Pagina 5 van 5 Eerste 12345
    Riverdale27's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gewoon ondergaan en geen advocaat nemen. Dat kost je veel te veel. Die 1440 euro, als je ze al krijgt, gaat nooit genoeg zijn. Die moet maar 8 uurtjes werk hebben aan jou en je hebt al prijs, zit die zo aan.

Ben naar het vredegerecht moeten gaan voor een claim van 1500 euro van mijn dakwerker. Ik betaalde niet omdat er zaken nog niet uitgevoerd waren. Uiteindelijk zijn we eruit gekomen vóór de zitting, maar we hebben er allebei onze broek aan gescheurd hoor. Enige winnaars waren de advocaten.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    In beroep denk ik dat hij sowieso weinig kans zal hebben.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wanneer komt dit voor denken jullie? Het gaat over een mail van 2016. Gaat dat snel, zo in beroep? Of is dat opnieuw 3 jaar wachten?

Wanneer verjaart dit trouwens? Na 5 jaar?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wanneer komt dit voor denken jullie? Het gaat over een mail van 2016. Gaat dat snel, zo in beroep? Of is dat opnieuw 3 jaar wachten?

Wanneer verjaart dit trouwens? Na 5 jaar?
    6m tot 1 jaar max wellicht, hangt allemaal wat af van hoe 'simpel' je zaak is.

Je zaak gaat (gaat hij) nooit laten verjaren. Telkens als er iets gebeurd met je zaak (bv briefwisseling etc) verschuift die datum.

In beroep wordt je zaak gewoon opnieuw gedaan hoor. Die rechter zal, hopelijk, je vonnis hebben gelezen maar voor de rest begin je vanaf nul.
    Het is niet dat hij meer of minder kans heeft.
    Nu, gezien je verhaal hier en als alle feiten kloppen, zal er wel niks mee gebeuren en zet de agent zichzelf voor schut.

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent naar de agent toe, maar hou je in. Je komt 10x beter over voor de rechter als je zakelijk en rationeel blijft. Dat die agent dat niet is, is eerder een nadeel voor hem.

Je gaat geen schadevergoeding kunnen eisen. Wil je dit wel, dan moet je een zaak beginnen, nul-operatie dus.

Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Regels voor berichten