Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je hebt zelf geschilderd toen je erin ging, Misschien zeer veel donkere kleuren? (in veel contracten staat de verplichting om terug met witte/lichte muren achter te laten)
    + het feit dat ze er zelfs een VOOR en NA van genomen hebben, wil iets zeggen over uw kleurenkeuze.

Feit is wel dat zeer veel huurders een appartement smerig achter laten wat meteen een slechte indruk geeft van het totale geheel. (drogreden "te druk met waar ze heen verhuizen")
    3-4 uur poetsen had u misschien veel zever bespaard. Het is een teken van goed beheer en je staat een pak sterker bij discussie.
    Alsof een eigenaar 100% van een schildersfactuur mag terugeisen na bewoning. Zo werkt het niet. Zeker niet voor iets wat na 3-4u poetsen opgelost was.
    Ik vind het eerder klinken als bij al m'n verhuurders: Alles is prima, geen enkel probleem. Tot het tijd is om de waarborg vrij te geven, dan is elk excuus goed om die bij te houden.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    Je hebt zelf geschilderd toen je erin ging, Misschien zeer veel donkere kleuren? (in veel contracten staat de verplichting om terug met witte/lichte muren achter te laten)
    + het feit dat ze er zelfs een VOOR en NA van genomen hebben, wil iets zeggen over uw kleurenkeuze.

Feit is wel dat zeer veel huurders een appartement smerig achter laten wat meteen een slechte indruk geeft van het totale geheel. (drogreden "te druk met waar ze heen verhuizen")
    3-4 uur poetsen had u misschien veel zever bespaard. Het is een teken van goed beheer en je staat een pak sterker bij discussie.
    Bedankt voor uw reactie. Er zijn inderdaad veel donkere muren, maar die waren er ook al toen we er in kwamen. Dus als zij dat anders willen, en alles wit willen verven, goed,maar dat moet dan niet met ons geld vind ik... Wij hebben het achtergelaten zoals we erin gekomen zijn, zelfs beter want er was ene muur bij waar het behang was afgetrokken en dus niet goed afgewerkt, en die was er niet toen wij er uit gingen... (die hadden we namelijk zelf terug behangen)
    En we hadden het inderdaad ook druk met de verhuis, maar ik heb wel degelijk aandacht besteed aan het app. Ik heb daar 1,5 dag aan het poetsen geweest, dus ik vind het een beetje beledigend als ze dan zeggen dat het echt smerig is daar, want dat was niet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Feit is ook dat zeer veel verhurders gewoon de laatste centen uit hun huurders/ex-huurders willen persen.
    Bij ons was er een hele dag gekuist door onze ouders (1 ervan was echt een freak daarin) en toch probeerde ze ons daarvoor geld aan te rekenen.
    Er waren gele plekken op de muur waar de vorige huurders hun kaderkes hingen.
    Stond in het intreden plaatsbeschrijf al genoteerd maar toch haalde die dat aan.

Ze hadden dat app verhuurd aan ons als 3 slaapkamers, de 3de was de verbouwde zolder die je via zo een ingebouwde plooiladder kon bereiken uiteraard was die ladder zo versleten na 3 jaar dat die niet meer dicht ging.
    We waren bereid dat te herstellen maar dat wouden ze niet, ze wouden dat zelf en hadden daarvoor een factuur van 3 keer het bedrag van de factuur die wij hadden.
    Toilet ontbrek een klein stuk, verschillende keren gemeld (telefoon) nooit opgelost.
    Bij uittreden wouden ze een hele nieuwe toilet zetten daardoor, en geen goedkope hé, want het moest wel 1 zijn die paste bij de uitstraling van het app.
    We hebben dan uiteindelijk dat ontbrekend stuk zelf gevonden maar was voor hun niet ok.
    De boiler was zogezegd niet gekeurd, die hebben ze in het 2de jaar moeten laten vervangen wegens een defect.
    Ze hebben dit zelf gedaan maar uiteraard nooit laten keuren na installatie...
    Er zijn nog zo ontelbare dingen.

Beide de huurders als de verhuurders kunnen smerige spellekes spelen ze.
    Echter zijn de huurders in mijn ervaring veel vaker de dupe.
    Als de verhuurder de dupe is is het meestal wel met groter financieel verlies
    Ik herken vele dingen van wat jij opnoemt. Zo waren er bij onze inkomst vlekken op het aanrecht die er niet meer afgingen, staat in de inkomende plaatsbeschrijving, maar is toch aangehaald bij de sleuteloverdracht.
    Het lijkt me hier duidelijk dat de verhuurder gewoon zo veel mogelijk geld uit ons wil krijgen, en dat is een spijtige zaak.

beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is zeer herkenbaar idd.

Bv, heb ooit ook app gehuurd welke al een donkere muur had, makelaar wou toen ook dat ik die wit verfde.... Maar door goede foto's bij intrede stond ze daar plots met haar mond vol, haha.

Ook is mijn moeder 2 dagen alles van kop tot teen aan het poetsen geweest, het was véél netter dan toen ik het betrok. Toch van die makelaar sommige dingen tot 3x toe kunnen herdoen.

Typische valkuilen, afvoerputjes en verluchting roosters die niet worden verwijderd en dus vol met haren/stof/vetzakkerij zitten. Over verhuurder geen enkel slecht woord, kwam daar heel goed mee overeen. Puur streken van de makelaar.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
    Nee, ik weet ook niet alles.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Dat heb je als je als huurder intrekt in een gebouw dat door de vorige huurder vuil is achter gelaten.
    Dikwijls dekt de borg dan niet de kost om het terug proper te maken.
    Dus gaat de verhuurder naar de volgende huurder toe om die te laten opdraaien voor de kosten.
    Toen ik nog in West Vlaanderen woonde, had ik nooit last om de borg terug te krijgen.
    Nu, terug in Oost Vlaanderen, zal dit afwachten worden.

Ik weet nog goed de laatste drie maanden voor ik verhuist ben naar West Vlaanderen, toen in Sint Niklaas.
    De verhuurder is toen met een klein leger aan werklieden langs geweest, om zijn renovatie plannen uit te leggen.
    Mijn eerste gedacht was "daar gaat mijn borg".
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten