Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je kan anders eens kijken op reddit en de discord/telegramgroepen van de verschillende coins. Ze lijden wel allemaal aan hetzelfde echokamerfenomeen en het niveau is er over het algemeen maar bedenkelijk. Waardoor de ruis:informatie voor mij persoonlijk iets te hoog is. Spijtig want sommige ontwikkelingen zijn wel interessant. Misschien dat er wel nieuwsbrieven of twitteraars zijn die dat wekelijks kunnen samenvatten, maar die heb ik nog niet gevonden.
    Specifiek Bitcoin-related volg ik enkel r/bitcoinmarkets nog. Daar is nog enig niveau te bespeuren
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

kobevr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben nogal actief op r/ethtrader, vind dat een leuke plek.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big4vraagje Bekijk bericht
    De reddit van bitcoin is een en al memes hahah. Ik vind dat wel grappig om eens af en toe door te bladeren.
    Die reddit is een grote echo chamber ten voordele van bitcoin zelf. Serieuze discussies of discussies waar ge ook maar 1 iets negatiefs zegt over btc zelf zijn niet toegelaten en ge wordt gebanned als ge probeert. Voor buitenstaanders lijkt alles mss ok, maar als ge al een aantal jaar in crypto zit prikt ge daar doorheen. Ik bezoek die al lang niet meer tenzij ik memes wil zien. Mss maar beter, kan de btc prijs nog wat verder stijgen op die memes, want nieuwkomers zien uiteraard enkel die memes, niet de ware problemen die achter btc schuilgaan

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik kijk gewoon naar vloggers die dagelijks een analyse maken van de huidige toestand.
    Ben te lui om te lezen op fora...

Ps- Ik hoor meer en meer in die video's dat het huidig monetair systeem op springen staat, er een dikke crash als nooit tevoren zal komen en "iedereen" naar crypto zal overstappen als "veilige haven".
    Ben benieuwd...meanwhile hebk 20k in aandelen staan en 350€ in crypto (van de oorspronkelijk 1000€ inleg..#thanks2018)

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    cryptotwitter is ook wel een leuke plek, zitten hopen parody accounts tussen zoals @Crypto_Bitlord met hopelijk evenveel parody comments aangezien er daar tussen zitten die beweren hun huis verkocht te hebben om all-in XRP te gaan
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

iTrader
    0
    Welke problemen? btc value proposition is gelijk digitaal goud. En het slaagt erin. Het doet wat het beweert. Sinds 10 jaar. Welke problemen?
    - enorme elektriciteit verspilling twv een klein land. Als btc nu bv naar 1mil gaat zal de verspilling gigantisch zijn.
    - mining cartel die eigenlijk niet gedecentraliseerd is
    - blockstream die een monopolie heeft op de ontwikkeling van btc en elke logische ontwikkeling zoals bigger blocks blokkeert, lightning network is een meme die niet zal slagen.
    - gigantische fees als het netwerk onder stress staat
    - traag

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    We zitten al een tijdje te leunen tegen 12k... Ik heb het gevoel dat er een pullback zal komen.
    Nja hier al 2x verkeerd gedaytraded .
    één van de voorbije avonden ging de koers plots van 11800 naar 11300..dan direct verkocht.
    En gisteren voormiddag schoot de koers plots boven de 12k en had ik direct gekocht...om daarna snel terug onder de 11.8k te vallen . Ik blijf er even van af tot het terug even boven de 12k komt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Nja hier al 2x verkeerd gegokt .
    één van de voorbije avonden ging de koers plots van 11800 naar 11300..dan direct verkocht.
    En gisteren voormiddag schoot de koers plots boven de 12k en had ik direct gekocht...om daarna snel terug onder de 11.8k te vallen . Ik blijf er even van af tot het terug even boven de 12k komt.
    Fixed

Als ge geen financial trading boot camp & cursus gevolgd hebt, dan zijt ge op paniekemoties aan het gokken en niet aan het daytraden.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

iTrader
    0
    Daytraders maken hun winst niet door te 'gokken' en proberen te voorspellen of de koers gaat dalen of stijgen, maar door setups te traden van wat de markt aan het doen is. Er zijn bv. traders die maar 30% van hun trades juist gokken maar daar wel winst mee maken door goede position sizes te gebruiken. En daarvoor heb je in de eerste plaats veel inzicht nodig om te begrijpen hoe de markt beweegt, de onderliggende prijsactiestructuren en Risk reward ratio's.

Zelfs als een trader u het advies geeft dat ge moet kopen omdat het morgen gaat stijgen, is de kans groot dat, zelfs als het stijgt, die daar geld aan verdiend heeft terwijl gij er uw broek aan gescheurd hebt. En dat komt omdat ge vooral op emoties koopt en niet weet wanneer en aan welke prijs die trader koopt en verkoopt en welke signalen hij daarvoor gebruikt.

Milanello's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    https://newyork.cbslocal.com/video/4...of-the-future/

CBS spreekt over mijn favoriete crypto ptoject GET protocol als de toekomst van ticketing

Ze geven echter meer aandacht aan blockparty omdat het in New York gevestigd is, maar GET loopt voor zowel in development als aantal verkochte tickets.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mensen hier die in modum.io zitten?

iTrader
    1 (100%)
    https://bloxlive.tv/stories/s73news/...e-market-share

Vitae op tv en top 200 binnen gegaan Wii

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

iTrader
    0
    Coinbase VISA debit card is beschikbaar voor België.
    Dus als je vanaf heden wil betalen via crypto als koersen wat hoger staan ... Lijkt me wel heel handig als alternatief op het huidige bankensysteem.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AltC Bekijk bericht
    Coinbase VISA debit card is beschikbaar voor België.
    Dus als je vanaf heden wil betalen via crypto als koersen wat hoger staan ... Lijkt me wel heel handig als alternatief op het huidige bankensysteem.
    Biedt Coinbase ook de mogelijkheid om standaard de 33% winstbelasting te heffen op elke winstgevende transactie? Anders kan dat redelijk ingewikkeld worden om achteraf al je transacties na te gaan en de exacte wisselkoers te berekenen.

Pagina 184 van 184 Eerste ... 84134174180181182183184

Regels voor berichten