iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Seves hebk nog ne fietser da zich bezeert op mijn grond :o Als ge wilt zeg ik het wel in pm

Allemaal oude mensen met tijd teveel echt waar.

En da doet mij dus allemaal kei hard koken he. Vooral dan nu da mijn ABR ook nog zegt van "we helpen ni" mag ik advocaat er bij pakken en zien wa opties zijn enal. ALS ze al afkomen met bewijs da het mijn schuld is

Fun little extra.

De mensen die me deze week via hun verzekering hebben laten weten dat ze zogezegd schade hebben en dat willen verhalen op mij. Hebben nieuwe ruiten besteld.

3 keer raden waar die ramen nu geleverd zijn...

Hint: Tis ni bij hun
    Hebben die nu echt direct ramen besteld op jouw 'aam en adres?

Wordt een gezellige buurt daar!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht
    Ik snap uw punt nie waarom het een verstandige keuze is dat uw collega een nieuwbouw huurt van 800 euro. Gewoon puur omdat een lening voor zo'n dergelijk huis 1200 euro is?

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
    Als hypotheek en huur op hetzelfde neerkomen, lijkt kopen mij de verstandigste keuze.
    Als de hypotheek 50% duurder is dan de huur alleen, lijkt het mij dat dat voor velen in het begin van hun carrière een verstandiger beslissing want minder inkomen want nog maar net aan het werk en op die manier kan je comfortabel wonen én sparen.
    Maar de discussie kopen vs huren is hier al vaker gevoerd, elk zijn eigen voorkeur natuurlijk.

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    De mensen die me deze week via hun verzekering hebben laten weten dat ze zogezegd schade hebben en dat willen verhalen op mij. Hebben nieuwe ruiten besteld.

3 keer raden waar die ramen nu geleverd zijn...

Hint: Tis ni bij hun
    Wtf. Dat hadden ze bij sommige boeren thuis toch niet moeten proberen.
    Er is al voor minder met de schup een oor afgeslagen.

Ik hoop dat ge daarvoor aant rondbellen zijt bij wijkagent en die ramenplaatser. Zoiets zou bij mij toch niet pakken. Als die buur ze niet komt halen, ik zou ze allemaal voor zijn voordeur stapelen.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Wtf. Dat hadden ze bij sommige boeren thuis toch niet moeten proberen.
    Er is al voor minder met de schup een oor afgeslagen.

Ik hoop dat ge daarvoor aant rondbellen zijt bij wijkagent en die ramenplaatser. Zoiets zou bij mij toch niet pakken. Als die buur ze niet komt halen, ik zou ze allemaal voor zijn voordeur stapelen.
    Ik zou gewoon van de ramen afblijven en doen alsof mijn neus bloed. Ik bel gewoon die ramenfabrikant op en zeg dat er een fout is en dat ik deze bestelling niet gedaan hebt. Dat ze deze maar terug moeten komen halen en bij de juiste persoon moet wegzetten. Ik heb nergens een handtekening gezet, alsook is er geen opmeting gebeurt in mijn bouw voor die ramen. Dus er is een fout gebeurt bij leveringsadres of facturatie adres, want ik weet van niks. (ik zou het dan ook nog via mail doen)

Al het geen wat je nu doet kan later tegen u gebruikt worden, dus u zo weinig mogelijk moeien. Tenslotte heb jij de bestelling niet geplaatst. Nu heb je een extra reden meer, bij een eventuele rechtszaak, als jij het netjes blijft spelen.

Zo te horen is het daar een leuke sfeer, een welkoms buurtfeestje zit er al niet in, dus extra budget voor de bouw.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Huis kopen (deel 6.1) - tijd voor een groter huis

Anderhalf jaar na mijn aanvraag is men vandaag de invoerkabel van Proximus komen binnensteken.

Juli ‘17 had ik Proximus besteld, telefoonnr. gekregen maar na een week melding dat het netwerk in de straat niet aangepast was.
    Toen tijdelijk Telenet genomen, de aanvraag bleef in wacht tot het technisch mogelijk ging zijn.

Ik was dat al vergeten, maandagavond een brief in de bus dat Proximus ging werken in de straat.
    2 dagen later zijn ze een nieuwe kabel komen leggen vanaf de straathoek, donderdag belde men mij op dat ze vandaag de woning gingen verbinden met die nieuwe kabel.

Al een chance wist mijn pa de wachtleiding redelijk exact liggen, binnensteken van die kabel ging ook vlot.
    Nu heb ik dus een kersvers aansluitdoosje van Proximus hangen

Imo is dat wel een meerwaarde voor mijn huis dat de 2 netwerken (Telenet en Proximus) nu binnen liggen, dan kun je er alle kanten mee uit.

Er was hier nog een buur die het blijkbaar aangevraagd had, ze hadden het beter vooraf nog eens gevraagd of ik nog interesse had.
    Stel dat ik zei dat ik hun kabel niet meer moest hebben dan hadden ze voor niks een nieuwe kabel in de straat getrokken :P
    Laatst gewijzigd door SilentSpring; Gisteren om 18:27

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb ook ineens beide binnengetrokken (al mag je Telenet zelf tot aan straat leggen)

Pagina 135 van 135 Eerste ... 3585125131132133134135

Regels voor berichten