Pagina 16 van 16 Eerste ... 61213141516

iTrader
    0
    Ook naar huis, man+baby ziek én doktersattest om dat te staven. Oef! Alhoewel... 2 zieken thuis...

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mn vrouw mocht ook naar huis. Bij het binnenkomen gevraagd aan de voorzitster hoe lang da normaal zou duren, want dat ze om 20u daar zou moeten kunnen vertrekken omdat ik nog een nachtshift moet gaan doen. Als dat moeilijk ging worden moest ze het asap weten da we nog iets konden proberen regelen.
    Maar ze waren met genoeg en iedereen ging akkoord dat zij weg mocht
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Lange dag gehad, gelukkig wel snel op het hoofdbureau aangekomen om als een van de eerste bureaus alles in te leveren. Toch van 6u45 tot 17u30 in de weer geweest.

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tefal Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hier 2/10 die niet als bijzitter zijn komen opdagen.
    Toch drie die kwamen proberen om naar huis gestuurd te worden. De grootste zagevent is toevallig bij de loting naar huis geloot, tot ieders blijdschap.
    Tis toch wel doorwerken bij momenten en als voorzitter toch wel al wat speciallekes op mn bord gekregen.
    Wat voor speciallekes trouwens?

Also, merci voor het werk vandaag, iedereen die heeft moeten zitten!
    Ryzen 5 3600 | RTX 2070 super FE | SnipX 32 GB 3000mhz

Tefal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Wat voor speciallekes trouwens?
    Also, merci voor het werk vandaag, iedereen die heeft moeten zitten!
    Mensen die niet wilden stemmen, ook niet blanco, buitenlandse volmachten, ...

Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RETYPE Bekijk bericht
    Nog beter zou zijn om de stemming online te doen en niet verplicht te maken, gewoon met e-id inloggen.
    Doen ze niet want dan kan de ene partner de andere dwingen tot een bepaalde keuze.
    Datic - Ontmoet nieuwe mensen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    Doen ze niet want dan kan de ene partner de andere dwingen tot een bepaalde keuze.
    Goed punt, maar niets houdt een partner nu tegen om tegen zijn vrouw te zeggen "en je zal mij een foto op je gsm laten zien van uw stemticket, en anders zal het er zwaaien!". Veel verschil zie ik daar eigenlijk niet in. Dan moet men gsm's ook verbieden in het stemhok.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Dat uur extra tov oktober was dus zoals verwacht totaal onnodig.
    Van 12 tot 14u moesten er nog 30 komen, waarvan er uiteindelijk 17 niet zijn komen opdagen.
    De afhandeling duurde deze keer wat langer (tot 15u, dan alles naar de telbureaus gaan brengen, uiteindelijk om 16u thuis op de zetel), want veel speciallekes:
    Buitenlandse volmachten met gele brief, buitenlandse volmachten met blauwe brief, veel gewone Belgische volmachten, veel zieken en veel op reis.
    Dan nog 2 blauwe brieven moeten terugnemen door omstandigheden.

Na 6x vrijwillig secretaris zijn (omdat mijn pa al x jaar voorzitter is) gaat mijn pa (71) ermee stoppen. En ik volg hem.
    Nu toch wel hopen dat ze mij nu niet voorzitter maken voor de komende 30 jaar. Het is goed geweest, ik heb mijn burgerplicht gedaan.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    En breid partner uit tot familie, baas, stamhoofd, priester etc. Vrijheid in het stemhokje is erg belangrijk.
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    Hier een vlotte namiddag gehad. Al mijn 7 bijzitters waren vijf minuten voor tijd aanwezig en ik merkte zelf een zekere vorm van enthousiasme.

één dame mocht beschikken wegens net gerevalideerd van kanker en ze zag het niet echt zitten. Daarna twee die vrijwillig bleven en dan kleine loting om de 2 van de overige 4 aan te duiden. Finaal met vier mannen van middelbare leeftijd die aardig wat telervaring hadden overgebleven.

Had mij samen met secretaris toch aardig voorbereid (schikking tellokaal, taken verdelen, alles nog eens extra uitleggen ) en vooral mijn systeem aangehouden (gingen ze daar eventjes alles door elkaar gooien) en we zijn echt wel vlot vooruit gegaan. Eerste doos binnen om 15.30 en telverrichtingen gedaan om 18.15.

Bij ingeven resultaten wat problemen met proximus en dan maar berekend risico genomen en mijn definitief pv al opmaken en alles beginnen inpakken. Had er een fout geweest ging ik een gigantisch probleem hebben maar door wat met excelformulieren te werken en daar wat correcties in te hebben waren fouten eigenlijk niet meer mogelijk.

Tegen 19.30 dan alles kunnen afgeven.

Ik beklaag écht de voorzitter naast me. Was eerste keer, had zich blijkbaar niet echt voorbereid, wist met moeite wat er moest gebeuren en deed zo ongeveer alles verkeerd. Die zaten er echt nog voor een eindje.

Pagina 16 van 16 Eerste ... 61213141516

Regels voor berichten