Pagina 1 van 4 1234 Laatste

iTrader
    0

Beste investering voor een bepaalde duur

Hallo iedereen,

Ik ben een 20-jarige student, en heb een mooi bedrag op mijn spaarrekening staan.
    Ik zit in mijn eerste jaar bachelor, en zou dus nog zeker twee jaar dat geld niet nodig hebben.

Zijn er investeringen, liefst zonder risico, waar ik mijn geld voor bijvoorbeeld twee jaar kwijt kan, om dat geld een beetje te laten renderen voor die tijd?
    Hebben jullie aanraders of afraders?
    Wat zijn jullie ervaringen hieromtrent?

Alvast bedankt!

Thrindil
    no votes  

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    wat is "een mooi bedrag"? Er is een groot verschil tussen wat je met 1000 euro en wat je met 500000 euro kan doen.
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan.”
    Pippi L.
    no votes  

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Als je wil investeren met laag risico moet je op rendement op lange termijn mikken. Als je wil investeren met rendement op korte termijn moet je risico nemen. Jij wil investeren met rendement op korte termijn zonder risico, dat sluit elkaar dus uit.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.
    no votes  

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Des te minder risico, des te minder rendement. Je kan best jezelf over je risico-aversie heenzetten en niet afkerig staan tegenover riskante beleggingen. Enkel op die manier ga je rendement kunnen behalen.
    no votes  

iTrader
    0
    We spreken over een bedrag van ongeveer 12k.
    Vanaf wanneer is een investering een investering op lange termijn? Zo kort is 2 jaar nu ook weer niet me dunkt...