Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkbull100 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoeveel cash geld nemen jullie zo mee? Wij gaan 2,5 weken naar het westen maar hebben de voorkeur om zoveel mogelijk de Visa te gebruiken. Hotels/auto/NP pass/uitstappen (Alcatraz, Antelope,..) zijn al betaald.

Is het een voordeel om een simkaart van daar te kopen? We zijn niet echt van plan om vaak op onze gsm te zitten, enkel in de accomodatie eens en ik veronderstel dat daar op de meeste plaatsen wel WiFi zal zijn
    Ik nam vroeger een $200 mee, maar de laatste keren niks. Het enige waar je cash voor nodig hebt, is een automaat op de luchthaven, tips voor de shuttlechauffeur en gokken in Las Vegas. En voor dat laatste kun je een keertje gaan afhalen, maar bij elke transactie zit er wel een fee. Echt alles kun je met VISA betalen.
    Veel banken willen trouwens ook niet meer echt wisselen of dollars ophalen. Zeker niet voor kleinere bedragen.

Simkaartje zou ik als ik terugga wel doen. Wij hebben één keer in panne gestaan, en dat was een heel gedoe van mensen met auto's doen stoppen, bellen met hun telefoon en wachten. Met internet zijn zulke dingen toch veel gemakkelijker. Of rap een bestemming opzoeken op je telefoon onderweg. Er is wel veel meer gratis wifi dan bij ons: Zo goed als elke zaak heeft gratis wifi, dus ff de walmart in om iets op te zoeken kan altijd. Hebben wij ook lang zo gedaan.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Simkaartje zou ik als ik terugga wel doen. Wij hebben één keer in panne gestaan, en dat was een heel gedoe van mensen met auto's doen stoppen, bellen met hun telefoon en wachten. Met internet zijn zulke dingen toch veel gemakkelijker. Of rap een bestemming opzoeken op je telefoon onderweg. Er is wel veel meer gratis wifi dan bij ons: Zo goed als elke zaak heeft gratis wifi, dus ff de walmart in om iets op te zoeken kan altijd. Hebben wij ook lang zo gedaan.
    Persoonlijk ben ik niet echt te vinden voor gratis open wifi netwerken. Alleen in noodgevallen.

Wat ook heel goed werkt is google maps offline. Je kan zelf de regio's kiezen die je download en dan kan je gewoon exact hetzelfde als met de online versie. Navigatie werkt, maar ook opzoeken van plaatsen zoals: wat is er te eten, waar is een winkel of tankstation etc.

LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    41 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    Geen idee wat ik je maanden terug heb meegegeven qua tips en route suggesties, dus ik kijk er nu dan maar eens met een verse blik naar

- Voor uw eerste overnachting in Denver zou je ervoor kunnen kiezen om al wat noordelijker in bv Brighton te overnachten (als je niet een van de hotels langs de Tower Road vlakbij de luchthaven neemt.) Dat spaart u wat rijden (en evt traffic jams) uit op uw lange dag naar Interior.

- Zijn uw rijtijden niet nogal optimistisch? Bv Interior -> Hill City, door Badlands, is eerder 2u10, nonstop.

- Ik ben zelf benieuwd of Wind Cave NP nog haalbaar zal zijn op dag 4, vooral omdat je er enkel maar kan meegaan met tours en mss moet rekening houden met wachttijden. Geen idee of je op voorhand kan reserveren. Wij hebben toch een dag gevuld met enkel Custer SP en dat netwerk van scenic drives, Mount Rushmore en de Wildlife Loop Road, die je best 's avonds of 's morgens vroeg doet.

- Voor dag 5 heb je een aantal alternatieven. Ik zou eerlijk gezegd als je hier toch bent Devils Tower NM proberen meepikken. Echter brengt dat je rijafstand op 720km. Nipt haalbaar, want Devils Tower is toch niet meer dan er eens rondom wandelen, maar mss is het interessanter om naar Cody te rijden ipv Red Lodge. Dat ligt ietsje dichter, maar qua tijd maakt het niet veel uit, maar het geeft u wel de kans in Bighorn National Forest en Bighorn Canyon NRA (Devils Canyon Overlook) eens je benen te strekken. Het alternatief, de highways door Montana richting Red Lodge, lijken mij (nog) saaier...

De dag nadien heb je imo toch tijd genoeg om vanuit Cody via Red Lodge de Beartooth Highway te doen. Kost je een uur extra rijden, maar maakt niet uit, want je zit daarna nòg 4.5 dagen in Yellowstone.

- Hoe je route in Yellowstone uiteindelijk in de plooi zal vallen, zal wss voor een deel afhangen van de drukte... Je gaat eigenlijk nog in het hoogseizoen, dus bisonjams en traag verkeer owv wildlife langs de weg zijn zeker mogelijk, en overvolle parkings waardoor je iets zal moeten overslaan, zijn zelfs waarschijnlijk. Dus je zal hier flexibel moeten zijn. Gelukkig is eens een traject dubbel doen in Yellowstone geen straf (en met 4.5 dagen toch onvermijdelijk).

- Waarom speciaal van Canyon Village naar Lake Lodge verschepen? Die liggen amper een half uur uit elkaar.

Ik tel 5 nachten in/aan het park, maar je overnacht op 4 verschillende locaties. Het gemak van eens ff ter plaatse blijven mag je niet onderschatten
    Over je hele reis overnacht je uiteindelijk van je 24 nachten op 20 verschillende locaties. Zelfs ik vind dat vrij fors

- Lijkt het niet logischer uw bezoek aan Yellowstone te beëindigen aan Old Faithfull ipv West Yellowstone? Je moet immers toch langs daar naar Grand Teton... Vanuit Lake Lodge zou ook logischer zijn. Zelfs Canyon Village is nog dichter dan West Yellowstone. Vooral omdat je niet stopt in Jackson, maar nog anderhalf uur door moet naar Pinedale... Hangt ervan af wat je precies in Grand Teton wil doen, I guess...
    (Ook hier vind ik je rijtijd raar. Ik kom aan 3u45, niet 1u40, zelfs zonder Grand Teton.)

- Dinosaur NM bestaat uit 2 gebieden. De Quarry zou je nog dezelfde dag vanuit Pinedale knn doen (maar ook dat brengt je rijtijd op 4u30, niet 3u30), maar de Harpers Corner Road is 1u30 one way extra vanaf de Quarry, dus dat lijkt me niet haalbaar.
    Vergeet ook niet wat tijd voor stops in Flaming Gorge NRA te voorzien. Met de oostkant heb ik niet zoveel ervaring, maar ik weet dat je er wel een viewpoint over het meer en de dam hebt, dan de dam zelf, en als je nog wat tijd hebt, zou ik nog een klein stukje verder naar het westen rijden voor het Red Canyon viewpoint over de Green River.

- Op dag 13: same thing, da's 5u20, niet 3u40 Sowieso via UT128 Moab binnenrijden.

- Ikzelf zou eerder een dag minder Yellowstone en een dag extra Moab of Page doen.

Voor Moab doe je dan idd de 1e dag Arches en de 2e dag Canyonlands & DHP. Op de 3e dag huur je een Jeep voor de Shafer Trail & Long Canyon, of de Hurrah Pass & Chicken Corners trail. In principe kan je Shafer Trail & Long Canyon ook gewoon combineren met je bezoek aan Canyonlands & DHP, maar het spijtige is dat je die jeep gewassen en getankt voor 18u ofzo terug moet inleveren, dus je Canyonlands bezoek is dan wel wat ingekort; echter kan je die avond ook gerust nog vullen door eens Arches binnen te rijden rond sunset...

