iTrader
    0
    Als ik met een bot elke maand 4000+ euro kon verdienen zonder iets te doen, zou ik niet op 9lives zitten en ik zou dit ook niet aan anderen voorstellen omdat: Stijging van gebruikers van de bot = daling van de winst voor mezelf, omdat de bot voor iedereen dezelfde logica toepast. Of werkt de bot op een andere manier voor iedereen ?

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een certified ethical hacker die een crypto trading bot opzet.
    Ik ga toch 2x nadenken vooraleer ik mijn exchange private key importeer in uw app.

I don't buy it, yet Hoe meer bots hoe minder winst. Hoe meer mensen arbitrage toepassen, hoe minder de marges worden en hoe meer 'geluk' je moet hebben om als eerste te zijn. De reden dat dit u op de crypto markt (vooralsnog) lijkt te lukken is omdat er te weinig mensen zijn die dit doen. Volgens mij.

Hoe kan je winsten gaan afhouden als alles via mijn account blijft lopen? No way toch dat mensen hun wachtwoord aan uw app gaan geven zodat jij naar believen hun portefeuille gaat beheren. Dat is juist een reden waarom bitconnect hun eigen coins gecreeerd had zodat je dat intermediate geld hebt waarmee je kan spelen. Alle handelsplatformen werken zo toch. Volgens mij gaat het veel eenvoudiger zijn om uw applicatie gewoon te compileren en alzo te verkopen. Als CEH moet het toch te doen zijn die dusdanig te compileren dat reverse engineering geen kans maakt.

Ik heb een vriend die een professionele trader is, die dus ook werkt met beursplatformen vlak bij de knooppunten van het internet, met de modernste IT infrastructuur, software, en alles wat je maar wilt. En ook die moet echt verstand hebben van de golven van de beurs. Diploma handels ingenieur dus. Is niet gewoon klikken en achterover leunen.
    Merci voor uw goede opmerkingen trouwens, er zullen zeker dingen opduiken waar ik nog niet aan gedacht heb.

In verband met het vertrouwen van een CEH, daar denk ik dat je de logica verkeerd hebt, als iemand die kan hacken of kan social engineeren zijn er makkelijkere, snellere en betere manieren om geld te verdienen op een illegale manier dan dit. Ik kan bvb een botnetje afhuren om een gekochte op maat gemaakte ransomware bot of dreigbrief met te verspreiden, en dat gaat winstgevender zijn. Het is dat instinct dat je net doet weglopen van mensen die weten hoe ze hun systeem moeten beveiligen, en in de handen brengt van de pipos met open RDP poorten en admin/admin wachtwoorden.

Ik denk dat je onderschat hoeveel bots er actief zijn in de cryptowereld. Ik ben vrij zeker dat véél meer dan de helft van alle trades op Binance door bots gemaakt worden. Die marges en dat geluk is al van toepassing voor zo goed als alle trades, drops van 1-2% in een seconde is niet door een paar mensen die zoveel verschillende stop orders hebben staan door dat manueel in te geven, ik ga daar niet veel verandering in brengen, ook niet met 10 gebruikers.

Winsten afhouden door automatisch een deposit te starten voor die 20% van de winst, ja, da's 1 van de opties die ik voor ogen heb. Je maakt een goed punt. Een optie om elke dag dat bedrag te betalen via een deposit die je zelf moet doen is waarschijnlijk ook te doen, zolang ik het bij een wanbetaling maar kan stoppen. Het probleem is, ik wil geen handelsplatform maken, ik wil een bot voor een handelsplatform maken. Als ik mensen hun crypto aanneem, en op een hot account zet, en ze kraken dat,... wat dan? Dan heb ik liever dat de gebruikers zelf de controle en verantwoordelijkheid over hun crypto behouden. Controle als ik, meteen de balance kunnen overzetten naar een andere wallet, waar je met de binance keys niet aan kan.

Ik weet voldoende van reverse engineering en work arounds om te weten dat een check voor betaling vrij makkelijk te omzeilen is. Het is niet slim om met dat verdienmodel een client only te maken.

