LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    41 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Altijd vervelend dat ge bij hanging lake chance moet hebben qua parking. Populaire trail en amper plek voor 60 autos ofzo?
    Ah zou dat de reden geweest zijn? Ik daht eerdr road maintenance ofzo... Al heb ik ondertyssen geleerd dat ze daarvor geen wegen afsluiten, maar u gewoon gedurende een kwartier een mannetje met een STOP bord voor u zetten, terwijl de tegeniggers door mogen, zo creeert the Donald dus jobs

Vraagjes ivm onze huurauto van Alamo:

1) moet je daarmee naar de carwash en die van binnnen proper maken? Na een dikke 3 weken ziet die er immers noch langs buiten, noch langs binnen zo fraai uit

Op basis van wat ik op google vind blijkbaar niet en vind het ook niet met zoveel worden in ons contract, maar wilvermijden dat ze ons nog en cleaning fee aanrekenen...

2) gisteren reden we op een unpaved road met redelijk wat kiezelsteentjes... door een tegenligger doe veel te snem reed, heeft en opspringenf kiezelsteentje een kleine barst gemaakt in onze voorruit.... ik vermoed gecovered door de collission damage waiver full? Moeten wij hier bij het inleveren nog iets van zeggen?

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    1) Neen. Al hebben wij vorig jaar dat voor het eerst wel gedaan omdat de wielkassen e.d. vol opgedroogde klei hingen die ge er zelfs met een hogedrukreiniger niet op 1-2-3 meer van kreeg :/. https://www.dropbox.com/s/7zdnzq9apg...F4748.jpg?dl=0
    Gewoon stof? Who cares.

2) "kleine barst" is nog open voor interpretatie... Als het echt heel klein is en aangezien ge over een paar dagen hem toch moet inleveren, zou ik het gewoon dan melden aan diegene die uw meterstand komt opnemen. Als het niet opvalt, zou ik zelfs die moeite niet doen.

iTrader
    41 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    1) Neen. Al hebben wij vorig jaar dat voor het eerst wel gedaan omdat de wielkassen e.d. vol opgedroogde klei hingen die ge er zelfs met een hogedrukreiniger niet op 1-2-3 meer van kreeg :/. https://www.dropbox.com/s/7zdnzq9apg...F4748.jpg?dl=0
    Gewoon stof? Who cares.

2) "kleine barst" is nog open voor interpretatie... Als het echt heel klein is en aangezien ge over een paar dagen hem toch moet inleveren, zou ik het gewoon dan melden aan diegene die uw meterstand komt opnemen. Als het niet opvalt, zou ik zelfs die moeite niet doen.
    Ja zo ziet de onze er nu niet echt uit

Wat betreft die barst: is dikke 5 cm diameter, met nog een horizontale barstlijn erdoor... Groot genoeg dus dat het opvalt.. Zullen het maar vermelden, maar dat valt toch onder die collision damage waiver? Want dat dekt schade aan het voertuig ongeacht wie in fout is...

Greetz

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    Ja zo ziet de onze er nu niet echt uit

Wat betreft die barst: is dikke 5 cm diameter, met nog een horizontale barstlijn erdoor... Groot genoeg dus dat het opvalt.. Zullen het maar vermelden, maar dat valt toch onder die collision damage waiver? Want dat dekt schade aan het voertuig ongeacht wie in fout is...

Greetz
    Hoe lang vakantie hebt ge nog te gaan?

Ik heb dat ook eens telefonisch gemeld en mocht prompt de auto gaan omwisselen.

iTrader
    6 (100%)
    Voor zover ik weet is daar iig bij Alamo of National geen franchise voor als je hun CDW hebt.

Als je toch die wagen morgen of overmorgen(?) terug moet inleveren en je doet niet veel kilometers meer, zou ik het gewoon dan pas melden. Zeg dat het pas van "gisterenavond" is.
    Moest het nu eerder op de reis zijn, zou ik idd wel langsgaan bij een filiaal en vragen om te wisselen zodat het niet verder barst.

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wij hebben dat ook gehad deze vakantie (streepje van +/- 7 cm ) (helaas op 50 km van waar we moesten afleveren na 4500 km te hebben gereden) ,
    we hebben dit gemeld aan de verhuurfirma (avis) wat papieren moeten invullen en gingen iets laten weten.
    Na 2 maanden nog geen factuur ontvangen.

We hadden de gewone LDW zonder extra verzekeringen. Wat wilde zeggen dat we een maximale schade factuur konden verwachten tot 200 euro.
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

iTrader
    6 (100%)
    Bij ons was er ook ooit wat steenslag en daar hebben ze gewoon een cirkel rond getrokken en dat was het. Nooit iets moeten tekenen.
    Zus heeft in Flagstaff of Vegas er ook een moeten omwisselen voor een grote barst in de ruit. Ook nooit meer iets van gehoord.

(Tis wel enkel in m'n boekingen via auto-europe dat ik op de voucher expliciete vermelding van "glass damage included" and "zero excess" terug vind. Op m'n boekingen via drive-usa en americanvacation staat er buiten vermelding van de CDW niets extra vermeld... )

iTrader
    41 (92%)
    Bedankt voor de replies iederee! Zonet wagen afgeleverd en ze zeiden dat het gedekt was! Hebben ook niets moeten ondertekenen ofzo, dus eind goed al goed!

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Binnen 3 weken zijn we hier ook weer weg . Niet zo heel veel planning ditmaal gezien het vooral draait om pretparken. Fastpasses+ in ieder geval eind augustus al gerserveerd; we zien wel hoe het loopt.
    Auto is via National Emerald Club, eerste keer dat ik dit ga gebruiken. Heb blijkbaar EC Elite met mijn AMEX kaart, ben benieuwd wat de keuzes gaan zijn..

Ook gemerkt dat TAP de nieuwe A330 Neo zou gebruiken op onze route, benieuwd naar business class
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    18 (100%)
    Nog 3 keer slapen en tien dagen Las Vegas...
    iiiiiii spannend

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wji zouden volgend jaar nog eens een cruise doen vertrekkende vanuit Miami. Maar we willen eerst nog wat van de oost-kust zien. We weten nog niet waarop we gaan vliegen, alleen dat we moeten eindigen in Miami. Pakweg 7 dagen, vanwaar met welke zaken zouden we dan best doen? Mag gerust wat rijden inzitten. Ik ken die kant van Amerika helemaal niet.

iTrader
    53 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Wji zouden volgend jaar nog eens een cruise doen vertrekkende vanuit Miami. Maar we willen eerst nog wat van de oost-kust zien. We weten nog niet waarop we gaan vliegen, alleen dat we moeten eindigen in Miami. Pakweg 7 dagen, vanwaar met welke zaken zouden we dan best doen? Mag gerust wat rijden inzitten. Ik ken die kant van Amerika helemaal niet.
    Als je maar 7 dagen hebt zou ik het gewoon bij de standaard zaken van Florida houden. (de keys, orlando, st augustine eventueel, ...)

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaiser chief Bekijk bericht
    Als je maar 7 dagen hebt zou ik het gewoon bij de standaard zaken van Florida houden. (de keys, orlando, st augustine eventueel, ...)
    Awel ja, maar daar zoek ik dus achter. Wat is er daar allemaal te zien... Orlando wordt ons door meerdere mensen aangeraden, maar wij weten al bijvoorbeeld dat buiten eventueel Sea World dat niets voor ons is.

iTrader
    53 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Awel ja, maar daar zoek ik dus achter. Wat is er daar allemaal te zien... Orlando wordt ons door meerdere mensen aangeraden, maar wij weten al bijvoorbeeld dat buiten eventueel Sea World dat niets voor ons is.
    Orlando is de pretparken (universal studios, disneyworld en inderdaad seaworld) Indien deze zaken u niet aanspreken heeft het inderdaad weinig nut om Orlando te bezoeken.

Pagina 337 van 337 Eerste ... 237287327333334335336337

Regels voor berichten