Pagina 41 van 41 Eerste ... 313738394041
    Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Op zoek naar rookmelders maar zou er willen die je gewoon kan plakken ipv vast te boren & die met elkaar kunnen communiceren maar vind die combi precies niet
    Aanrader:
    https://www.rauchmeldershop-online.d...s-X::3871.html

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Je kunt bij Dmlights eens kijken, daar zie je de prijzen en heb je keuze tussen. Niko, Bticino en Legrand.

Praktisch al het materiaal dat hier verkocht wordt is gekeurd, dus echt op bepaalde zaken letten is het niet. Het is meer u eigen smaak kiezen. Ik weet niet of je het zelf gaat doen? Maar ik werk bijvoorbeeld niet graag met bticino, veel te veel plastiek dat zich vervormd. Opzich als het in mekaar zit is het stevig genoeg, maar bij installeren van het materiaal heb ik toch vaak gevloekt. En het strafste is dan nog dat die inbouwdozen bij elkaar hoorde. Terwijl je bij niko algemene inbouwdozen kunt pakken.

Waar ik over spreek is wel al 8 jaar geleden, ondertussen kan het veranderd zijn. Maar ik vond Niko het leukste van de drie werken, zeker toen ze de nieuwe lijn uitbrachten.

Als de bekabeling ook gedaan moet worden, de flex buizen in grote bochten leggen, als je later eens een nieuwe kabel moet doortrekken gaat dat makkelijker. Zo trekte wij vroeger met gemak een nieuwe kabbel van de 2 uiterste punten in een bouw (toen een andere aannemer de kabels beschadigt had. ).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Ik veronderstel dat je het niet zelf gaat doen? :P

Ik zou persoonlijk gewoon voor niko gaan. Gewoon de pure lijn. Is deftig materiaal dat goed aanvoelt. Is niet zo heel duur uiteindelijk.

Waar je op moet letten is afhankelijk van wat je wilt. Wil je gewoon standaard knop en licht aan en uit. Of wil je via uw smartphone uw lichten bedienen. De regel is hoe meer je wilt qua gemak en automatisering, hoe duurder het wordt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuffyT Bekijk bericht
    Inderdaad, gewoon Niko gebruiken. Wordt voornamelijk in België geproduceerd en de meeste productlijnen gaan jaren mee. Van het meeste materiaal (tot jaren terug) die niet meer verkocht wordt hebben ze ook nog grote stock zodat je binnen x aantal jaren kapotte knoppen/afdekplaten makkelijk nog kan vervangen en het niet uit de toon valt. Is ook zeer makkelijk aan te sluiten, ivm met BTicino.
    Bedankt voor de tips.
    Neen, ik ga het niet zelf doen,maar mijn vader wel.
    Het zal wrschnlk btcino worden,na navraag bij vrienden/familie waren die toch niet zo te spreken over de kwaliteit bij niko.
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb eigenlijk nog nergens anders iets dan Niko gezien

Master S's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Maar je hebt wel dit soort huizen:

Meestal gebouwd tegen een bergwand zodat je grotendeels ondergronds zit met 1 open gevel.
    Is dat Bilbo Baggins zijn huis ?
    "There’s a thin line between being a hero and being a memory." Optimus Prime - Transformers
    Xbox Live GT: MrBojangles1130

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk nog nergens anders iets dan Niko gezien
    Die zijn ook al lang marktleider in België in de meeste segmenten. Maar btcino is wel meestal goedkoper...
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

natpoesje's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Iemand een alternatief voor deze verlichting ? ( https://www.dmlights.be/deltalight_m...m8_zwart~1190R ) Heb 2 sets nodig en zou me meer dan 1000€ kosten.
    Ik vind deze prachtig maar moest ik een alternatief vinden die dicht bij deze aanleunt in de zelfde stijl. Het zou plezierig zijn voor mijn spaarvarken .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natpoesje Bekijk bericht
    Iemand een alternatief voor deze verlichting ? ( https://www.dmlights.be/deltalight_m...m8_zwart~1190R ) Heb 2 sets nodig en zou me meer dan 1000€ kosten.
    Ik vind deze prachtig maar moest ik een alternatief vinden die dicht bij deze aanleunt in de zelfde stijl. Het zou plezierig zijn voor mijn spaarvarken .
    https://www.lampenonline.com/5623348...QaAttdEALw_wcB

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natpoesje Bekijk bericht
    Moeten het 3 lampen zijn? Wij hebben deze: https://www.ledlampendirect.nl/opbou...l?sqr=palermo&

Zeer tevreden van.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

natpoesje's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Moeten 3 lampen zijn is voor living en eetruimte.
    Wil zo een strak mogelijk "design" . Die van 2 kan ik wel gebruiken voor de hal boven en beneden. Thnx alvast !!

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soccerke Bekijk bericht
    Moeten het 3 lampen zijn? Wij hebben deze: https://www.ledlampendirect.nl/opbou...l?sqr=palermo&

Zeer tevreden van.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
    Heb ik ook hangen. Ook zeer tevreden over. Je hebt die palermo serie ook met 4 spots in een vierkant.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Heb ik ook hangen. Ook zeer tevreden over. Je hebt die palermo serie ook met 4 spots in een vierkant.
    op foto zijn die altijd allemal in zelfde richting gedraaid of volledig horizontaal, kan je die ook individueel draaien/richten?

iTrader
    0

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand hier uitgegraven grond laten afvoeren? Wij hebben schat ik 100m3 af te voeren maar heb niet meteen idee van de prijs. Paar bedrijven gecontacteerd maar slechts 2 hebben al iets laten weten dat ze komen kijken (1 loonwerker dan nog ) wel in de buurt gezocht want grootste kost lijkt me gewoon transport dus als dat niet ver moet

Pagina 41 van 41 Eerste ... 313738394041

Regels voor berichten