Voor Page komt die eigenlijk ook van pas, mss zelfs nog meer, want ik zie dat je daar nu niet echt iets doet... Doe de Upper of Lower Antelope Canyon (superdruk), huur een boot op Lake Powell of ga mee met een tour, doe de Glen Canyon Dam tour, probeer permits te bemachtigen voor The Wave (wss toch te laat nu), of doe het kleinschaliger en wandel rond de New Wave, bezoek Horseshoe Bend (superdruk), doe de dirtroad over de Smokey Mountain Road naar de Smokey Mountain Overlook, stop bij de Wahweap Overlook, wandel rond Stud Horse Point bij sunset, ...
    Extra nacht hier zou dus wel welkom zijn. (En dan zit je ook weer eens 2 nachten stationair...)

- Op weg naar Bryce zou je in Boulder knn afslaan richting de Burr Trail switchbacks en terug. Als je niet van plan bent in Bryce te wandelen en genoegen neemt met wat viewpoints in de late namiddag/avond, is dat wel haalbaar. If not, then not.

- Is Bryce Canyon nu ook al zo druk dat het enkel met shuttle bus te doen is? :/

- Dag 19: hou Moki Dugway & Muley Point hier optioneel en geef voorrang aan een rit door Valley of the Gods bij sunset. Die eerste 2 kan je evengoed morgenvoormiddag doen op weg naar Green River. Valley of the Gods bij hard middaglicht, verliest dan weer veel van z'n schoonheid...
    Moki Dugway is trouwens volledig onverhard itt wat je zegt, maar perfect berijdbaar. Muley Point is als je boven bent links afslaan. Ook die is relatief goed berijdbaar maar kan wel flink washboarded zijn. Het allerlaatste stuk voor het 1e viewpoint is wel rocky, maar vanaf hier kan je ook al te voet gaan moest je willen.

- Je SUV opmerking op dag 20 klopt, maar geldt ook voor Moonscape Overlook. (Vanaf de highway richting die overlook zie je dan ook Factory Butte "vlakbij".)

- Dag 21: Via Crested Butte en de Kebler Pass? Onmogelijk...
    Ik reken 620km waarvan deels onverhard + bezoek BCotG. En dat na dagen die eigenlijk ook altijd al goed gevuld zijn geweest. Zonder Kebler Pass, maybe, maar da's alsnog 540km. De cost/benefit begint hier zelfs met BCotG wat door te slaan, mss een goed moment vandaag eens wat vroeger in te checken?

- Maroon Bells & Lake is heel mooi, als je een heldere zonsopgang kan meepikken; daar staat het voor bekend. Idd voor 8u 's morgens kan je er in principe nog met je wagen naar toe, maar de parking kan al voor dat tijdstip vol staan. Wij waren er in oktober, om 6u30, een half uur voor sunrise, en de parking stond al zeker halfvol.

Ik weet niet of het er bij zonsondergang ook mooi is. Ik betwijfel het, want je kijkt dan tegen het licht in; en als de zon al achter de Maroon Bells zit, ligt het meer ook zeker al in de schaduw.

- Dag 22: Sowieso via de Independence Pass Aspen verlaten, maar zou het hier niet veel interessanter zijn om ook vanuit het westen via de Trail Ridge Road door het park naar Estes Park te rijden, ipv via de Peak 2 Peak Highway? Die oostkant kan je op dag 23 toch nog wat doen?
    Bear Lake area en de wandeling vandaar via Nymph Lake, Dream Lake & Emerald Lake vond ik wel mooi. Wss zal je door de drukte wel van de shuttle bussen moeten gebruik maken.
    En om weer eens 2 nachten stationair te kunnen zitten, zou ik hier gewoon Longmont laten vallen en 2 nachten Estes Park doen... Eens minder in- en uitchecken en de auto in- en uitladen compenseert wss al bijna de helft van uw extra rijtijd naar Denver...

TLDR:
    Doe wat minder Yellowstone en wat meer Page, laat Kebler Pass vallen, overweeg ook Black Canyon of the Gunnison te laten vallen, neem eerder Devils Tower + Cody ipv Red Lodge, verhuis wat minder in Yellowstone, en rij via de Trail Ridge Road ipv Peak 2 Peak Highway

Ik zie hem nu pas, maar wederom bedankt voor uw SUPER reply! Ik kan niet genoeg "danku" hiervoor zeggen, voor al de tijd die je hierin investeert!

Ik heb nog een paar laatste vragen en opmerkingen:

1) Ik volg je zeker qua Yellowstone, we hebben hier inderdaad 1 dag "extra" gerekend, omdat dit toch zowat het hoogtepunt van de reis zou moeten worden en, gelet op de drukte ( zowel op de weg als in het park) en het weer dat mogelijks tegenslaat, hebben we hier het zekere voor het onzekere genomen...

2) Wat betreft die 3 overnachtingen in Yellowstone: we hebben inderdaad gekozen om die wat gespreid te doen, omdat we dan gespreid zitten over het park en dus hopelijk een tijdsvoordeel hebben om de hordes Chinezen en Indiërs voor te zijn... Bovendien wou mijn vriendin heel graag eens aan het meer liggen Over Canyon village had ik ook mooie dingen gelezeen hier, dus die wilden we absoluut doen...

3) vermits de 3 overnachtingen al heel lang vastliggen en niet annuleerbaar zijn ( was niet mogelijk) is hier geen speling meer mogelijk: een dag minder Yellowstone ( en een dag Page/Moab meer) zou ook betekenen dat al onze overnachtingen een dag opschuiven en dat is weer een heel gedoe van boekingen annuleren en nieuwe logies bijboeken ( tegen duurdere prijzen waarschijnlijk)...

Langs de andere kant heb je wel mijn interesse gewerkt voor Page om daar ook iets te doen... Maar ik zie niet goed in hoe ik dat er nog tussengepropt zou krijgen?

4) Wat betreft dag 21: noted... Zie jij een alternatief om dit haalbaarder te maken?

5) Wat betreft het hotel in Denver (eerste nacht): we hebben inderdaad gemakshalve gekozen voor een hotel in de buurt van de luchthaven van Denver omdat we het niet echt zagen zitten om na die lange vlucht nog een heel eind te rijden.. Dat dit dan tot gevolg heft dat we de dag erop wat langer rijden, mja het zij zo...

6) je andere opmerkingen, gaan we zeker bekijken!

Dan nog mijn laatste vragen:

1) Je zei ergens dat je voor de staat van de weg (en of die al dan niet afgesloten is) , moet horen bij de Rangers... maar waar vind je die ergens? Zijn er nuttige apps om die informative te weten te komen?

2) Zijn er drukke plaatsen ( bvb. Yellowstone, Monument Valley, Arches), waar je echt specifieke tips hebt om de massa voor te zijn? Of gewoon tips om bepaalde dingen zeker te doen... Eettips mag ook altijd

3) Zijn er wegen die we zouden moeten proberen te vermijden (owv traffic jams, gevaarlijk etc,...) ? Of wegen die we zeker zouden moeten doen ( zoals je suggestive om Moab binnen te rijden via UT128)

4) Welke dingen zijn echt "must see" (uiteraard Mount Rushmore en Yellowstone) en zou je dus zeker niet skippen in geval van tijdsgebrek? Welke kunnen eventueel geskipt worden?

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkbull100 Bekijk bericht
    Hoeveel cash geld nemen jullie zo mee? Wij gaan 2,5 weken naar het westen maar hebben de voorkeur om zoveel mogelijk de Visa te gebruiken. Hotels/auto/NP pass/uitstappen (Alcatraz, Antelope,..) zijn al betaald.

Is het een voordeel om een simkaart van daar te kopen? We zijn niet echt van plan om vaak op onze gsm te zitten, enkel in de accomodatie eens en ik veronderstel dat daar op de meeste plaatsen wel WiFi zal zijn
    De laatste keren heb ik nooit cash meegedaan, al zou ik dat wel enkel aanraden als je meer dan 1 kredietkaart in je reisgezelschap hebt (en steek ze dan niet allemaal in dezelfde portefeuille). Why? Omdat ik toch altijd overschot aan cash geld weer mee naar huis had, omdat dollars kopen in m'n thuisbank toen (KBC) duur was, omdat non-euro transacties met m'n Revolut prepaid kaart toch vrij voordelig zijn, omdat een van m'n andere kredietkaarten activatie in de VS vereist dmv een al-dan-niet geslaagde transactie aan een geldautomaat (zolang je je pincode maar eens hebt moeten ingeven). Dus dat is dan ook wat ik doe, 200$ ofzo afhalen op de luchthaven; en dan nog moet ik moeite doen dat op te krijgen. Vegas ... vereist een ander plan van aanpak.
    (En zitten bij die 200$ niet genoeg kleine notes voor de airport-shuttle-dude, dan moet die maar eens op z'n kin kloppen.)

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    Ik zie hem nu pas, maar wederom bedankt voor uw SUPER reply! Ik kan niet genoeg "danku" hiervoor zeggen, voor al de tijd die je hierin investeert!

(...)
    Moest ik het niet graag doen, ik zou het gewoon niet doen é

Uw opmerkingen:
    1: fair enough, maar Utah kan zowaar ook een hoogtepunt zijn hoor

2: fair enough, maar je eindpunt in West Yellowstone, het verste punt van al je overnachtingen daar, om uitgerekend vanaf daar via Grand Teton naar Pinedale te rijden, blijf ik toch eerder onlogisch vinden

3: ja, ik had al zo'n vermoeden dat dat teveel gepruts zou worden, maar ik wou u alvast het inzicht meegeven, voor uw volgende reis maybe

Ik denk idd dat je atm niet veel tijd voor Page zal hebben en ik zou daar dus ook geen "must see's" gaan inplannen. Het gaat het te druk maken, maar je kan wel wat kleinere, optionele zaken in het achterhoofd houden. Stel dat je al vrij vroeg in Page bent en je denk dat je er nog voor zonsondergang kan geraken, rij bv naar Stud Horse Point, heel mooi plekje en bij ons (oktober) was er amper 1 ouder fotografenkoppel ter plaatse... Ligt ook niet superver van de weg (15min?), maar het is wel dirt (heb nog wel een wegbeschrijvingkje in m'n roadbook staan) en op het einde nogal oneffen over los zand, maar vandaar kan je ook al te voet (paar min.)
    Wahweap overlook is sowieso een mooie stop en pakt maar 5min in.
    New Wave ligt ook vlakbij de highway en is nog onbekend; rondwandelen duurt ongeveer een uur. (Zou voor betere tijdsinschattingen eens in m'n nog-steeds-niet-geupload-blog moeten kijken :/)
    Horseshoe bend kan ook mooi zijn bij sunset, zal je prolly ook een uur kosten en is er wel superdruk; ik denk dat ze zelfs sinds dit jaar parking aanrekenen.
    Nabij de Denny's heb je ook een viewpoint in de canyon en op de Glen Canyon Dam.

Ik heb wat zitten kijken naar het herschikken van uw dagen tussen Moab & Aspen, dus beperkt aantal herboekingen, maar met 2 nachten Page geraak ik gewoon nooit op tijd in Aspen :/ Tenzij met Bicentennial Highway weg en dan Page->Cortez, Cortez->Million Dollar Highway (US550)->Aspen; maar dat doet ook niet veel goeds aan de drukte, dus pff. Sop/kolen.

4: Zoals hierboven, Cortez->Aspen, maar liever Durango->Aspen zou iig mooier zijn dan gewoon I70 tss Green River & Aspen, en haalbaar, maar niet met BCotG en Kebler Pass. Met gewoon de sights langs de Million Dollar Highway kan je al een dag vullen enkel tss Durango & Montrose. BCotG, maybe, maar persoonlijk vond ik dit park toch niet zo de moeite dat ik er mij voor zou gaan haasten. Anyhoe: vertrekken vanuit Cortez of Durango lukt mij toch niet goed zonder Bicentennial Highway te laten vallen, dusja...
    Een alternatief, maar dan moet je wel gaan herboeken, is Bicentennial eerst doen:
    1) Moab -> Bluff via Bicentennial Highway
    2) Bluff -> Page
    3) Page -> Bryce
    4) Bryce -> Torrey
    5) Torrey -> Grand Junction
    6) Grand Junction -> Aspen
    (je levert hier dus tijd langs Bicentennial in voor wat meer tijd op dag 6)

Persoonlijk vind ik niets van dit alles ideaal; je hebt hier nu eenmaal minimaal 1 dag te kort imo.
    Het eenvoudigste zal dan ook zijn alles laten staan en volgend jaar terugkeren :-]

Uw vragen:
    1: BLM bureau's of visitor centers van nabijgelegen parken. Voor de Escalante regio (zuid Utah) heb je ook een app waar road reports op staan: https://play.google.com/store/apps/d...scalante&hl=nl Niet altijd even up to date; kan nooit kwaad eens langs een BLM bureau te rijden, zelfs buiten openingsuren, want vaak hangt er ook info buiten.

2: Niet echt, helaas. Wat er is van tips, werd hier al gegeven: supervroeg gaan, superlaat gaan, niet int weekend gaan, niet tijdens speciale holidays gaan, de langere/moeilijkere hikes doen ipv kortere/viewpoints. En dirt roads doen ... (<insert usual dirt road disclaimer here>)
    Must-see-tips: pff, heb er al veel gegeven En de grootste must-see's zijn juist meestal de drukste plekken ... Geen must-see, maar Goosenecks State Park nabij Mexican Hat hebben we alletwee nog niet vermeld. Is gewoon een viewpoint.
    Eet-tips: pff, moet ik nogal diep voor graven atm... Dat zijn meestal geen dingen die mij superlang bijblijven. Ruth's Chris Steak House in Honolulu is mij wel bijgebleven, maar dat ligt niet op uw route I guess Is wel een keten (wat niet) dus je zal er elders ook wel hebben. Om eens geen Hooters te moeten doen, Twin Peaks is ook wel nice. Texas Road House vind ik ook leuk. Earls & Boston Pizza vind ik ook goed, maar da's enkel Canada denk ik. Red Robin Gourmet Burgers.

3: Wegen zeker te mijden: niets.
    Zeker doen: er schieten er mij geen te binnen die ik nog niet gezegd heb en waar je tijd voor zou hebben ...
    Sowieso van Green River naar Aspen, zelfs al doe je BCotG niet, rij via US50 (mss zelfs US65 (Grand Mesa Scenic Byway)) en dan US133; ipv I70. Igv US65, kijk ook eens naar Lands End Observatory (geen ervaring mee, maar wel zelf overwogen vroeger).
    In Marble (langs die US133) kan je ook een tour boeken naar de Crystal Mill.
    Moest Cottonwood Canyon Road afgesloten zijn, kan het ook een optie zijn (maar niet na regenweer, zelfs al was dat 24u geleden), om via de Skutumpah Road te rijden, dan kan je ook door Willis Creek Slot Canyon wandelen.

4: Mount Rushmore vond ik imo geen must-see hoor. Enkel omdat je daar toch in de buurt bent, kan je het evengoed eens bezoeken, maar het zal geen highlight zijn.
    Maar eigenlijk wil je dat we alle POI's nu gaan rangschikken? Nja, tzal niet voor nu zijn in ieder geval
    Van hetgeen je in het vet in je screenshots hebt gezet, zie ik niets dat je zou hoeven te skippen (buiten BCotG/Kebler Pass). Wat je binnen die parken doet, is dan weer een andere zaak.
    Heel mss is zowel Goblin Valley als Little Wild Horse Canyon als Capitol Reef zelf (wat je niet expliciet vermeld hebt), wat teveel van het goede. Echter ligt Goblin Valley langs de route naar LWHC en zou het iig zonde zijn er toch niet heel ff te stoppen, maar aan LWHC heb ik wel veel betere herinneringen.

iTrader
    51 (98%)
    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het zuidoosten? Dus niet Florida, maar staten als Georgia, Tennessee, South Carolina, Louisiana, Mississippi, ....
    Heb onlangs vluchten geboektnaar deze regio en ben nu volop bezig een reis schema op te stellen.

iTrader
    32 (97%)
    Wij vertrekken over een maandje richting westkust. Expres geen gps bij de auto genomen wegens verschrikkelijk duur... Ik was dus gisteren even aan het zien om bij aankomst een sim-kaartje te kopen.
    Iemand ervaring met dit? We hebben in principe enkel data nodig en zijn zo’n 16 dagen onderweg. Gebruik is voornamelijk gps, whatsapp en dingen opzoeken

Joramovic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Aantal weken geleden geweest en voor een sim kaart in San Francisco eens binnengestapt bij T-mobile en AT&T, beide hebben gelijkaardige aanbiedingen, de ervaring was wel iets beter bij At&t. Ik denk dat het ongeveer 35-40$ was voor 10gig voor een maand, redelijk prijzig wel, er was ook een iets goedkopere optie maar de hoeveelheid data leek iets te weinig, geen idee hoeveel het juist was.
    Let wel op met Chinese smartphones, bij mijn oneplus had ik geen 3G en 4G daar, ook de oppo van een medereiziger had hetzelfde probleem, andere merken hadden dat probleem niet.
    XboxLiveGT : joram live

iTrader
    32 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joramovic Bekijk bericht
    Aantal weken geleden geweest en voor een sim kaart in San Francisco eens binnengestapt bij T-mobile en AT&T, beide hebben gelijkaardige aanbiedingen, de ervaring was wel iets beter bij At&t. Ik denk dat het ongeveer 35-40$ was voor 10gig voor een maand, redelijk prijzig wel, er was ook een iets goedkopere optie maar de hoeveelheid data leek iets te weinig, geen idee hoeveel het juist was.
    Let wel op met Chinese smartphones, bij mijn oneplus had ik geen 3G en 4G daar, ook de oppo van een medereiziger had hetzelfde probleem, andere merken hadden dat probleem niet.
    Oke super thnx, ik veronderstel dat ze beide wel fysieke stores hebben?
    Heb zelf een iphone x dus zou geen probleem mogen zijn

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Idd, iPhone had dit probleem vroeger ook met de T mobile 3G werken. Maar nu bevatten de iPhones al veel meer frequenties zodat je er eigenlijk geen last meer van hebt in de US
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Ik had vooraf hier gewoon een relatief goedkope garmin gps gekocht + usa mappack. Maar ik heb dan ook per dag zelf een route gemaakt met de belangrijkste punten in, wat achteraf gezien superhandig was. En on the fly kon ik nog punten toevoegen

Apples are for fruitcakes
    (S)NES/GB/GC/N64/Wii/PSX/PS2/SMS/SMD/DC/Game Gear Games gezocht! PM ME!!!!
    De collectie in beeld

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Google maps offline. Kost niks en werkt gewoon goed mannen

iTrader
    6 (100%)
    Iemand ervaring met een route tussen Glacier National Park in Montana (Whitefish) en Vancouver, op 2 dagen? (Via Osoyoos dan ofzo, niet via Spokane & Seattle, door die streek heb ik al eens gereden.)
    Zouden vooral rijdagen zijn, maar ik zoek interessante plaatsen om eens de benen te strekken voor meer dan 5 minuten...

iTrader
    32 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Google maps offline. Kost niks en werkt gewoon goed mannen
    Ben ik inderdaad ook van plan. Op sommige locatie en slaapplaatsen is wifi betalend.. dan koop ik liever een sim kaartje, zal mss nog goedkoper uitkomen en als mijn google map het laat afweten hebben we nog backup.

Pagina 328 van 333 Eerste ... 228278318324325326327328329330331332 ... Laatste

Regels voor berichten