Pagina 3 van 23 Eerste 123456713 ... Laatste
    TekkaBlade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die mensen hebben rondlopen die van niks op de hoogte zijn.
    Als je vraagt om "domiciliëringen te regelen" en "een bank via het internet te openen", dan lijkt het me logisch dat ze niet op de hoogte zijn.

Jammer dat je ook geen context geeft. Niet iedereen in een kantoor moet over dezelfde competenties beschikken.
    Een onthaalmedewerker zal vrij weinig weten over productinformatie of over handelingen zoals 'het wijzigen van pensioensparen'. Bij dat laatste moet je overigens werken volgens MiFiD. Er komt nog meer werk aan te pas als we spreken over een beleggingsverzekering.
    Zaken als een bankcheque lijken me ook vrij fout om aan een loket op te maken. Niet enkel voor de privacy van de klant, maar ook praktisch. Bankcheques worden bewaard in een veilige ruimte.

En geef toe... Het wijzigen van een pensioenspaarcontract of het vragen van een bankcheque... Niet echt courant. Bel even je relatiebeheerder (als je die hebt) en vraag wanneer je langs kan komen. Op die manier kom je terecht bij de correcte persoon en kan die je vlot verder helpen.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TekkaBlade Bekijk bericht
    Als je vraagt om "domiciliëringen te regelen" en "een bank via het internet te openen", dan lijkt het me logisch dat ze niet op de hoogte zijn.

Jammer dat je ook geen context geeft. Niet iedereen in een kantoor moet over dezelfde competenties beschikken.
    Een onthaalmedewerker zal vrij weinig weten over productinformatie of over handelingen zoals 'het wijzigen van pensioensparen'. Bij dat laatste moet je overigens werken volgens MiFiD. Er komt nog meer werk aan te pas als we spreken over een beleggingsverzekering.
    Zaken als een bankcheque lijken me ook vrij fout om aan een loket op te maken. Niet enkel voor de privacy van de klant, maar ook praktisch. Bankcheques worden bewaard in een veilige ruimte.

En geef toe... Het wijzigen van een pensioenspaarcontract of het vragen van een bankcheque... Niet echt courant. Bel even je relatiebeheerder (als je die hebt) en vraag wanneer je langs kan komen. Op die manier kom je terecht bij de correcte persoon en kan die je vlot verder helpen.
    Draagt het bij tot uw geluk van mij met vage argumenten in elke thread aan te vallen?

iTrader
    18 (100%)
    Draagt het bij tot uw geluk van mij met vage argumenten in elke thread aan te vallen?
    Dat betwijfel ik, maar de kwaliteit en inhoud van uw posts is om zo hard van te huilen, dat Engeland getroffen zal worden door een overstroming die 7,4 keer groter is dan die van eind vorig jaar!

Een gratis bank openen... Sjeetje man! Nou barst me klomp!

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timothy555 Bekijk bericht
    Dat betwijfel ik, maar de kwaliteit en inhoud van uw posts is om zo hard van te huilen, dat Engeland getroffen zal worden door een overstroming die 7,4 keer groter is dan die van eind vorig jaar!

Een gratis bank openen... Sjeetje man! Nou barst me klomp!
    Gaat nu iedereen blijven zagen over een typfout die ik maakte toen ik bezig was met andere zaken ook? miljaar en ik dacht dat ons grootmoeder al een zaag was.

iTrader
    22 (100%)
    Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die mensen hebben rondlopen die van niks op de hoogte zijn.
    Het jaar is nog maar begonnen en je bent al serieus kanshebber voor de "komische post van het jaar 2016"-trofee.
    Goed gelachen hiermee :')

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    258 (100%)
    verrast dat zo weinig mensen AXA noemen.

daar is bij mij ook alles gratis, en er zitten 6 mensen int kantoor, elk met hun specialiteit. en elke dag tot 18 uur open....
    dik content van

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Het jaar is nog maar begonnen en je bent al serieus kanshebber voor de "komische post van het jaar 2016"-trofee.
    Goed gelachen hiermee :')
    Ok, iedereen kan op zijn eigen manier een verrijking zijn voor het forum. Blij dat ik dit forum verrijk.

gvQ's schermafbeelding
    iTrader
    57 (98%)
    Zit bij Belfius als hoofdbank en KeyTrade voor kredietkaart.
    Houd alles gratis en zo heb ik toch een goede lening etc. verkregen :-)
    Owner of gvQ,
    Manager at Autoglas Brugge

iTrader
    22 (100%)
    Ok, iedereen kan op zijn eigen manier een verrijking zijn voor het forum. Blij dat ik dit forum verrijk.
    Nu even serieus: je gelooft dat toch niet echt, zoiets? Nagenoeg elk bedrijf heeft nietsnutten rondlopen.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Nu even serieus: je gelooft dat toch niet echt, zoiets? Nagenoeg elk bedrijf heeft nietsnutten rondlopen.
    Ik geloof dit echt.

De nietsnutten waar jij over spreekt, zijn ofwel luieriken ofwel ambetant volk. Dat is niet hetzelfde als 'van niks op de hoogte zijn'. En zeker als bankier, dan ben je een aanspreekpunt voor klanten en moet je je job kunnen.

mazonemayu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    precies nog ni veel gewerkt dan...
    GG Allin was here

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Keytrade of Crelan (Direct)

5 cent per transactie, jeeeuj

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gvQ Bekijk bericht
    Zit bij Belfius als hoofdbank en KeyTrade voor kredietkaart.
    Houd alles gratis en zo heb ik toch een goede lening etc. verkregen :-)
    Wat is de link met een goede lening verkregen?
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mazonemayu Bekijk bericht
    precies nog ni veel gewerkt dan...
    Gelieve opmerking 2 te lezen.

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Deutsche bank hier. Geen klachten van. Kantoor enkel in steden en geen hypothecaire leningen. Maar alles wat ik nodig heb zit daar, is gratis en alles geraakt perfect geregeld.

Enkel een goeie app mis ik nog

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ivm die discussie over slecht opgeleid personeel bij Argenta.
    Een kantoor wordt gerund door een kantoorhouder en dat is meestal een zelfstandige die betaald wordt door Argenta voor geleverde diensten.

Het is de verantwoordelijkheid van de kantoorhouder om zijn personeel goed en correct op te leiden

Pagina 3 van 23 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten