Pagina 6 van 328 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Discussie: De beurs - Deel 7

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Had dit ook niet verwacht, + Dat bij beursopening alles 20 minuten tiltl sloeg. incl mijn mobiele binck app die halstarrig weigerde.

Had mij voorgenomen om bij beursopening in te stappen ING/BMW whatever. ze stonden toch achterlijk laag, -19% enzo... kleine turbo's long en na een uurtje terug eruit gooien en dan maandag alles rustig bekijken.
    Door op de baan te zijn is er niets van gekomen, en daarna te laat ingestapt als de beurs al gestabiliseerd is, vraag mij voor de 100ste keer af waarom ik mijn full-time job blijf doen,

Had beter vandaag een dag verlof genomen zoals gepland.
    ²
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)

De beurs - Deel 7

Niks gedaan vandaag, Een bescheiden -1,9% momenteel.

Mijn werkgever is nog wat rechtgekrabbeld van -20% tot -8%. Daar maak het me het meeste zorgen over want de UK is een van onze grootste markten en sterk afhankelijk van vrij verkeer.

LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    42 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor duizenden €'s KBC, Ageas, Bekaert, Umicore, ING, Solvay en Aegon gekocht

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    Voor duizenden €'s KBC, Ageas, Bekaert, Umicore, ING, Solvay en Aegon gekocht
    Solvay wel zwaar geraakt IMHO. Zwaarder als ik verwacht had. Nu maandag nog eens afwachten wat er gebeurt. Als alles terug stijgt dan koop ik ook het een en ander bij

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    Had dit ook niet verwacht, + Dat bij beursopening alles 20 minuten tiltl sloeg. incl mijn mobiele binck app die halstarrig weigerde.

Had mij voorgenomen om bij beursopening in te stappen ING/BMW whatever. ze stonden toch achterlijk laag, -19% enzo... kleine turbo's long en na een uurtje terug eruit gooien en dan maandag alles rustig bekijken.
    Door op de baan te zijn is er niets van gekomen, en daarna te laat ingestapt als de beurs al gestabiliseerd is, vraag mij voor de 100ste keer af waarom ik mijn full-time job blijf doen,

Had beter vandaag een dag verlof genomen zoals gepland.
    Bij IB kan je een app op je smartphone zetten en dan kan je met in 1 klik kopen en verkopen

Ik heb dat nog een tijdje gedaan met puts die ik schreef aan de lopende band, als ze dan ITM expireerden schreef ik ITM calls, etc.

NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Solvay wel zwaar geraakt IMHO. Zwaarder als ik verwacht had. Nu maandag nog eens afwachten wat er gebeurt. Als alles terug stijgt dan koop ik ook het een en ander bij
    Buy low sell high nog niet helemaal door?

Hier BAC en FCAU bijgekocht omdat ik niet inzie hoe de Brexit een langdurige negatieve impact zal hebben op deze bedrijven.
    Bij de banken ben ik niet zeker of er geen negatieve gevolgen gaan zijn, SAN (-20%) ziet er wel aantrekkelijk uit.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Voor banken is de downside lagere rates door meer stimulus en flight to safety tijdens onzekerheid.

Met de pond die zo een klap krijgt is de UK eigenlijk een 40tal jaar waard aan jaarlijkse EU bijdrages kwijt.

De buying opportunities waren er niet echt. Beurzen hebben hun voorbije lows geraakt, van begin van deze week of vorige week.
    Unlimited Potential!

NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    FCAU stond nochtans bijna terug aan februari lows
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Voor banken is de downside lagere rates door meer stimulus en flight to safety tijdens onzekerheid.

Met de pond die zo een klap krijgt is de UK eigenlijk een 40tal jaar waard aan jaarlijkse EU bijdrages kwijt.

De buying opportunities waren er niet echt. Beurzen hebben hun voorbije lows geraakt, van begin van deze week of vorige week.
    Het Pond stond al laag, Het is serieus onderuit gegaan, maar in de loop van de dag is het zelfs omhoog gekropen naar het (toegegeven ook al erg lage) niveau van eind februari. Nu een dag later, valt het al bij al nog mee. Nu dit ein-de-lijk achter de rug is, zullende meesten stilaan gaan uitkijken naar het volgende grote nieuws (reactie Fed en de rente).
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    42 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat denken jullie van aandelen van de Nbb?

Veilig? Rendement?

Is het trouwens normaal dat de fondsen van Rabobank nog niet zijn geupdatee na de brexit?

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Buy low sell high nog niet helemaal door?

Hier BAC en FCAU bijgekocht omdat ik niet inzie hoe de Brexit een langdurige negatieve impact zal hebben op deze bedrijven.
    Bij de banken ben ik niet zeker of er geen negatieve gevolgen gaan zijn, SAN (-20%) ziet er wel aantrekkelijk uit.
    Een lichte stijging duwt me niet ver van de low af, terwijl het als het verder daalt wel duidelijk is dat ik niet op een low gekocht heb

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Had niet verwacht dat Brexit meerderheid zou halen. Ook niet specifiek op gehandeld ofzo maar ook geen extra voorzorgen genomen. Resultaten en kloof tss generaties en regio's is opvallend en kan nog tijd voor impasse zorgen. Vanaf nu tot in 2017 ook heel wat belangrijke verkiezingen. Met euroscepticisme en populisme kan dat nu alle kanten uit. En markten vinden zoiets niet leuk. Als bedrijf ga je toch ook 2x nadenken over investeringen in regio waar je mogelijk niet weet waar je binnen 2 jaar aan toe bent (zoveel EU en UK). Ik ben geen doemdenker maar vrees dat het nu nog een tijd bedrukt zal zijn op Europese beurzen of minstens volatieler.

Toch ook ongelooflijk hoeveel Britten nu in eens zeggen dat ze 'voorgelogen' zijn of compleet onwetend hebben gestemd. 'Exit' stemmen en dag later verklaren dat ze niet dachten dat het echt ging gebeuren en sommigen zelfs nu anders zouden stemmen... tja, wat hadden ze dan verwacht... Ze hebben ook het recht uiteraard om 'exit' te stemmen maar zorg dan dat je een plan hebt ipv 'shoot first... Questions later'.

Soit hopelijk is mijn vrees voor meer turbulentie ongegrond en is het vooral een wake up call voor politici en bevolking EU.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
    "You come at the king, you best not miss." - Omar Little (The Wire)

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Haha, fucking aandelen. Een aantal die ik een tijdje geleden heb gekocht (maar ondertussen al lang heb verkocht) staan nu allemaal ettelijke percenten lager. Neem nu ING. Dat is gewoon terug op het niveau van tijdens het begin van de crisis gekomen. Als je een buy en hold strategie hanteert heb je de afgelopen 4 jaar voor niks gehouden. Idem met een groot aantal andere aandelen.
    Een andere is TNET. 38,77 op moment van schrijven. Terug naar 2013 niveaus gekatapulteerd.
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Schade in mijn buy & hold portfolio valt voorlopig nog mee, pakweg percentje of 3 lager als voor de brexit. Geen exposure aan financials en een deel van de koersverliezen worden gecompenseerd door de euro die weer door het putje gaat.

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Vraag mij af of we vroeg of laat iets gaan horen over Dexia dat zwaar in problemen komt en een bailout zal vereisen.

Banken in het algemeen gaan hier nog onder lijden. Vooral de Duitse banken.
    Er zal meer stimulus nodig zijn en flight to safety binnen Europa betekent nog meer negative rates voor Duitsland. Die hun banken gaan dat niet kunnen houden.
    Er is al frictie tussen ECB en Bundesbank omdat het ECB beleid zwaar begint te wegen op de Duitse banken.

Hopelijk komen van deze dingen geen problemen of de boel zal nog 30% omlaag gaan en zal veel van de wereld geen leuke plek meer zijn voor de komende decennia.
    Unlimited Potential!

Tags for this Thread

Regels voor berichten