iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

De cryptocurrency thread deel 2

Ik denk eerder omgekeerd. Vele mensen zullen al verkocht hebben en wachten tot begin december om massaal te kopen. Als het dan natuurlijk nog blijft zakken, dan vrees ik the end of bitcoin.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik denk eerder omgekeerd. Vele mensen zullen al verkocht hebben en wachten tot begin december om massaal te kopen. Als het dan natuurlijk nog blijft zakken, dan vrees ik the end of bitcoin.
    https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ziet er niet naar uit dat er een end-of-bitcoin aankomt. Is technisch ook niet mogelijk. The end is trouwens al een paar keer aangekondigd sinds het hoogtepunt in 2017, maar telkens weer bleek dat niet meer als doemdenken.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Manhattan U.S. Attorney Announces Arrest Of United States Citizen For Assisting North Korea In Evading Sanctions
    Hij is een onderzoeker die werkt voor Ethereum, maar zo zie je maar weer dat een PhD geen garantie op gezond verstand is.

kobevr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Manhattan U.S. Attorney Announces Arrest Of United States Citizen For Assisting North Korea In Evading Sanctions
    Hij is een onderzoeker die werkt voor Ethereum, maar zo zie je maar weer dat een PhD geen garantie op gezond verstand is.
    Een PhD gelijk stellen met gezond verstand blijkt van weinig gezond verstand.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kobevr Bekijk bericht
    Een PhD gelijk stellen met gezond verstand blijkt van weinig gezond verstand.
    Ik snap het niet goed? Wie stelt een PhD gelijk met gezond verstand?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Ik snap het niet goed? Wie stelt een PhD gelijk met gezond verstand?
    Niemand. Ik stel louter dat iemand die veronderstelt dat een PhD garantie op gezond verstand garandeert, zelf weinig gezond verstand vertoont.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ze zijn goed aan het stijgen nu... Time 2 Buy

skywriter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milanello Bekijk bericht
    Ik heb het gevoel dat ik hier enkel GET zit te schillen omdat er niemand anders reageert, maar dit moet ik nog delen:

https://twitter.com/jochemmyjer/stat...738055680?s=19

Mass adoption here we come!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Ik vind het wel interessant om te lezen. Iedereen heeft wel zo'n projectje waar men in gelooft. (Voor mij is dat een redelijk jonge exchange met een eigen token)
    We zullen over een paar jaren wel zien of we gelijk hadden

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://app.compound.finance/

Miserie eigenlijk dat er geen goeie euro stablecoin bestaat die je ook kan uitlenen op compound ed. Als ge in europa woont zijt ge natuurlijk dan ook exposed aan de USD/EUR wisselkoers en worden uw gains op compound mogelijk daardoor teniet gedaan (of hebt ge juist meer).

Maar als Amerikaan is het toch wel enorm interessant of niet? Risicoloos ~ 4% (atm, zal wel weer stijgen) per jaar, behalve het risico dat het smart contract gehacked wordt, maar die kans schat ik laag in.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whirlpool123 Bekijk bericht
    https://app.compound.finance/

Miserie eigenlijk dat er geen goeie euro stablecoin bestaat die je ook kan uitlenen op compound ed. Als ge in europa woont zijt ge natuurlijk dan ook exposed aan de USD/EUR wisselkoers en worden uw gains op compound mogelijk daardoor teniet gedaan (of hebt ge juist meer).

Maar als Amerikaan is het toch wel enorm interessant of niet? Risicoloos ~ 4% (atm, zal wel weer stijgen) per jaar, behalve het risico dat het smart contract gehacked wordt, maar die kans schat ik laag in.
    https://medium.com/@ameensol/what-yo...d-fafdb2645f77

"Risicoloos 4%" bestaat niet. Ik volg Compound al een hele tijd, en heb er wat tokens staan. Stable eurocoin komt er normaal gezien in synthetische versie via MakerDAO. Ik heb m'n CDPs alvast naar de nieuwe vaults gemigreerd. Het was een beetje wachten op SAI->DAI liquiditeit.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://medium.com/@ameensol/what-yo...d-fafdb2645f77

