_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Net een melding van Jack's Flight Club. Amsterdan - NY (tussen Feb-Apr) voor 272€ heen en terug.
    Let wel op: dat is steeds zonder bagage.

Vorige week kon je btw al naar NY vliegen voor 210 a 220 euro, zij het ook wel zonder bagage. Mét bagage komt het meteen een pak duurder uit (maar relatief gezien nog steeds goedkoop uiteraard).

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Let wel op: dat is steeds zonder bagage.

Vorige week kon je btw al naar NY vliegen voor 210 a 220 euro, zij het ook wel zonder bagage. Mét bagage komt het meteen een pak duurder uit (maar relatief gezien nog steeds goedkoop uiteraard).
    Ja, klopt, meestal (niet altijd) zijn die echt goeikope tickets zonder ruimbagage. Voor korte reizen is dat super, want je betaalt er ook niet voor bij, maar voor reizen richting bvb USA moet je nog zo'n 90€ bijtellen voor bagage meestal. Nu stond er weer eentje voor 280€ naar Montreal van uit Zaventem. Of Hawai voor 500€...

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuffyT Bekijk bericht
    Je hebt gelijk over het te duur zijn. Maar als de wachttijden in het ene park te hoog zijn, en je ziet dat in het andere park sommige dingen die je wil doen laag zijn dan kan je makkelijk switchen. Wij zijn daar al 3+ maal geweest en eigenlijk enkel de eerste keer dachten we als jij, daarna steeds park hopper genomen. En al elke dag een combinatie van de twee gedaan. Die ene attractie is voor mij geen $60 dollar waard, maar mijn eigen tijd is dat wel.
    net ticketten gekocht met hun nieuwe promo

2dagen betalen en je krijgt 4 dagen toegang.
    We gaan nu een halve dag extra in park gaan zodanig dat we meer tijd hebben en toch kunnen profiteren van de promo.
    Het verandert niet veel aan onze planning eigenlijk. We gaan gewoon rapper doorrijden van Crystal River.

Ciamician's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bon, maat & ik willen ergens in september 2 weken naar de oostkust.

We denken momenteel aan 7 dagen NYC, en daarna nog een 2e stad te bezoeken: Boston, Philly of Washington.
    Na wat research krijg ik de indruk dat de meesten Washington nogal saai vinden, maar in Boston & Philly valt er het op het eerste zicht (ivgl tot NYC) ook niet zo immens veel te beleven.
    • Is 7 dagen NYC te lang / te kort?
    • Welke stad (steden?) zouden jullie combineren?
    • Landen in NY, daar X dagen blijven en dan doorrijden... of omgekeerd (bvb landen in Boston)? Wat lijkt jullie het meest praktische?
    • Is september een goede periode qua drukte, prijs, temperaturen? Of kan oktober bijvoorbeeld een wereld van verschil maken?

Om de verplaatsing te maken zouden we sowieso een auto huren. Wat is de go-to site om dit te doen tegen een redelijke prijs? Een Mustang huren zou the shit zijn, maar ik wil natuurlijk niet het goedkoopste nemen om dan in geval van schade of een ongeval gepluimd te worden. Al enkele sites gevonden, maar een Mustang (met of zonder een moddervette V8?) heb ik nog niet direct gevonden.

Qua overnachting lijkt airbnb ons momenteel het meest interessant, al moeten we potentieel 4 slaapplekken regelen als we NYC, Boston, Philly EN DC willen zien.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk bericht
    Bon, maat & ik willen ergens in september 2 weken naar de oostkust.

We denken momenteel aan 7 dagen NYC, en daarna nog een 2e stad te bezoeken: Boston, Philly of Washington.
    Na wat research krijg ik de indruk dat de meesten Washington nogal saai vinden, maar in Boston & Philly valt er het op het eerste zicht (ivgl tot NYC) ook niet zo immens veel te beleven.
    • Is 7 dagen NYC te lang / te kort?
    • Welke stad (steden?) zouden jullie combineren?
    • Landen in NY, daar X dagen blijven en dan doorrijden... of omgekeerd (bvb landen in Boston)? Wat lijkt jullie het meest praktische?
    • Is september een goede periode qua drukte, prijs, temperaturen? Of kan oktober bijvoorbeeld een wereld van verschil maken?

Om de verplaatsing te maken zouden we sowieso een auto huren. Wat is de go-to site om dit te doen tegen een redelijke prijs? Een Mustang huren zou the shit zijn, maar ik wil natuurlijk niet het goedkoopste nemen om dan in geval van schade of een ongeval gepluimd te worden. Al enkele sites gevonden, maar een Mustang (met of zonder een moddervette V8?) heb ik nog niet direct gevonden.

Qua overnachting lijkt airbnb ons momenteel het meest interessant, al moeten we potentieel 4 slaapplekken regelen als we NYC, Boston, Philly EN DC willen zien.
    Indien 1e keer NYC is een week zeker oké.
    Wat betreft je andere stad: als je 2 weken hebt zou je gerust een ritje vanuit NYC kunnen doen naar Atlantic City, Philadelphia ( en evt Baltimore) en eindhalte Washington DC ?

Dan moet je uiteraard wel je terugvlucht nemen vanuit DC, alsook je huurauto daar inleveren.

Boston zou ik niet doen, je gaat teveel tijd verliezen om naar daar te rijden.

Betreft je huurauto: gewoon verschillende sites checken.. Mustang is wel fijn enzo, maar verwacht nu ook niet dat ze de zwaardere motoren in die mustangs gaan steken. En ook niet de meest praktische wagen voor je koffers enz ( zeker als je cabrio neemt).
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Washington vond ik net verrassend mooi en interessant. Zeker een aanrader wat mij betreft.
    Steam ID: sandpatt

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Washington vond k ook wel leuk. Als je niet van musea houdt zou k er ni te lang blijven zitten... maar de musea, en ze zijn gratis, zijn wel dik de moeite imo.

Denk ni dat je mustangs met v8 kunt huren. Tzijn wel v6’s met 300pk meen k. Vond ze wel fijn rijden maar idd niet praktisch met 2 grote koffers. Eentje lag altijd op de achterbank :”)
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Washington vond k ook wel leuk. Als je niet van musea houdt zou k er ni te lang blijven zitten... maar de musea, en ze zijn gratis, zijn wel dik de moeite imo.

Denk ni dat je mustangs met v8 kunt huren. Tzijn wel v6’s met 300pk meen k. Vond ze wel fijn rijden maar idd niet praktisch met 2 grote koffers. Eentje lag altijd op de achterbank :”)
    Euhm, je kan letterlijk eender wat huren in USA?
    Wij hebben een Corvette z06 gehad.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Ciamician's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht

Atm denken we aan:

• 7 dagen NYC
    • 1-2 dagen Washington (niet bepaald zware musea gangers)
    • De rest in Philly of AC zoals Frado aangaf..

Misschien onderweg iets van natuur meepikken zodat het niet enkel autosnelweg is? Aanraders?

Met welke firma heb je een wagen gehuurd? De enigste die ik kon vinden met Mustangs is Alamo, kwam op 400 EUR voor enkele dagen.

Klopt het trouwens dat airbnb's in NY in principe illegaal zijn (als de verhuurder er niet aanwezig is of iets in die trend)?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Euhm, je kan letterlijk eender wat huren in USA?
    Wij hebben een Corvette z06 gehad.

Met welke firma hebben jullie gehuurd?

Corvette z06 zou ik ook blij mee zijn. Wordt sowieso een verademening tegenover mijn dichtgenepen leaseslet

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk bericht
    Atm denken we aan:

• 7 dagen NYC
    • 1-2 dagen Washington (niet bepaald zware musea gangers)
    • De rest in Philly of AC zoals Frado aangaf..

Misschien onderweg iets van natuur meepikken zodat het niet enkel autosnelweg is? Aanraders?

Met welke firma heb je een wagen gehuurd? De enigste die ik kon vinden met Mustangs is Alamo, kwam op 400 EUR voor enkele dagen.

Klopt het trouwens dat airbnb's in NY in principe illegaal zijn (als de verhuurder er niet aanwezig is of iets in die trend)?

Met welke firma hebben jullie gehuurd?

Corvette z06 zou ik ook blij mee zijn. Wordt sowieso een verademening tegenover mijn dichtgenepen leaseslet
    Hertz verhuurt sportwagens bvb. Wij hebben gehuurd via Turo, maar dat is via particulieren.

Corvette is supertof, maar ook weer niet handig met bagage.
    Laatst gewijzigd door sandervdw; Vandaag om 00:50

Pagina 346 van 346 Eerste ... 246296336342343344345346

Regels voor berichten