb al telefonisch contact opgenomen met krefel maar die zeggen dat ik maar een mailtje moet sturen. Ik heb echter wel maar 15 dagen de tijd om toe te stemmen of het toestel terug te vragen (voor 36 euro kost =/ )
    Now playing: Borderlands 2, Fortnite

Alles wat ik te koop aanbied zal ook op andere plaatsen worden aangeboden

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Splitr Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoi,

wou hier even mijn gal komen spuwen.

Ik heb in mei een Samsung a70 gekocht bij Krefel. Begin september begon die echter een probleem te vertonen inzake het scherm dimmen en oplichten. Het scherm bleef constant oplichten , zelfs na allerlei instellingen en de knop te gebruiken. Na even op google in te tikken, las ik dat er een heleboel mensen met die exact type hetzelfde probleem hebben. Vele berichten gelezen dat dit een probleem was die in garantie zou worden opgelost. Ik bracht mijn toestel dus binnen bij Krefel en deed mijn volledige verhaal aan 2 werknemers. Ik toonde verschillende sites, forums, ... met de berichten inzake dit probleem. Ik ging ervan uit dat alles dus zou goedkomen maar kreeg vandaag een brief terug met de melding dat ik 115eu herstellingskosten dien te betalen gezien het probleem door een val afkomstig is.

Ik val volledig uit de lucht, in de kleine 3 maand dat ik het toestel heb is dit nog nooit gevallen. Het zit trouwens in een gigantische cover..

Iemand een idee wat ik kan doen hieraan? Ik heb al telefonisch contact opgenomen met krefel maar die zeggen dat ik maar een mailtje moet sturen. Ik heb echter wel maar 15 dagen de tijd om toe te stemmen of het toestel terug te vragen (voor 36 euro kost =/ )
    Van wie heb je die brief gekregen?

Je hebt hem gekocht bij krefel, zij moeten het oplossen. Desnoods maak je daar drama aan de kassa waar er een hoop volk bij staat.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het is Krefel die moet bewijzen dat er een val was. Vraag hen de argumenten waarom er een val zou geweest zijn.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Van wie heb je die brief gekregen?

Je hebt hem gekocht bij krefel, zij moeten het oplossen. Desnoods maak je daar drama aan de kassa waar er een hoop volk bij staat.

een brief van krefel waarin staat dat de leverancier die instaat voor de herstelling volgend oordeel heeft geconcludeerd.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als er geen schade te zien is aan het toestel van een val gaan ze toch sterk uit hun pijp mogen komen om daarin hun gelijk te halen.

iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    in de achterkant zit er wel een miniem barstje (max 2cm). Dit is te wijten door het feit dat ik pas na 2 dagen een cover had (bestelling bol) en dat ik met de gsm in mijn broekzak eens tegen de hoek van een tafel ben gelopen. No way dat de fout met de usb connector te wijten is daaraan...

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Splitr Bekijk bericht
    in de achterkant zit er wel een minieme barst. Dit is te wijten door het feit dat ik pas na 2 dagen een cover had (bestelling bol) en dat ik met de gsm in mijn broekzak eens tegen de hoek van een tafel ben gelopen. No way dat de fout met de usb connector te wijten is daaraan...
    Dat zal idd niet de oorzaak zijn, maar wel de reden dat ze het daarop steken.

iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De prijslijst op de website van Samsung spreekt trouwens op 55eu voor een herstelling aan de usb connector buiten garantie. Geen idee hoe zij dan aan 115euro geraken..

Bedankt voor die link trouwens, ik ga hier morgen werk van maken.

Hoe zit dat trouwens met die 'deadline' op de brief die zegt dat ik 15d de tijd heb om te laten weten als ik hem herstel of terug wil. Er staat op dat ze hem anders zelf houden als ik geen keuze laat weten..

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Typisch Krefel. Blijf daar gewoon buiten.
    Van den Borre idem. Niets dan miserie mee.

iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bericht terug gehad dat het kleine barstje achteraan die er al 3maand zit, de oorzaak is..

Net zoals verwacht dus. Sturen gewoon niet meer terug op mails na myn vraag om dit te bewijzen.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Van den Borre idem. Niets dan miserie mee.
    Onlangs binnengedaan:
    - Surface Go tablet (aankoop augustus 2018) waar 1 speakergaasje uitgekomen was => splinternieuwe gekregen
    - Nokia 7 Plus smartphone (aankoop door andere persoon april 2018) waar touch input van het scherm af en toe wegviel => bon voor nieuwwaarde gekregen (€399, toestel was niet eens meer de helft waard van dat)

De Surface was eens op een hoek gevallen en er mankeerde een stuk(je) behuizing. Toch gewoon nieuwe gekregen.
    Veel miserie kan ik dat niet noemen... Eerder schitterende customer service.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ook enkel goede ervaringen met vdb, als het tegenviel, was dat omdat de fabrikant andere regels opstelde. Vb: 2x gsm binnen gebracht met software problemen, vdb verontschuldigde zich spontaan bij mij "maar Samsung gaat pas over tot terugbetaling nadat je 3x met hetzelfde probleem je gsm binnen bracht." ze houden hem dan ook 6 weken zodat je zeker ontmoedigd zou worden hem nóg eens binnen te doen.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Onlangs binnengedaan:
    - Surface Go tablet (aankoop augustus 2018) waar 1 speakergaasje uitgekomen was => splinternieuwe gekregen
    - Nokia 7 Plus smartphone (aankoop door andere persoon april 2018) waar touch input van het scherm af en toe wegviel => bon voor nieuwwaarde gekregen (€399, toestel was niet eens meer de helft waard van dat)

De Surface was eens op een hoek gevallen en er mankeerde een stuk(je) behuizing. Toch gewoon nieuwe gekregen.
    Veel miserie kan ik dat niet noemen... Eerder schitterende customer service.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Ook enkel goede ervaringen met vdb, als het tegenviel, was dat omdat de fabrikant andere regels opstelde. Vb: 2x gsm binnen gebracht met software problemen, vdb verontschuldigde zich spontaan bij mij "maar Samsung gaat pas over tot terugbetaling nadat je 3x met hetzelfde probleem je gsm binnen bracht." ze houden hem dan ook 6 weken zodat je zeker ontmoedigd zou worden hem nóg eens binnen te doen.
    Goed om te lezen aangezien ik voor het eerst ooit iets bij VDB heb besteld en het meteen iets van €1000+ is
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Garantie Krefel

Niets dan miserie met de garantie van VDB. Toestel altijd maanden kwijt en vervangtoestel is echt iets stom. Ik moet van die winkels niet veel weten. Ook altijd domme verkopers.

Ga eens om een stofzuiger. Het eerste wat ze voorstellen is het model van €500. Als je dan zaagt stellen ze de ‘gewone’ stofzuiger voor van €100 maar dan krijg je serieus het gevoel dat je brol koopt. Ik haat die 2 ketens.

En dan aan de kassa ALTIJD de nodige up-selling vragen.

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten