Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: Garantie Krefel

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nee ik ben helemaal akkoord met u. Als het over €50 gaat ga je me heus niet online zien bestellen.

Echter voor een televisie onderstaand voorbeeld wat ik daar aantal maanden geleden zag toen ik voor een nieuwe tv ging:

LG OLED C8 55"

Wara: €1999 https://wara.be/index.php?route=prod...search=LG+OLED

Coolblue: €1249
    https://www.coolblue.be/nl/product/8...ed55c8pla.html

Tja..
    Hier geeft coolblue 1799 aan als ik op de link klik.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Hier geeft coolblue 1799 aan als ik op de link klik.
    Hier nu ook, gisteren nog niet... Ik heb hem thans daar gekocht aan €1249 paar maand geleden.

De C9 (nieuwe model) staat er aan €1890, dus lijkt me wel een foutje te zijn bij de C8 hoor..

https://www.coolblue.be/nl/product/8...ed55c9pla.html
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Splitr's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrc Bekijk bericht
    Jij zegt dat nu wel, maar voor hetzelfde geld is er toen ook aan de binnenkant iets geraakt wat langszaam is beginnen verergeren totdat je nu, ettelijke maanden later dat probleem hebt.
    Je moet toch al aardig goed tegen een tafelhoek knallen om een barst van 2 cm te krijgen in een behuizing. Is het dan zo onwaarschijnlijk dat je probleem daar door komt ?

Als het binnen de 6 maanden na aankoop gemeld is, ligt de bewijslast bij hen, je kan eventueel dat onderzoek door die externe firma opvragen bij Krëfel, maar zelfs als het niet door tegen de hoek van de tafel te lopen komt, zal het geen makkelijke zaak worden.
    Krefel trekt zich niet veel aan van die 'bewijslast'. Op alles is hun antwoord gewoon "zie schade op achterkant toestel". Het is gewoon lachwekkend, dat probleem ligt helemaal niet bij dat superklein barstje op de achterkant maar aan de usb connector. Tik maar eens in bij google , er zijn duizenden mensen met dat probleem.
    Now playing: Borderlands 2, Fortnite

Alles wat ik te koop aanbied zal ook op andere plaatsen worden aangeboden

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten