iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nog een tip voor SF waar je mss niet direct aan denkt: wij waren daar toevallig uitgekomen bij een stand-up comedy improv, gewoon in een lokale bar. Zeker aan te raden als je dat vindt.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Vampire Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als hij 2 dagen pretpark wilt doen dan raad ik inderdaad ook de beide parken aan.
    bedoeling is 2 dagen park te doen

Gewoon beetje verschoten van de prijzen maar aan de andere kant vraag disney parijs ook al zoveel voor toegang.
    Ik zou in theorie 2.5 dagen kunnen doen maar een halve dag park is ook maar dom.

Is een express pass echt nodig?

Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht

Gewoon beetje verschoten van de prijzen maar aan de andere kant vraag disney parijs ook al zoveel voor toegang.
    Ik zou in theorie 2.5 dagen kunnen doen maar een halve dag park is ook maar dom.

De prijzen van pretparken in Amerika liggen inderdaad een stukje hoger dan dat wij hier gewend zijn.

Een express pass zal ervan afhangen in welke periode je gaat. In de zomer zal je er eentje nodig hebben. Ga je echter bvb september/oktober, dan niet.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Wij vonden het wel handig, want bv voor die Hagrid's Ride alleen al waren we een grote 2u kwijt. Dus het wordt al krap als je een bepaalde attractie 2 keer wil doen.
    Wij hebben het zo gedaan:
    2 dagen Universal met 1 overnachting in een Universal hotel waar je unlimited express pass krijgt.
    Dus op dag 1 ga je s'ochtends naar het hotel en kan je al inchecken en je express pass krijgen en kan je direct naar het park. Later keer je dan terug om je koffers in je kamer te brengen enzo.
    op dag 2 check je uit ( maar je mag je auto laten staan) en kan je je express pass ook nog gebruiken voor de volledige dag.

Wij zijn rond Halloween geweest en merkten dat de wachtrijen al bij al wel nog meevielen, dus met de express pass hebben we meestal maar 5 minuten moeten wachten per attractie (muv Hagrids Ride)
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hou er ook rekening mee dat je als je de twee parken niet doet je niet met de Hogwarts Express kan rijden tussen de 2 parken en dat vond ik eerlijk gezegd wel een hoogtepunt.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Is het 60$ per persoon waard?
    Want dat is het prijsverschil als je park to park neemt en 1 park per day

Ik wil niet gierig overkomen maar 2 parken op 1 dag gaat toch nooit lukken dus sowieso waren we niet van plan om beiden op 1 dag te doen.
    En prijsverschil is toch in totaal 120$ op een attractie te zitten.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik wil niet gierig overkomen maar 2 parken op 1 dag gaat toch nooit lukken dus sowieso waren we niet van plan om beiden op 1 dag te doen.
    How shit is dat zo een verschil? Ik denk dat ik indertijd een $10-15 moest opleggen daarvoor. Wij waren daar ook in September (orkaan seizoen) en dus ongeveer de enige bezoekers in het park. Nergens langer dan 10 min moeten aanschuiven en dus wel degelijk beide parken gedaan op 1 dag (ttz: dag 1 universal volledig en dan met hogwarts express naar island of adventure en daar harry potter nog gedaan. Dag erna de rest, beste ride uit HP opnieuw en dan express terug en de beste rides uit andere park nog eens)

Om op u vraag te antwoorden: Geen enkele attractie is $60 pp waard imo... Langs de andere kant zijn die pretparken daar toch zo immens overpriced dat die $60 op het geheel niet echt gaat doorwegen.
    Op undercover tourist is het verschil trouwens "maar" $39. (288.74 vs 249.57)
    Nog altijd zijn geld niet waard uiteindelijk maar wel al interessanter mocht je het toch overwegen.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

DuffyT's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Je hebt gelijk over het te duur zijn. Maar als de wachttijden in het ene park te hoog zijn, en je ziet dat in het andere park sommige dingen die je wil doen laag zijn dan kan je makkelijk switchen. Wij zijn daar al 3+ maal geweest en eigenlijk enkel de eerste keer dachten we als jij, daarna steeds park hopper genomen. En al elke dag een combinatie van de twee gedaan. Die ene attractie is voor mij geen $60 dollar waard, maar mijn eigen tijd is dat wel.
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. -Homer Simpson
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level, then defeat you with experience.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net even gekeken hier, wij met Undercovertourist 550$ voor 2 personen betaald. 2 day park to park ticket. Was promo dat je 5 dagen kreeg, maar niet echt van kunnen profiteren
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

Pagina 344 van 344 Eerste ... 244294334340341342343344

Regels voor berichten