Pagina 26 van 28 Eerste ... 1622232425262728 Laatste
    brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wtf... kheb de mail net ook gelezen. Dus vanaf 1 februari is het niet meer gratis om geld af te halen bij Argenta?

yannickvdb's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het wordt alleen betalend voor afhalingen via het loket. Via de automaten blijft het ook in het groene pakket gratis, bij Argenta of bij een andere bank.
    Kredietkaart blijft inderdaad ook gratis, weliswaar met een limiet van 1.250 die niet verhoogd kan worden.

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tjah, gratis bestaat niet. Vroeg of laat moet iets breken.
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik geloof dat ik ergens heb gelezen deze de zomer, dat ze dit vooral doen om in het betalend pakket dingen te kunnen stoppen die ze anders niet kunnen aanbieden, Zoals een Apple Pay en Google Pay enkel voor betalende pakketten geldig maken.

Ik heb eigenlijk genoeg aan de basis GROEN maar ik heb wel een hoge CC Limit. Ach ja.
    Stadia: YogiBear PSN: YogiBear087 XBox Gamertag: YogiBear087Switch FC: SW-0043-9004-9251 (Yogi)

iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik geloof dat ik ergens heb gelezen deze de zomer, dat ze dit vooral doen om in het betalend pakket dingen te kunnen stoppen die ze anders niet kunnen aanbieden, Zoals een Apple Pay en Google Pay enkel voor betalende pakketten geldig maken.

Ik heb eigenlijk genoeg aan de basis GROEN maar ik heb wel een hoge CC Limit. Ach ja.
    Klopt, https://www.argenta.be/content/dam/a...tverlening.pdf

Bij welke bank kan ik terecht voor een gratis multideviezenrekening (specifiek: USD)? Via Google kom ik enkel bij Belfius terecht.

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kryptz Bekijk bericht

Bij welke bank kan ik terecht voor een gratis multideviezenrekening (specifiek: USD)? Via Google kom ik enkel bij Belfius terecht.
    Is dat niet mogelijk bij revolut of n26?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kryptz Bekijk bericht

Ik zou daarvoor ook eerder naar Revolut of Transferwise kijken

Davyke's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heeft er al iemand ervaringen met Aion Bank? De volledig digitale bank, dus enkel een app op je smartphone? Gebruikt ook abonnementen per maand, maar er zitten blijkbaar ook heel wat tools in die je helpen met besparen.
    Technologie Blogger @ www.edavy.com
    YouTube Gaming Channel @ http://www.youtube.com/tvpowerplay
    YouTube Tech Channel @ http://www.youtube.com/edavy
    Twitter: @davyvh

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tijd voor een andere bank te zoeken. Belachelijk gedoe! Vaarwel Argenta

Vooral cash afhalen of overschrijvingen zal zich vooral voelen door de ouderen.

En als je cash stort moet je dan ook voor betalen?
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider, Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Corsair K70 RGB MK.2, Mouse: Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse,Headset: logitech G920, Steer Wheel: Thrustmaster T300 RS GT

iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elke1988 Bekijk bericht
    Tijd voor een andere bank te zoeken. Belachelijk gedoe! Vaarwel Argenta

Vooral cash afhalen of overschrijvingen zal zich vooral voelen door de ouderen.

En als je cash stort moet je dan ook voor betalen?
    Verandert er dan zoveel aan het gratis aanbod?
    Volgens mij gaat het gross van de mensen heus geen cash afhalen aan het loket of overschrijvingen daar doen. Ik vermoed dat dat maar een beperkte doelgroep is.
    Ik denk dat ik in 10 jaar misschien 5x een overschrijving aan het loket heb gedaan en dat waren dan overschrijvingen die niet via OnlineBanking gingen (25.000 EUR+).
    De "groep" ouderen die geen smartphone hebben voor App Bankieren wordt ook elk moment kleiner, uiteindelijk gaat er een tijd komen dat iedereen met een smartphone kan werken.

Edit: Stortingen blijven gratis.
    Stadia: YogiBear PSN: YogiBear087 XBox Gamertag: YogiBear087Switch FC: SW-0043-9004-9251 (Yogi)

Davyke's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben ondertussen een weekje de Aion app aan het testen. Voorlopig met een premium account van 19 euro per maand, maar je kan altijd downgraden naar een account van 1,9 euro/m.

Nog te vroeg om te zeggen of het echt veel voordelen heeft, maar ik heb er alvast al wel 2x 50 euro op gestort gekregen. Een keer door een affiliate code in te geven tijdens het aanmelden en een keer om er mijn Cake app aan te koppelen. Als ik volgende maand de rekening stop dan heb ik toch 81 euro verdiend zonder iets te doen.

Maar ik ga wel de extra´s van de premium rekening eens uitproberen want er zitten veel tools in die je helpen besparen in je dagelijkse uitgaven, verzekeringen, elektriciteitsleverancier, ... Als je na 12 maanden niet meer bespaard hebt dan je hebt uitgegeven dan krijg je het geld van je abonnement terug.
    Technologie Blogger @ www.edavy.com
    YouTube Gaming Channel @ http://www.youtube.com/tvpowerplay
    YouTube Tech Channel @ http://www.youtube.com/edavy
    Twitter: @davyvh

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Verandert er dan zoveel aan het gratis aanbod?
    Volgens mij gaat het gross van de mensen heus geen cash afhalen aan het loket of overschrijvingen daar doen. Ik vermoed dat dat maar een beperkte doelgroep is.
    Ik denk dat ik in 10 jaar misschien 5x een overschrijving aan het loket heb gedaan en dat waren dan overschrijvingen die niet via OnlineBanking gingen (25.000 EUR+).
    De "groep" ouderen die geen smartphone hebben voor App Bankieren wordt ook elk moment kleiner, uiteindelijk gaat er een tijd komen dat iedereen met een smartphone kan werken.

Edit: Stortingen blijven gratis.
    Niet echt buiten dan de CC limiet.

Is bij mij ook wel de reden waarom ik nu aan het kijken ben om ergens anders een VISA te pakken. Ik doe het niet veel maar af en toe wil ik mijn limiet kunnen gebruiken van mijn mastercard. Vooral voor reizen dan. Met die groene rekening gaat me dat niet lukken en ik ga geen geld betalen voor iets dat ik al 13 jaar gratis heb
    --Because I can--

iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Niet echt buiten dan de CC limiet.

Is bij mij ook wel de reden waarom ik nu aan het kijken ben om ergens anders een VISA te pakken. Ik doe het niet veel maar af en toe wil ik mijn limiet kunnen gebruiken van mijn mastercard. Vooral voor reizen dan. Met die groene rekening gaat me dat niet lukken en ik ga geen geld betalen voor iets dat ik al 13 jaar gratis heb
    Klopt , die CC limiet is ook jammer.. maar als het niet gaat om het Credit gedeelte (1x per maand een afrekening), zijn er genoeg gratis alternatieven met een prepaid MasterCard/ Visa. Die worden ook gewoon aanvaard.

utolor.'s schermafbeelding
    iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Klopt , die CC limiet is ook jammer.. maar als het niet gaat om het Credit gedeelte (1x per maand een afrekening), zijn er genoeg gratis alternatieven met een prepaid MasterCard/ Visa. Die worden ook gewoon aanvaard.
    Voor reizen is een prepaid kaart geen optie lijkt me. Met zo'n kaart kan je bijna nergens een auto huren.

iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utolor. Bekijk bericht
    Voor reizen is een prepaid kaart geen optie lijkt me. Met zo'n kaart kan je bijna nergens een auto huren.
    Klopt, dan is het vaak nog handig om een effectieve CC te hebben. Mijn punt was eerder, als je een combinatie maakt van je gratis CC met 1250 EUR limit (die je dan gebruikt voor auto huren etc), samen met een PrePaid CC voor de rest (eten/drinken/...) waar je geen Maestro kunt gebruiken, kom je wel ver.

Is ook afhankelijk natuurlijk van hoeveel & en hoe lang en hoe ver je reist. Het is heel jammer dat ze het gratis product een beetje dichtschroeven, maar ik snap het wel in het huidige klimaat, Om investeringen in de nieuwe technologieën te doen, kan dat niet meer gratis.

Regels voor berichten