iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_dr@gon Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand die een hotel kan aanraden in New York City ?
    wij hebben metro hotel geboekt. Blok van Empire state en 10 minuten wandelen van TS.

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Wij zouden graag een roadtrip doen in noord amerika (yellowstone enzo) & stuk canada. Mijn vriendin wil dit met een camper doen maar ik vraag me af hoeveel zo'n ding ongeveer kost in huur, en of je dat bv kan ophalen in us en afleveren in ca. Zou voor 2 volwassenen en 1 ( of tegen dan 2) kindjes zijn. Dus kan ook nt gewoon een busje zijn denk ik.

Iemand ervaring met zoiets?

Apples are for fruitcakes
    (S)NES/GB/GC/N64/Wii/PSX/PS2/SMS/SMD/DC/Game Gear Games gezocht! PM ME!!!!
    De collectie in beeld

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Nja, geen ervaring met campers, maar kan enkel zeggen dat gewone rental cars normaal gezien nooit in de VS kunnen gehuurd worden en in Canada achtergelaten kunnen worden of vice versa.
    Ga mss eens rondvragen op forum.allesamerika.com; onze noorderburen. Camperfans genoeg daar
    Er zijn er heel wat die via hier boeken: https://tiogatours.be/

Vergeet ook het brandstofverbruik niet. 10-20mpg lees ik, dus 12-24l/100km. Hedendaagse prijzen zijn +-0.8$/l diesel voor Wyoming en omstreken; Californië is met 1.04 een stuk duurder.
    Voor Alberta is het gemiddelde atm 1.09$ (USD), voor British Columbia 1.25.
    Als je dan bv een trip maakt van 5000km, helft door Canada en de helft door Wyoming en omstreken. Zit je aan 591-1182 USD. Voor benzine iets meer

(De lower end lijkt mij eigenlijk vrij onwaarschijnlijk. Dat zijn getallen die je bij een gewone SUV al ziet.)

Via auto-europe kan je er blijkbaar ook huren en daar kan je iig al wat prijzen zien: https://www.autoeurope.be/camper-huren-usa/
    4 slaapplaatsen voor 3 weken is rap 2000€ zie ik.

iTrader
    33 (100%)
    Ja dat het een dure bedoening wordt dacht ik wel al
    Qua route lijkt dit wel al een mooi voorbeeld te zijn van wat ik ongeveer zou doen. En als je het zo doet begin en eindig je in amerika wat dan wel zou lukken. https://tiogatours.be/onze-reizen/ca...plbi9jYW5hZGEv

Ben maar ff aan het wegdromen want zal financieel niet meteen lukken nu al weet ik dan wel weer direct hoeveel we moeten sparen

De collectie in beeld

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Niet vergeten dat ge geen motels moet boeken voor 4 pers als ge een camper hebt.

Suv + motels lijkt me toch een stuk duurder dan camper

iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Niet vergeten dat ge geen motels moet boeken voor 4 pers als ge een camper hebt.

Suv + motels lijkt me toch een stuk duurder dan camper
    Ja das wel waar. Wij zaten 2j geleden voor 18 dagen aan een 5k vooraf (vluchten, auto en hotels + paar activiteiten) en dan nog 1k ofzo erbij zeker aan benzine en uitgaven.

Maar moet je dan ook nt betalen voor camping toegang enzo?
    Wat me eigenlijk het meeste afschrikt is het rijden met zo'n ding. Want das ook nt allemaal highway natuurlijk

De collectie in beeld

Thaiko's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    Neenee, ben er al 2 keer geweest Was benieuwd naar uw ervaringen.

Tbh van dat lijstje vond ik juist Mammoth Hot Springs het meest underwhelming omdat de terrassen al jaren droog staan.
    West Thumb vond ik wel nog ok, omdat je daar ook nog eens vlak langs Yellowstone Lake wandelt.
    En da's de eerste keer dat ik lees dat Fishing Bridge een must-see zou zijn. :/
    Op zich vond ik Canada echt mooi, maar minder variatie in landschap als de US natuurlijk. Daarnaast vond ik het daar meer Europees? Wat vond gij?

Iemand had dat ons aangeraden, omdat we overnacht hebben in Yellowstone Lake Lodge. Misschien daarom, want een andere reden zou ik niet weten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sluysen Bekijk bericht
    Wij zouden graag een roadtrip doen in noord amerika (yellowstone enzo) & stuk canada. Mijn vriendin wil dit met een camper doen maar ik vraag me af hoeveel zo'n ding ongeveer kost in huur, en of je dat bv kan ophalen in us en afleveren in ca. Zou voor 2 volwassenen en 1 ( of tegen dan 2) kindjes zijn. Dus kan ook nt gewoon een busje zijn denk ik.

Iemand ervaring met zoiets?
    Goh, ik heb dat ook toen overwogen voor met ons 2. Dat kwam een pák duurder uit dan auto (compacte suv / Bv. mazda cx5) + airbnb/hotel. Daarnaast moet je met een camper steeds op een legitieme plaats gaan staan/overnachten dat nog eens geld kost. En die plaatsen zijn niet altijd dichtbij waar je dingen wilt bezoeken. Vaak ook niet te reserveren, dus je moet maar hopen dat er plaats is dicht bij Jasper of Banff ofzo en anders mag je gaan rondrijden opzoek naar iets anders. Heb echt geen minuut spijt dat ik dat niet gedaan heb. Hangt natuurlijk wel af wanneer je juist wilt gaan en je zou het eens moeten bekijken voor met 4, want dan komt het misschien wel goedkoper uit?

Ophalen/afzetten moet ik zo ver ik weet altijd in hetzelfde land. Zou kunnen anders, maar je gaat je blauw betalen aan ‘one-way fee’.

Tenslotte is wat ik hier vooral zie rondrijden van campers ‘Cruiseamerica.com’ of ‘Cruisecanada.com’ dus ik vermoed dat zij het goedkoopst zijn? Not sure though.
    What if money didn't matter? - Alan Watts.

LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    41 (92%)
    Vraagje: wij gaan een heleboel parken bezoeken die onder de national parks pas vallen... Heeft het zin om deze nu reeds te kopen? Of kan je die bij alle parken die eronder vallen kopen ( bij ons is et eerste Badlands)

sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Je kan die in de meeste parken kopen. Indien niet, geen nood. Ticketjes bijhouden van de reeds bezochte parken en wanneer je dan een park tegenkomt waar ze de Annual pass hebben, geef je uw ticketjes af en verrekenen ze de prijs.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Steam ID: sandpatt

the_dr@gon's schermafbeelding
    iTrader
    10 (92%)
    Is misschien een rare vraag maar ik zou in oktober graag eens alleen naar New York gaan.
    Is dit te doen ? of toch best voor iets anders kijken ?

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is misschien een rare vraag maar ik zou in oktober graag eens alleen naar New York gaan.
    dat kan altijd
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Iemand recentelijk naar Disney World geweest en een Fastpass+ indeling kan geven?
    Kan ze eind deze week reserveren normaal, maar weet niet goed hoe ik zou aanpakken voor de reservaties. Zitten 5 volle dagen in Disney
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

Newboy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Tuurlijk kan dit. Maar bedenk wel dat je dan alles alleen moet betalen. Hotels en dergelijke. Dat kan behoorlijk prijzig zijn. En New York en bij uitbreiding Amerika is al duur land.
    "What we do in life, echoes in eternity!!"

Now Playing: Horizon Zero Dawn complete edition - PS4pro
    Last played: Tales from the Borderlands - PS4pro VR

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sluysen Bekijk bericht
    Qua route lijkt dit wel al een mooi voorbeeld te zijn van wat ik ongeveer zou doen. En als je het zo doet begin en eindig je in amerika wat dan wel zou lukken. https://tiogatours.be/onze-reizen/ca...plbi9jYW5hZGEv
    Heel mooie route, zelf ook al 2x gedaan ('13 & '16).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaiko Bekijk bericht
    Op zich vond ik Canada echt mooi, maar minder variatie in landschap als de US natuurlijk. Daarnaast vond ik het daar meer Europees? Wat vond gij?
    Ik had eigenlijk dezelfde vrees vooraf: dat het vooral bergen & bomen zouden zijn, maar uiteindelijk vond ik het toch beter meevallen dan verwacht; de variatie kan je halen door zowel de kuststreek als de Rockies te doen bv. De temperatuur was ook veel draaglijker dan op om het even welke USA reis ik al had gemaakt. En geef mij maar Banff/Yoho/Jasper over Rocky Mountain NP bv.
    Meer Europees zou ik niet zeggen. Tvoelt imo even Amerikaans aan als de VS. Waarom vind je dat?

plitch's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga van 9 november to 16 november voor 1 week naar New York. In die tijd ben ik van plan om (bv.) van 11 november tot 13 november een paar dagen naar washington te gaan. Wat zijn de beste manieren (qua prijs) om heen en terug naar washington te gaan? Ik dacht dat de trein ging meevallen van prijs maar ik zie dat dit al snel 100€ is als je heel vroege uren neemt. Op dit moment lijkt mij de beste optie om een wagen te huren.
    C'mon Bruges! C'mon Bruges!

Pagina 333 van 336 Eerste ... 233283323329330331332333334335336 Laatste

Regels voor berichten