Pagina 18 van 18 Eerste ... 81415161718
    HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Ik zou zonder kind net minder gaan werken dan nu denk ik, dus mijn kind brengt op!
    Reken dan nu maar eens uit wat slapen u kost... wat een onzin redenering.

Kosten voor gezin en kind zijn voor iedereen persoonlijk. Zou blij zijn moest de gezinskost maar 922 euro zijn, echter heb ik mijn hypotheek daar nog niet mee betaald.
    Kosten voor het kind 685 euro is nogal overschat, dat is meer voor een kind dat op kot gaat ofzo, niet voor een 6 jarige.

In totaal kom ik wel aan dat bedrag, maar dan zijn ook de verzekeringen/pensionsparen ed betaald.

Opzich vind ik het een degoutante tool, mensen met een minder diploma besteden volgens de tool per definitie gemiddeld minder tijd en geld in hun kind. Discussies in het vrije tijds forum doen wel het omgekeerde vermoeden met persoonlijke nanny's/ au pairs en dergelijke.
    Laatst gewijzigd door HUSKE; Vandaag om 11:14

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ehm... bewijs je nu niet net dat het argument dat je dan niet sociaal wordt niet noodzakelijk BS is (toch in jouw geval)?

Al dan niet asociaal zijn, zie je niet thuis. Thuis is een gekende omgeving, waar je asocialiteit niet ziet.

't is natuurlijk niet noodzakelijk zo dat je, omdat je in de Makro je niet jeunde, dat je asociaal was, maar het is wel een voorbeeld van mogelijks kenmerk voor asociaal gedrag. Je niet kunnen aanpassen in een niet zo gekende omgeving en daar toeklappen.
    Waar ik over spreek was op de leeftijd van 6-10. Dus de crèche leeftijd lang voorbij.

Ik zat toen hele dagen op school, 8uur per dag en op woensdag 4uur. Wat dus maakte dat ik 36uren sociaal kon zijn. Na deze uren vond ik het gewoon leuk om met mijn eigen speelgoed te spelen en met mijn eigen vriendjes.

In het weekend wou ik vooral tijd met mijn ouders doorbrengen en niet in een opvang waar ze films speelde die mij niet interesseerde, speelgoed aanwezig was dat mij niet interesseerde en het leeftijdsverschil groot is.

Er zijn kinderen die om 6uur uit hun bed gesleurd worden en gedropt worden in de voorschoolse opvang en om 6uur als laatste uit de naschoolse opvang opgehaald worden. Dan kan je wel de kaart trekken dat dit goed is voor het sociaal zijn, maar de realiteit is dat je uw huis en ouders amper gezien hebt. Ik werd elke morgens om half 8 uit mijn bed gehaald en was om 15u35 thuis.

En mijn grootouders hebben dit altijd met veel plezier gedaan hoor. Zij vonden dit super leuk dat ze tijd met ons konden doorbrengen. En voor mijn ouders was dit ook wel een besparing want zo een opvang is ook niet gratis natuurlijk.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 18 van 18 Eerste ... 81415161718

Tags for this Thread

Regels voor berichten