"Risicoloos 4%" bestaat niet. Ik volg Compound al een hele tijd, en heb er wat tokens staan. Stable eurocoin komt er normaal gezien in synthetische versie via MakerDAO. Ik heb m'n CDPs alvast naar de nieuwe vaults gemigreerd. Het was een beetje wachten op SAI->DAI liquiditeit.
    Risicoloos in de zin van "zolang er niets raars gebeurd ". Ik heb dan maar een heel kleine hoeveelheid op compound. Ik besef goed het risico. Het verbaast mij dan ook dat er honderden miljoenen in die contracten zitten, terwijl Ethereum er bekend om staat dat het zo lek als een zeef is. Ik ben er 100% zeker van dat we nog een paar "DAO hacks" zullen hebben in de toekomst. Risico is laag dat het nu specifiek met compound zal gebeuren natuurlijk, maar kan altijd.
    Daarmee lijken andere crypto's zoals Tezos of Cardano mij veel geschikter voor dit soort zaken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whirlpool123 Bekijk bericht
    Risicoloos in de zin van "zolang er niets raars gebeurd ". Ik heb dan maar een heel kleine hoeveelheid op compound. Ik besef goed het risico. Het verbaast mij dan ook dat er honderden miljoenen in die contracten zitten, terwijl Ethereum er bekend om staat dat het zo lek als een zeef is. Ik ben er 100% zeker van dat we nog een paar "DAO hacks" zullen hebben in de toekomst. Risico is laag dat het nu specifiek met compound zal gebeuren natuurlijk, maar kan altijd.
    Daarmee lijken andere crypto's zoals Tezos of Cardano mij veel geschikter voor dit soort zaken.
    Je haalt heel wat dingen door elkaar. Net zoals Bitcoin is Ethereum nog nooit "gehackt" of "zo lek als een zeef". Dat staat in schril contrast met exchanges, protocollen en bedrijven in 't algemeen die op die blockchains bouwen. De DAO, QuadrigaCX, et cetera, zijn applicaties die erop gebouwd worden. Technisch gezien zijn Bitcoin en daarna Ethereum de meest veilige basisprotocollen, omdat ze het meeste aan beveiliging (in de vorm van mining rewards) uitgeven. Anders gezegd, een 51% attack is erg duur. Bij Tezos en Cardano (hebben die al een live chain?) liggen die kosten lager. Je verwart dus verschillende dingen.

Er kan heel wat "raars" gebeuren, trouwens. Je zou niet mogen verschieten als de Compound-contracten morgen ineens leeggehaald worden. Zo gaat dat nu eenmaal, zie de post waarnaar ik verwijs. "Risicoloos" betekent dan ook "zonder risico", en dat is het helemaal niet. Synthetix is een ander goed voorbeeld van een project waar ik erg ver van zou wegblijven - dat heeft niets met decentralisatie te maken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je haalt heel wat dingen door elkaar. Net zoals Bitcoin is Ethereum nog nooit "gehackt" of "zo lek als een zeef". Dat staat in schril contrast met exchanges, protocollen en bedrijven in 't algemeen die op die blockchains bouwen. De DAO, QuadrigaCX, et cetera, zijn applicaties die erop gebouwd worden. Technisch gezien zijn Bitcoin en daarna Ethereum de meest veilige basisprotocollen, omdat ze het meeste aan beveiliging (in de vorm van mining rewards) uitgeven. Anders gezegd, een 51% attack is erg duur. Bij Tezos en Cardano (hebben die al een live chain?) liggen die kosten lager. Je verwart dus verschillende dingen.

Er kan heel wat "raars" gebeuren, trouwens. Je zou niet mogen verschieten als de Compound-contracten morgen ineens leeggehaald worden. Zo gaat dat nu eenmaal, zie de post waarnaar ik verwijs. "Risicoloos" betekent dan ook "zonder risico", en dat is het helemaal niet. Synthetix is een ander goed voorbeeld van een project waar ik erg ver van zou wegblijven - dat heeft niets met decentralisatie te maken.

Ik doelde eerder op het feit solidity niet geschikt is voor het schrijven van financiële applicaties. Cardano/tezos (al live) zullen direct formal verification en talen aanbieden die geschikter zijn daarvoor.

En tis maar te zien of ETH de transitie naar PoS vlekkeloos zal doormaken. Dat terwijl andere platformen zoals cardano, tezos, algorand... Druk bezig zijn met alles vanaf 0.0 geschikt te maken voor de financiële wereld.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Bitcoin blijft onverwacht laag deze maand...

Pagina 194 van 197 Eerste ... 94144184190191192193194195196197 Laatste

Regels voor berichten