HFT en exchanges zoals binance is trouwens niet compatibel, je bent gebonden aan de websockets en / of 1200 accountcalls per minuut. Dus je bent correct, jouw vriend moet zo'n hardware hebben puur door de bulk van order die hij maakt. En om HFT te doen heb je inderdaad veel kennis nodig, of dat via een diploma of relevante ervaring is laat ik even links. Over de knooppunten heb je gelijk, dat is hier ook van toepassing.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Studentt Bekijk bericht
    Als ik met een bot elke maand 4000+ euro kon verdienen zonder iets te doen, zou ik niet op 9lives zitten en ik zou dit ook niet aan anderen voorstellen omdat: Stijging van gebruikers van de bot = daling van de winst voor mezelf, omdat de bot voor iedereen dezelfde logica toepast. Of werkt de bot op een andere manier voor iedereen ?
    Ik vind het vreemd dat jij van alle mensen die feedback geeft in dit topic niet voor mij komt shillen. Zeker na die 2 miljoen euro die je mij als venture capitalist hebt gegeven gisteren. (Uiteraard allemaal in BTC gestoken, zodat het binnen een paar dagen 2.5M is @$10k
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

kobevr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    "Wie ben jij om mij te beoordelen, of anders gezegd, wat noemenswaardig heb jij de laatste twee weken gedaan?"
    "Een job uitgeoefend en daar belastingen op betaald zodat ze daar ondermeer ons sociaal stelsel mee kunnen in stand houden."

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kobevr Bekijk bericht
    Heftig.. Treft de carrier hier ook geen schuld dat er 2 keer geport is?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kobevr Bekijk bericht
    Ik snap deze aanval dus niet. Ik tracht dit in het Nederlands te vertalen:

- Een hacker contacteer uw gsm provider om te vragen of ze uw simkaart verzetten naar een ander toestel

Hoe gaat dan in zijn werk? Die simkaart wordt toch opgestuurd met de post? Telkens ik een nieuwe simkaart aanvraag, wordt die opgestuurd met de post. ik heb nog nooit gehad dat ik ergens een simkaartje ga kopen en dan bel naar de provider met de vraag "zet mijn nummer eens op die simkaart".

Of betekent sim port dat je tracht te veranderen van provider?

- Een hacker contacteert een nieuwe provider met uw gegevens, om uw telefoonnummer over te zetten

Dan geeft hij een ander adres door wat in feite niet klopt met uw gegevens? Valt zo toch ook door de mand?
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 21 mei 2019 om 08:58

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Bij ons is dat iets moeilijker door de procedure die bij ons actief is, het wisselen van carrier is hier vooral van toepassing, per toestel lijkt mij iets minder Belgisch.
    Ik heb hetzelfde nummer van sinds ik 10 jaar was, en intussen ook al 3 verschillende carriers gehad. Normaal gezien gaat de procedure zo;

- Je vraagt een simkaart aan, vult alle gegevens in. Op de site vermeld de auteur dat zijn persoonlijke gegevens bekend zijn, dus op zich is het niet moeilijk om correct in te vullen. Het beste van al zou natuurlijk een mailtje zijn met daarin een paspoort of ID scan. (Bvb. bij een recuperatie van een account, en dan uit verzonden mails vergeten verwijderen.)

- Als je geen ander adres kan kiezen, bel je even naar de support en leg je uit dat je net ergens anders bent gaan wonen. Dan passen ze dat adres aan zonder vragen. (Bij bvb. proximus heb je personeel dat onderbetaald is, en meestal maar de basis weet van waar ze met bezig zijn. Die gaan niet denken dat het een social engineering aanval is. Als je op een procedure stoot, kan je altijd jouw weg er rond praten.)

- Hier is het tricky, ik weet niet of je de portatiecode kan sturen met een gespoofed nummer, waarschijnlijk wel. De gebruiker van het originele nummer gaat wel een waarschuwing krijgen. Hier is snel handelen de key. Ik geef de hacker hier het voordeel, gezien het slachtoffer door een hoop supportmedewerkers moet, die waarschijnlijk niet om kunnen met deze situatie.

Al bij al geeft de persoon de juiste stappen aan. Hardware wallet voor jouw crypto, een hardware MFA dongle, en dan de normale mail / sim MFA. Meerdere e-mail adressen gebruiken, ik heb er zo'n 15. En jouw online gegevens inperken. (Mijn identiteit is bvb. perfect achterhaalbaar puur door mijn berichten op dit forum.)
    Laatst gewijzigd door Satkan; 21 mei 2019 om 11:39
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Etf nogmaals uitgesteld

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hicy Bekijk bericht
    Heftig.. Treft de carrier hier ook geen schuld dat er 2 keer geport is?
    Zoals Satkan zegt is dat bij ons wat moeilijker. Maar nee, de carrier is imo niet schuldig, net zoals de autofabrikant niet schuldig is wanneer ik uw autosleutel steel.

2FA op alles, liefst via hardware (Yubikey) en nooit 2FA sms.
    "Wie ben jij om mij te beoordelen, of anders gezegd, wat noemenswaardig heb jij de laatste twee weken gedaan?"
    "Een job uitgeoefend en daar belastingen op betaald zodat ze daar ondermeer ons sociaal stelsel mee kunnen in stand houden."

iTrader
    0
    Als ge withdrawal whitelists instelt (hebt ge op de meeste exchanges) kunnen ze uw crypto niet stelen (ook al hebben ze toegang tot uw account), tenzij ze ook de private keys van desbetreffende wallets hebben.

lntruder's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Bij ons is dat iets moeilijker door de procedure die bij ons actief is
    Eind 2017 had ik een Nano sim kaart nodig voor mijn nieuwe gsm (oude sim was Micro formaat). Ik ga binnen in een Proximus winkel:

Ik) - Goeiedag, ik heb een kleiner formaat van mijn huidige sim nodig.
    Px) - Ok meneer, wat is uw nummer?
    Ik) - 0473******
    Px) *tokkelt 2 min op zijn toetsenbord*
    Px) - Aub meneer, dit is de nieuwe sim-kaart voor uw huidig nummer en dit is de nieuwe pin-code. Binnen 30 min zal deze actief zijn op ons netwerk, de oude sim mag u weggooien.

Terwijl ik buitenwandelde merkte ik op dat ze mij op geen enkel moment bewijs gevraagd hebben of dit wel mijn nummer is. Ik had blijkbaar eender welk nummer kunnen opgeven. De huidige procedure is hopelijk strenger.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lntruder Bekijk bericht
    Eind 2017 had ik een Nano sim kaart nodig voor mijn nieuwe gsm (oude sim was Micro formaat). Ik ga binnen in een Proximus winkel:

Ik) - Goeiedag, ik heb een kleiner formaat van mijn huidige sim nodig.
    Px) - Ok meneer, wat is uw nummer?
    Ik) - 0473******
    Px) *tokkelt 2 min op zijn toetsenbord*
    Px) - Aub meneer, dit is de nieuwe sim-kaart voor uw huidig nummer en dit is de nieuwe pin-code. Binnen 30 min zal deze actief zijn op ons netwerk, de oude sim mag u weggooien.

Terwijl ik buitenwandelde merkte ik op dat ze mij op geen enkel moment bewijs gevraagd hebben of dit wel mijn nummer is. Ik had blijkbaar eender welk nummer kunnen opgeven. De huidige procedure is hopelijk strenger.
    Heb dat ook al 2 keer gehad op die manier bij een Telenet shop. Vond dat toen ook echt vreemd dat ik dat zomaar kreeg.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Ik had vroeger eens een nieuwe sim kaart gekocht en ik kreeg na een paar dagen een bericht van een onbekende nummer. Het bleek dat ik de oude nummer van iemand anders heb gekregen. Ik vind het toch wel raar dat oude nummers zomaar worden doorverkocht. Volgens mij brengt dit ook veiligheidsproblemen met zich mee.

iTrader
    0
    Vraagje,

Ik wil mijn inkomsten van crypto in 2018 aangeven, maar ik geraak er niet aan uit hoeveel winst ik nu werkelijk gemaakt heb via de diverse trades die ik gedaan heb. Is het OK dat gewoon het verschil kan aantonen tussen de hoeveelheid geld die er staat op de beurs (heb momenteel geen coins, maar alles in fiat staan op de beurs) en de stortingen die ik gemaakt heb naar de beurs? Zo kom je toch ook uit op je winst?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigdickplaya Bekijk bericht
    Vraagje,

Ik wil mijn inkomsten van crypto in 2018 aangeven, maar ik geraak er niet aan uit hoeveel winst ik nu werkelijk gemaakt heb via de diverse trades die ik gedaan heb. Is het OK dat gewoon het verschil kan aantonen tussen de hoeveelheid geld die er staat op de beurs (heb momenteel geen coins, maar alles in fiat staan op de beurs) en de stortingen die ik gemaakt heb naar de beurs? Zo kom je toch ook uit op je winst?
    Je casht dus niet uit?

En wat ga je dan doen volgend jaar als je verlies hebt? Uw belastingen terugvragen?

iTrader
    0
    In principe moet je alle trades aangeven. Je kan historische data gebruiken van Coinmarketcap om dagprijzen te weten te komen. Wat zegt je boekhouder?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Je casht dus niet uit?

En wat ga je dan doen volgend jaar als je verlies hebt? Uw belastingen terugvragen?
    Hij heeft geld naar de beurs gestuurd ("stortingen") om aan te kopen en te verkopen (cash staat nu nog op "de beurs"). Hij heeft dus zeker wel uitgecasht.

Pagina 160 van 174 Eerste ... 60110150156157158159160161162163164170 ... Laatste

Regels voor berichten