Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    10 (92%)

Advocaat klacht Comité P

Geen PV opgesteld. Ondertussen advocaat ingeschakeld. Die zegt dat ik weinig moet vrezen. Want hiervoor dient het Comité P juist: om klachten over de politie te behandelen.

iTrader
    10 (92%)

Advocaat klacht Comité P

U

dee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Je kan altijd bij de griffie je dossier opvragen. Dan kan met je dagvaarding en id.
    Misschien dat je daar wijzer uit wordt.
    Moesten er toch nog pv's naar boven getoverd worden tijdens de zitting dan zullen ze daar in zitten en sta je niet met je gat bloot.
    ( \_/ )
    (='.'=)
    (")_(")*

-TC-'s schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Correctionele rechtbank

Als ik dit verlies, snap ik het nut niet van Comité P.

Kan ik teweten komen wat hun eis is? €200? €2.000? €20.000?
    In de dagvaarding staat toch wat hun eis is...?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

mrc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Raar verhaal, voelt mij toch aan alsof we niet alles weten hoor. Dat gezegd zijnde: lasterlijke aangifte wilt zeggen dat die persoon nu basically beweert dat uw klacht onwaar was ofwel dat uw klacht niet bewezen kan worden.

Als ik het goed voor heb, werkt die klacht van hem wel opschortend in uw zaak tegen hem voor het comité P, dus het kan ook deels een vertragingstaktiek zijn van die hoek uit.
    En natuurlijk had je hier ook geen rechtstreeks nadeel van het handelen van die agent, jouw klacht was puur bedoeld om hem te schaden, althands zo zal hij het op zijn minst spelen (en er lijkt mij ook wel een waarheid in te zitten)
    Control your life through insanity

iTrader
    10 (92%)
    Aangezien alles in een gesloten ruimte gebeurd is, zal het inderdaad zijn woord tegen het mijne zijn.

mrc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Dan zou ik toch zelf eens met een advocaat praten. De kwaadwillige intentie van jou is er duidelijk bij die klacht, dus die agent heeft wel een punt (hij zal ook niet zomaar een klacht tegen jou neerleggen)

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrc Bekijk bericht
    Dan zou ik toch zelf eens met een advocaat praten. De kwaadwillige intentie van jou is er duidelijk bij die klacht, dus die agent heeft wel een punt (hij zal ook niet zomaar een klacht tegen jou neerleggen)
    Ik zie niet waar je die kwaadwillige intentie haalt, als dit
    10min aan een stuk heb ik moeten horen van die inspecteur dat ik dat beter niet zou doen, dat het nutteloos is en dat de politie wel ander werk te doen heeft.
    correct is, dan is er toch niks kwaadwillig aan het indienen van een klacht tegen een agent die zijn job niet wil doen?
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    10 (92%)
    Meneer de politieagent weigerde een PV op te stellen. Ondanks dat ik 2x slagen had gekregen van iemand. Ik had bewijzen en doktersattest mee die dag.

Misschien dat je de situatie pas begrijpt met een ander voorbeeld: een vrouw krijgt 2 maal slagen van een man en gaat klacht indienen bij de politie tegen die man,
    en die politieagent weigert een PV op te stellen want volgens hem heeft het allemaal geen nut.

En jij denkt dat ik het daarbij laat? Ik dacht het niet

iTrader
    0
    Het pleit in uw voordeel dat die agent eigenlijk VERPLICHT was op een PV op te stellen aangezien je fysiek bent aangevallen (en zelf een doktersattest had).
    Ging het bijvoorbeeld om een caféruzie waarbij geen fysieke handelingen gebeurd zijn maar alleen maar verbale agressie werd gebruikt dan hoefde hij hiervoor geen PV op te stellen
    aangezien dit geen misdrijf is..
    Iemand die u slaat = een misdrijf en bij een misdrijf MOET hij een pv opstellen!

Die agent had gewoon geen zin om zijn job te doen, en ik vind dat je groot gelijk hebt dat je dit zo niet laat!
    Enige nadeel dat jij hebt is dat ze bij Comité P weinig tot geen waarde zullen hechten aan wat jij zegt.. Wat die politieagent zegt daarintegen.. tjah ik moet er geen tekening bij maken zeker?

mrc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Meneer de politieagent weigerde een PV op te stellen. Ondanks dat ik 2x slagen had gekregen van iemand. Ik had bewijzen en doktersattest mee die dag.

Misschien dat je de situatie pas begrijpt met een ander voorbeeld: een vrouw krijgt 2 maal slagen van een man en gaat klacht indienen bij de politie tegen die man,
    en die politieagent weigert een PV op te stellen want volgens hem heeft het allemaal geen nut.

En jij denkt dat ik het daarbij laat? Ik dacht het niet
    Ik had misgelezen/begrepen, ik dacht dat hij je wel adviseerde/probeerde om te praten om geen PV te laten opstellen maar dat dit wel gebeurd is.
    Als die agent plat weigerde PV op te stellen In dit geval is het wel een ander verhaal ja, die agent heeft niet te oordelen of jij wel/niet PV wilt laten opstellen, hij moet dat gewoon doen.

Als hij dat niet doet, is er voor jou wel nadeel en valt dat argument van kwaadwillige intentie van jouw aanklacht wel weg. Maar weigerde de agent het of heb jij je laten overtuigen ?

iTrader
    3 (100%)
    Dat gaat de grote discussie zijn volgens mij. Agent ga zeggen dat Fransz geen wilde laten opstellen.
    Fransz zegt dat agent geen wilde opstellen

Woord tegen woord van beëdigd persoon

you lose

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    Dat gaat de grote discussie zijn volgens mij. Agent ga zeggen dat Fransz geen wilde laten opstellen.
    Fransz zegt dat agent geen wilde opstellen

Woord tegen woord van beëdigd persoon

you lose
    Doktersattest bewijst toch dat de intentie er was om PV op te stellen?
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten