Pagina 2 van 2 Eerste 12
    paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Master S Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ze zijn er al...

Geniet er van tot het blijft duren. Ik ben wel fan van de blockchain technologie (heb er aandelen in) maar niet van bitcoin en andere crypto munten. Het is een ongeregeld zooitje en veel te riskant. Toch niet als deftige belegging.
    In wat heb je dan geïnvesteerd?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze zijn er al...

Geniet er van tot het blijft duren. Ik ben wel fan van de blockchain technologie (heb er aandelen in) maar niet van bitcoin en andere crypto munten. Het is een ongeregeld zooitje en veel te riskant. Toch niet als deftige belegging.
    Imo is een blockchain net zo sterk als de munt die eraan vasthangt (=incentive om de blockchain te beveiligen). Ik vrees dat we bitter weinig gaan horen van die verschillende blockchain initiatieven/bedrijfjes. Ik heb de indruk dat dat hype ook al een stuk minder is momenteel.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldvinc Bekijk bericht
    Tijd zal het uitwijzen, maar ik hoop vooral dat het anderen helpt om in te zien dat dit voor +90% van de mensen geldverspilling is.
    Ik heb vroeger ook nog aan Forextrading gedaan. Lang geleden, toen de Fortis bank dit nog aanbood aan klanten. Dat was erg volatile. Soms 13% winst op 1 dag, om de dag erna op -9% te staan.

Uiteindelijk heb ik er toen (lichte) winst mee gemaakt. Maar het is zéér risicovol en je moet er non stop mee bezig zijn.

Ik vond het sop de kolen niet waard. Maar iedereen moet dit voor zichzelf uitmaken

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ColdVinc wat bedoel je met beperkte bedragen?
    Gaat het om een paar honderden of een paar duizenden euro's per maand?
    Handig te weten als ik ooit succesvol zou traden en duizenden euro winst zou hebben.

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MortalBlade Bekijk bericht
    ColdVinc wat bedoel je met beperkte bedragen?
    Gaat het om een paar honderden of een paar duizenden euro's per maand?
    Handig te weten als ik ooit succesvol zou traden en duizenden euro winst zou hebben.
    Relatief aan je loon.
    Als je 3K netto verdient dan zal 500 euro niet erg merkbaar of belangrijk zijn. Als je eerder tegen de 1500 zit of zelfs werkloos bent, dan is het een ander verhaal.
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze zijn er al...

BTC is de laatste 6 maand alleen al 300% gestegen.
    "geen deftige belegging"

En als ge écht fan zijt van blockchain tech gade de coins kopen en niet aandelen imo. Als ge die aandelen boven de coins verkiest zijde stiekem toch te schuw/bang om die tech waarvan ge zogezegd fan zijt te gebruiken.
    Ongeregeld, sure. Maar waar ga je meer geld kunnen rapen als je het slim speelt, in een geregeld zootje of een ongeregeld zootje?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldvinc Bekijk bericht
    Relatief aan je loon.
    Als je 3K netto verdient dan zal 500 euro niet erg merkbaar of belangrijk zijn. Als je eerder tegen de 1500 zit of zelfs werkloos bent, dan is het een ander verhaal.
    Tot hoeveel % ongeveer denkt u dat het nog veilig is?
    En als u belastingen moet betalen met forex hoe word het berekend?Kijken ze naar uw volledige portfolio of alleen naar het geld dat u hebt afgehaalt?
    Heb gelezen dat het 33% van uw winst is maar ik begrijp niet wat ze daar mee bedoelen.

(Ik woon nog bij mn ouders dus kheb geen idee hoe belastingen werken)
    Laatst gewijzigd door MortalBlade; 31 augustus 2019 om 22:58

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whirlpool123 Bekijk bericht
    BTC is de laatste 6 maand alleen al 300% gestegen.
    "geen deftige belegging"

En als ge écht fan zijt van blockchain tech gade de coins kopen en niet aandelen imo. Als ge die aandelen boven de coins verkiest zijde stiekem toch te schuw/bang om die tech waarvan ge zogezegd fan zijt te gebruiken.
    Ongeregeld, sure. Maar waar ga je meer geld kunnen rapen als je het slim speelt, in een geregeld zootje of een ongeregeld zootje?
    Wat heeft dit met CFD's of Forex trading te maken?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou Ic markets en Pepperstone aanraden, deze zijn veruit de beste brokers. Wat betreft de belastingen, ja hangt af hoeveel je begint te verdienen, Ik heb wel onlangs mijn account nummers doorgegeven (de wetgeveging CRS). Ik weet wel niet hoever de landen gaan met dit doortegeven maar ik heb wel al een waarschuwing gehad dat ik een rekening niet heb doorgeven, deze was notabene al 3 jaar niet meer gebruikt en afgesloten (broker in Frankrijk). Deze van Australië hebben ze precies wel niet doorgekregen maar ik neem hierop geen risico.

Men zegt hier dat men niemand kent die positieve resultaten kan tonen, Nu ken ik persoonlijk ook geen Belg die dit full time doet. Mijn doel is om inveseerders te vinden en zo naar full time job te gaan.

Ik trade nu 3 jaar, 1ste 2 jaar verloren door lui te zijn en andere mensen te volgen, maar nu kan ik eindelijk zeggen dat ik winstgevend ben (7 maand) hieronder vind je link van mijn resultaten ( 2 accounts volledig opgehaald).

Winning forex System by laurentg | Myfxbook
    forex trading the plan System by laurentg | Myfxbook
    Proof of winning System by laurentg | Myfxbook
    Laatst gewijzigd door badboys_laurent; 2 oktober 2019 om 12:03

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badboys_laurent Bekijk bericht
    Ik zou Ic markets en Pepperstone aanraden, deze zijn veruit de beste brokers. Wat betreft de belastingen, ja hangt af hoeveel je begint te verdienen, Ik heb wel onlangs mijn account nummers doorgegeven (de wetgeveging CRS). Ik weet wel niet hoever de landen gaan met dit doortegeven maar ik heb wel al een waarschuwing gehad dat ik een rekening niet heb doorgeven, deze was notabene al 3 jaar niet meer gebruikt en afgesloten (broker in Frankrijk). Deze van Australië hebben ze precies wel niet doorgekregen maar ik neem hierop geen risico.

Men zegt hier dat men niemand kent die positieve resultaten kan tonen, Nu ken ik persoonlijk ook geen Belg die dit full time doet. Mijn doel is om inveseerders te vinden en zo naar full time job te gaan.

Ik trade nu 3 jaar, 1ste 2 jaar verloren door lui te zijn en andere mensen te volgen, maar nu kan ik eindelijk zeggen dat ik winstgevend ben (7 maand) hieronder vind je link van mijn resultaten ( 2 accounts volledig opgehaald).

Winning forex System by laurentg | Myfxbook
    forex trading the plan System by laurentg | Myfxbook
    Proof of winning System by laurentg | Myfxbook
    Als die brokers Belgen toestaan waarom staat er onderaan de pagina dat het niet bedoeld is voor Belgie?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik zit bij Icmarket, zeer tevreden over, zowel storten als afhalen, wel begrepen dat je als Belg geen nieuw account meer kunt maken op Icmarkets. Dus dat is wel minder voor mensen die beginnen met forex.
    Laatst gewijzigd door link50; 8 oktober 2019 om 12:14

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten