Pagina 25 van 25 Eerste ... 152122232425
    Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet voor een lening maar wel als hoofdbank sinds een jaar of 5. Nooit probs gehad.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben van plan om over te stappen naar Keytrade voor de herziening van mijn lening + bijkomende renovatie lening. Keytrade zit veruit het laagste qua rentevoet.
    Op het internet lees ik helaas wel héél veel slechte ervaringen over Keytrade.

Zijn er hier mensen die Keytrade gebruiken? Hebben jullie er al slechte ervaringen mee gehad, evt. met keyhome?

Bedankt!
    Keytrade is mijn hoofdbank. Ik kan er weinig slecht van zeggen. Niet super fancy online banking zoals anderen waarschijnlijk maar wel functioneel..

Ik lees ook veel slecht over de helpdesk. Heb daar nooit echt problemen mee gehad. Ze antwoorden zeer laat en slecht op email support. Telefonisch ben ik altijd goed geholpen geweest.

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Keytrade is vooral traag, ironisch gezien ze een puur online bank zijn...
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Iemand ervaring met Europabank?
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houdini Bekijk bericht
    Keytrade is mijn hoofdbank. Ik kan er weinig slecht van zeggen. Niet super fancy online banking zoals anderen waarschijnlijk maar wel functioneel..

Ik lees ook veel slecht over de helpdesk. Heb daar nooit echt problemen mee gehad. Ze antwoorden zeer laat en slecht op email support. Telefonisch ben ik altijd goed geholpen geweest.
    Zelfde hier. Heb er weinig tot nooit problemen mee. De paar keer dat er iets aan de hand was, telefonisch snel en vlot geholpen.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Zijn er hier mensen die Keytrade gebruiken? Hebben jullie er al slechte ervaringen mee gehad, evt. met keyhome?
    Ik heb mijn hypotheek bij Keytrade en Keytrade is sinds 2012 mjin hoofdbank. Initieel was de hypotheekaanvraag (bugs in de interface, deadlines die plots vervroegd werden) een ramp en ik heb mij kwaad gemaakt. Daarop heeft iemand mét beslissingsmacht mij opgebeld, ingegrepen en uiteindelijk ervoor gezorgd dat het, ondanks het moeilijk dossier (vertraging door notaris en schuldsaldoweigeringen) ons erdoor geloodst.

Regels voor berichten