Pagina 2 van 23 Eerste 12345612 ... Laatste

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hun personeel is meer dan goed opgeleid. De enige bank trouwens die echt met hun klanten, hoe groot of klein dan ook, bezig is en ik heb ervaring met Fortis, Argenta, Ing, Optima en Ethias bank.
    Uw eerste zin begrijp ik ni?
    Hun personeel is onvoldoende opgeleid. Of heb jij al elk argentafiliaal in Belgie bezocht, wijsneus?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TekkaBlade Bekijk bericht
    Een bank zal een geheel van diensten en producten aanbieden. Gratis wil zeggen dat je er niets voor dient te betalen. Een gratis bank zou dus het geheel van diensten en producten aanbieden zonder een kost aan te rekenen.
    Dit bestaat niet.

De 'gratis rekening' is ook best wel ver te zoeken. Beheerskosten kunnen vrijgesteld worden. Verrichtingskosten (wisselmarge, afname in het buitenland/andere bank, geweigerde verrichtingen, ...) zijn zaken die veelal wel aangerekend zullen worden.

Succes overigens met het openen van je bank.
    Iedereen weet dat alle banken beperkt gratis zijn.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    +1

Hun personeel is meer dan goed opgeleid. De enige bank trouwens die echt met hun klanten, hoe groot of klein dan ook, bezig is en ik heb ervaring met Fortis, Argenta, Ing, Optima en Ethias bank.
    Uw eerste zin begrijp ik ni?
    Bij Argenta hangt het héél sterk af van het lokale kantoor, heb ik de indruk. In de gemeente waar m'n pa werkte, stelde de dossiers van Argenta echt niks voor. In andere gemeenten hoorde ik dan weer goeie commentaar. Dat zal je natuurlijk ook bij grotere banken hebben, maar ik betwijfel of het in het algemeen even goed zou zijn.

Beste optie lijkt me een bank zoeken met een gratis "niet-internet"-spaarrekening en daar dan alle gratis online zaken aan koppelen. Op die manier heb je nog perfect het recht om in het bankkantoor verrichtingen te doen indien echt nodig (bvb bij verlies van bankkaarten etc) én kan je van alle goedkope onlinediensten genieten. Ik doe het zo en ervaar geen enkel nadeel van online bankieren, enkel maar de voordelen.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben ook eens bij Argenta langs geweest. Gratis bank, voor zicht en spaarrekeningen toch. Ook een kredietkaart is gratis.

Maar als je verder kijkt, bv naar hun rente op tak21 verzekeringen, doen ze echt wel onder voor de grootbanken. Fortis, dat mij ongeveer 30 euro per jaar kost, geeft mij betere rentes op die verzekeringen. Soms tot een procent verschil! Ja, als je effe uitrekent ben ik veel beter af bij Fortis dan bij Argenta met hun gratis rekeningen en lagere rentes.
    Ze zijn ook strenger geworden. Nu moet je niet meer binnenlopen voor een zicht en spaar bij hun. Ze geven het pas als je een extra product afneemt of als je al familie hebt dat aangesloten is bij hun. Logisch ook, anders verdienen ze niets aan u.

Gratis banken. Goed voor de dagdagelijkse bankzaken.

Wil je meer (fondsen, pensioensparen, langetermijnsparen...), ga dan naar een grootbank.
    ...Ω...

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht

En hun personeel hoeft niet opgeleid te worden. Slechte bank dus.
    Opgeleid tot wat? Tot het verkopen van allerlei producten waar de bank goed aan verdient, bedoel je dat?

Ik hoef geen advies van een bank. Het is 5 jaar gelelden dat ik nog eens een kantoor ben binnengestapt.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Opgeleid tot wat? Tot het verkopen van allerlei producten waar de bank goed aan verdient, bedoel je dat?

Ik hoef geen advies van een bank. Het is 5 jaar gelelden dat ik nog eens een kantoor ben binnengestapt.
    Wat ik bedoel is opgeleid worden om je job te doen. Dat houdt dus in dat ze kunnen antwoorden op een eenvoudige vraag. Een bankcheque vragen, veranderingen aan pensioensparen doorvoeren, domicilieringen regelen enz...

ps: ik hoef ook geen advies van een bank.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hun personeel is onvoldoende opgeleid. Of heb jij al elk argentafiliaal in Belgie bezocht, wijsneus?
    Ja, daar antwoord ik dus ni eens op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Bij Argenta hangt het héél sterk af van het lokale kantoor, heb ik de indruk. In de gemeente waar m'n pa werkte, stelde de dossiers van Argenta echt niks voor. In andere gemeenten hoorde ik dan weer goeie commentaar. Dat zal je natuurlijk ook bij grotere banken hebben, maar ik betwijfel of het in het algemeen even goed zou zijn.

Beste optie lijkt me een bank zoeken met een gratis "niet-internet"-spaarrekening en daar dan alle gratis online zaken aan koppelen. Op die manier heb je nog perfect het recht om in het bankkantoor verrichtingen te doen indien echt nodig (bvb bij verlies van bankkaarten etc) én kan je van alle goedkope onlinediensten genieten. Ik doe het zo en ervaar geen enkel nadeel van online bankieren, enkel maar de voordelen.
    Bij fortis ook. Vroeger altijd klant in Haasrode aan het industrieterrein, top personeel.
    Ondertussen hebben ze dat filiaal al verhuisd spijtig genoeg.
    Waar ik nu woon, menselief. Daar moet ik info aan hun geven om verder te raken.
    Het enige positieve dat ik daar van kan vertellen is van de laatste keer; afspraak met een vrouwelijke bankbediende, haar kantoor was boven en ze wou perse voor mij de trap op in minirokje met bottekes en aan de bovenste trede bukte ze haar nog eens voorover. Tot zover haar capaciteiten.
    Laatst gewijzigd door wiseguy444; 5 januari 2016 om 21:02

Tits's schermafbeelding
    iTrader
    311 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben wel content van Fintro. Gratis tot in de dertig dacht ik, en sowieso als je je loon erop laat komen.
    Signatuur rijmt op frituur

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja, daar antwoord ik dus ni eens op.

Bij fortis ook. Vroeger altijd klant in Haasrode aan het industrieterrein, top personeel.
    Ondertussen hebben ze dat filiaal al verhuisd spijtig genoeg.
    Waar ik nu woon, menselief. Daar moet ik info aan hun geven om verder te raken.
    Het enige positieve dat ik daar van kan vertellen is van de laatste keer; afspraak met een vrouwelijke bankbediende, haar kantoor was boven en ze wou perse voor mij de trap op in minirokje met bottekes en aan de bovenste trede bukte ze haar nog eens voorover. Tot zover haar capaciteiten.
    Je hebt gewoon geen antwoord. Wees al blij dat ik op die kortzichtige reactie van u reageer.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je hebt gewoon geen antwoord. Wees al blij dat ik op die kortzichtige reactie van u reageer.
    Waarvoor dank.
    Ik wil wel graag een motie neerleggen op het antwoord.
    Je eigen antwoord speelt zodanig zelf in uw nadeel dat het standpunt van kortzichtigheid betreffende het bezoeken van elk Argenta Filiaal als hilarisch wordt beschouwd ten aanzien van mij.
    Hierdoor kan ik er dan ook van uitgaan dat uzelf niet in elk Argenta kantoor van België geweest bent.

TekkaBlade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat ik bedoel is opgeleid worden om je job te doen. Dat houdt dus in dat ze kunnen antwoorden op een eenvoudige vraag. Een bankcheque vragen, veranderingen aan pensioensparen doorvoeren, domicilieringen regelen enz...

ps: ik hoef ook geen advies van een bank.
    Europese domiciliëringen (vervangt de DOM80 sinds de SEPA-migratie in 2014) worden niet door de bank beheerd maar rechtstreeks tussen schuldenaar en schuldeiser.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Argenta is 1 van de weinigen die tijdens de crisis geen euro reddingsgeld nodig had.
    Ik snap niet dat al die "bailout" grootbanken na de crisis nog zoveel klanten hebben.
    Allemaal bijna failliet maar nog steeds de marktleiders.

Snap het nie oh well

mazonemayu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cydonia Bekijk bericht
    Argenta is 1 van de weinigen die tijdens de crisis geen euro reddingsgeld nodig had.
    Ik snap niet dat al die "bailout" grootbanken na de crisis nog zoveel klanten hebben.
    Allemaal bijna failliet maar nog steeds de marktleiders.

Snap het nie oh well
    conclusie, er is maar & goei (sterke) bank
    GG Allin was here

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarvoor dank.
    Ik wil wel graag een motie neerleggen op het antwoord.
    Je eigen antwoord speelt zodanig zelf in uw nadeel dat het standpunt van kortzichtigheid betreffende het bezoeken van elk Argenta Filiaal als hilarisch wordt beschouwd ten aanzien van mij.
    Hierdoor kan ik er dan ook van uitgaan dat uzelf niet in elk Argenta kantoor van België geweest bent.
    Als ook maar 1 kantoor een onopgeleide medewerker heeft, dan is het in het algemeen een slechte bank. Die nalatigheid zet zich voor in andere bankfilialen en bij de top.

Daardoor klopt je argument niet, maar dat begrijp je natuurlijk niet.

mazonemayu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ook maar 1 kantoor een onopgeleide medewerker heeft, dan is het in het algemeen een slechte bank. Die nalatigheid zet zich voor in andere bankfilialen en bij de top.

Daardoor klopt je argument niet, maar dat begrijp je natuurlijk niet.
    maw er bestaat geen enkel "goei" bedrijf op de wereld, want er zit overal wel ene luiaard/profiteur/ongeschoolde/etc...allez, als ik uwe logica volg tenminste
    GG Allin was here

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mazonemayu Bekijk bericht
    maw er bestaat geen enkel "goei" bedrijf op de wereld, want er zit overal wel ene luiaard/profiteur/ongeschoolde/etc...allez, als ik uwe logica volg tenminste
    Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die mensen hebben rondlopen die van niks op de hoogte zijn.

Pagina 2 van 23 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten