Pagina 24 van 25 Eerste ... 14202122232425 Laatste
    Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Weet iemand of die €0,05 per verrichting bij Keytrade ook geldt op inkomende overschrijvingen? Mijn loon wordt gestort op een ING rekening en maandelijks schrijf ik wat geld over naar de Keytrade rekening om daarmee te betalen in de winkel, maar misschien is het met die €0,05-actie interessanter om een dagelijkse doorlopende opdracht in te stellen vanuit mijn ING rekening?
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    61 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Weet iemand of die €0,05 per verrichting bij Keytrade ook geldt op inkomende overschrijvingen? Mijn loon wordt gestort op een ING rekening en maandelijks schrijf ik wat geld over naar de Keytrade rekening om daarmee te betalen in de winkel, maar misschien is het met die €0,05-actie interessanter om een dagelijkse doorlopende opdracht in te stellen vanuit mijn ING rekening?
    Dat is exact wat ik sinds vorig jaar ook doe, mijn KBC zend elke dag 1 euro naar mijn Keytrade bank en daar krijg ik elke dag dus 0,05 euro voor. Heb er volgens de Keytrade bank in 2019 dikke 18 euro mee verdiend.

Ben nu aan het overwegen om ook mijn Argenta elke dag een euro te laten zenden naar mijn Keytrade en zo dus elke dag zeker 0,10 euro te krijgen. Iemand daar ervaring mee, wat zijn de limieten of is er weet van een fair use policy?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er is zeker en vast een fair use policy. Als Keytrade vaststelt dat je onnodige overschrijvingen doet louter met bovenstaand doel, dan kunnen ze je op de vingers tikken en je zelfs uitsluiten.

Keytrade Bank kan tevens een begunstigde uitsluiten in geval van vermoeden tot, of bewezen fraude en/of misbruik en dat zonder enig recht op schadevergoeding voor de uitgesloten begunstigde
    https://www.keytradebank.be/files/do...urocent_nl.pdf

Ik heb weet van mensen die effectief een waarschuwing hebben gekregen.

iTrader
    61 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Didymus Bekijk bericht
    Er is zeker en vast een fair use policy. Als Keytrade vaststelt dat je onnodige overschrijvingen doet louter met bovenstaand doel, dan kunnen ze je op de vingers tikken en je zelfs uitsluiten.

https://www.keytradebank.be/files/do...urocent_nl.pdf

Ik heb weet van mensen die effectief een waarschuwing hebben gekregen.
    Wat was de limiet? 2 dagelijkse inkomende domicilieringen? 3? 4? 10+ ?

Bedankt alvast, kan me idd inbeelden dat er een waarschuwingen uitgegeven worden. Het is echt gratis geld gewoon, simpel

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    27 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satangel Bekijk bericht
    Bedankt alvast, kan me idd inbeelden dat er een waarschuwingen uitgegeven worden. Het is echt gratis geld gewoon, simpel
    Ik kreeg onlangs een warning van Mastercard dat ik moest stoppen met hun systeem te misbruiken voor een gelijkaardige setup

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dat is exact wat ik sinds vorig jaar ook doe, mijn KBC zend elke dag 1 euro naar mijn Keytrade bank en daar krijg ik elke dag dus 0,05 euro voor. Heb er volgens de Keytrade bank in 2019 dikke 18 euro mee verdiend.

Ben nu aan het overwegen om ook mijn Argenta elke dag een euro te laten zenden naar mijn Keytrade en zo dus elke dag zeker 0,10 euro te krijgen. Iemand daar ervaring mee, wat zijn de limieten of is er weet van een fair use policy?
    Lijkt me ook redelijk ridicul om je daarmee bezig te houden voor 5 cent per keer...

Pak dan een credit card bij Beobank of zo. Die geven 1-3% cashbak. 1 x hotel boeken en 10 euro cashback.

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Wat was de limiet? 2 dagelijkse inkomende domicilieringen? 3? 4? 10+ ?

Niet gulzig zijn bij zo'n systemen . Beobank kan je eigenlijk ook misbruiken voor de cashback maar dat zal ook uiteindelijk naartoe leiden dat je eraf gesmeten wordt of dat het in zijn geheel wordt geannuleerd.

Doet me een beetje denken aan belkrediet-recuperatie bij Mobile Vikings. Teveel waren aan het profiteren en dan was er helemaal niks meer .
    o/
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MadisonAv's schermafbeelding
    iTrader
    10 (92%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cege Bekijk bericht
    Lijkt me ook redelijk ridicul om je daarmee bezig te houden voor 5 cent per keer...

Pak dan een credit card bij Beobank of zo. Die geven 1-3% cashbak. 1 x hotel boeken en 10 euro cashback.
    Over kredietkaarten gesproken; toch absurd hoe groot de verschillen zijn met de VS als het gaat over voordelen a la cashback, miles, etc.
    Ik heb zelf een Beobank. Geeft slechts 1% cashback, en max 100 EUR per jaar. Tja...

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarom zou je ook geld terug verwachten omdat je dat uitgeeft? ^^
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadisonAv Bekijk bericht
    Over kredietkaarten gesproken; toch absurd hoe groot de verschillen zijn met de VS als het gaat over voordelen a la cashback, miles, etc.
    Ik heb zelf een Beobank. Geeft slechts 1% cashback, en max 100 EUR per jaar. Tja...
    Amerikaanse kredietkaarten zijn dan ook veel lucratiever voor de banken gezien het aantal Amerikanen met kredietkaart-schulden. Zo absurd is het dan toch niet dat ze betere voordelen kunnen geven.
    o/
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heeft iemand nog een keytrade code?

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    verstuurd via PM
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    verstuurd via PM
    Momenteel loopt er toch geen actie?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadisonAv Bekijk bericht
    Adam Ruins everything legt het uit voor Air miles, hetzelfde geldt eigenlijk voor alle voordelen van kredietkaarten:
    https://www.youtube.com/watch?v=9LXZNU54tJY

Mijn verloofde heeft een "lucratievere" kredietkaart uit Latijns-Amerika en zij betaald 300 dollar / jaar en ze hebben in 2020 de voordelen verminderd. Geloof, hoe het is in België is goed genoeg je haalt er nog iets uit zonder je blauw te betalen. Hoe dan ook, het zal nooit in ons voordeel zijn.
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

Tristan's schermafbeelding
    iTrader
    30 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben van plan om over te stappen naar Keytrade voor de herziening van mijn lening + bijkomende renovatie lening. Keytrade zit veruit het laagste qua rentevoet.
    Op het internet lees ik helaas wel héél veel slechte ervaringen over Keytrade.

Zijn er hier mensen die Keytrade gebruiken? Hebben jullie er al slechte ervaringen mee gehad, evt. met keyhome?

Bedankt!
    Sit mens sana in corpore sano

Regels voor berichten