LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    41 (92%)
    Hieronder voucher van onze huurauto (geboekt via autoeurope bij Alamo Gold...) die we momenteel hebben voor onze 25-daagse Denver-Denver trip ( doorheen Colorado, Wyoming, South Dakota en Utah)

Is dit een goede wagen? Hebben we alle nodige verzekeringen om geen gedoe te krijgen bij een krasje of ongeval? Kan dit nog goedkoper?

We kunnen nog annuleren, dus indien dit nog beter kan, hoor ik het graag

https://imgur.com/a/9NpQPuf
    https://imgur.com/a/2TBzgKJ

Thaiko's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hieronder voucher van onze huurauto (geboekt via autoeurope bij Alamo Gold...) die we momenteel hebben voor onze 25-daagse Denver-Denver trip ( doorheen Colorado, Wyoming, South Dakota en Utah)

Is dit een goede wagen? Hebben we alle nodige verzekeringen om geen gedoe te krijgen bij een krasje of ongeval? Kan dit nog goedkoper?

We kunnen nog annuleren, dus indien dit nog beter kan, hoor ik het graag

https://imgur.com/a/9NpQPuf
    https://imgur.com/a/2TBzgKJ
    Blijkbaar wel: https://i.gyazo.com/716aa86ed586bc5e...b2b13447f3.png

In die offerte zitten alle nodige verzekeringen. Sommige zaken zoals Road assistance vind ik overbodig, maar hangt af van persoon tot persoon natuurlijk.

Op vlak van auto zou ik youtube video's kijken en reviews lezen, alé dat is wat ik toch doe.
    What if money didn't matter? - Alan Watts.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik weet nog altijd niet wat het voordeel is van Roadside Assistance. Nog nooit genomen, en toch al wel enkele keren iets aan de hand gehad. Eén keer zijn ze ons zelfs moeten komen takelen. En nooit iets moeten bijbetalen. Volgens mij is het meer iets voor Amerikanen, omdat die vaak geen CDW nemen. Ik zou niet weten wat er anders niet onder zou vallen.
    De 9lives Crew loopt voor Kom Op Tegen Kanker!
    Help ons het doel te bereiken, al is het maar om ons te zien afzien (op de bijbehorende meet)!

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Als je voor de VS een auto huurt in Europa (of laat ons nu voor de zekerheid België en buurlanden nemen), zitten daar normaal gezien sowieso altijd alle vereiste verzekeringen bij. Denk dat dat verplicht is.

De kans dat je effectief een Toyota Camry zal krijgen, is klein. FCAR kan evengoed ook een Ford Fusion, Dodge Charger GT, Nissan Altima, ... zijn

Ik weet niet of ikzelf 24 dagen 4-5-6-7-8u/dag gepakt & gezakt in een berline zou willen vertoeven, (zelfs al zou ik alleen reizen, alleen al owv de hogere zit), maar het prijsverschil met een suv op autoeurope is idd groter dan ik het gewoon ben....
    Echter als je op americanvacation.nl gaat kijken, zie je daar een IFAR intermediate SUV, Alamo Gold, voor quasi dezelfde prijs, 886€... De Standard en zelfs Fullsize SUV's daar zijn zelfs nog steeds goedkoper dan de Intermediate SUV's op autoeurope... Vorig jaar hebben wij dan ook daar onze FFAR geboekt...

Voorbeelden van intermediate SUV's zijn Buick Envision, Ford Escape, Honda CR-V, Mazda CX-5 GT, Nissan Rogue, VW Tiguan.
    Standard SUVs zijn bv Ford Edge, GMC Acadia, Hyundai Santa Fe, Jeep Grand Cherokee, .. maar dan ga je op americanvacation naar 1142€.

Wat op die offerte staat is niet "de" Roadside Assistance die je optioneel extra kan afsluiten, immers dat kan enkel op het afhaalpunt, niet op voorhand bij autoeurope. Op mijn vouchers stond dat er ook altijd op.
    Die extra Roadside Assistance is bv als je uw sleutels hebt verloren, je uzelf hebt buiten gesloten, met een platte batterij staat, zonder brandstof valt... Zaken die ik nog nooit thuis heb voorgehad, dus waarom zouden ze op die 3 weken op reis voorvallen..

Andere zaken die daaronder vallen, zijn het wegslepen van uw auto bij pech en monteren van reserveband of bij gebrek daaraan wegslepen. Echter, met uitzondering van het monteren van de reserveband, helpen ze u hier volgens mij ook gewoon mee zònder Roadside Assistance af te sluiten, als ik enkele verhalen mag geloven ... Als hùn auto met pech langs de kant staat, waarom zouden ze de klant dan voor takelkosten laten opdraaien? :/

Darkbull100's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb hier vandaag eens een offerte gevraagd voor een huurauto via connections echter betaal ik wel meer voor de leeftijd. Mijn vriendin is 25 op het moment van vertrek, ik 24 en 10 maand. Hiervoor zouden we €300?! meer moeten betalen. Ik heb mijn rijbewijs al sinds mijn 18 jaar.

Kan ik hier iets aan doen?
    Again I Make You Read.. Too Bad

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Het doet er niet toe hoe lang je uw rijbewijs al hebt, die under-25 regeling geldt bij veel autoverhuurbedrijven. Ik denk niet dat je daar iets aan kan doen.

Thaiko's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkbull100 Bekijk bericht
    Heb hier vandaag eens een offerte gevraagd voor een huurauto via connections echter betaal ik wel meer voor de leeftijd. Mijn vriendin is 25 op het moment van vertrek, ik 24 en 10 maand. Hiervoor zouden we €300?! meer moeten betalen. Ik heb mijn rijbewijs al sinds mijn 18 jaar.

Hoelang ga je de auto nodig hebben? Als het niet te lang is kan jouw vriendin alleen rijden. Daarnaast best vergelijken met andere autohuurbedrijven.
    What if money didn't matter? - Alan Watts.

Darkbull100's schermafbeelding
    iTrader
    0
    15 dagen, ongeveer 3200 km dus dat gaat niet lukken vrees ik. Ze werken met een 3 tal bedrijven samen dus kan nog eens luisteren of ze niets van promo kunnen geven.
    Again I Make You Read.. Too Bad

iTrader
    0
    Uw reis twee maand uitstellen

Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    15 dagen, ongeveer 3200 km dus dat gaat niet lukken vrees ik. Ze werken met een 3 tal bedrijven samen dus kan nog eens luisteren of ze niets van promo kunnen geven.
    FWIW, ik heb tijdens mijn reis door West-US (24 dagen) zo'n 7.500km alleen gereden. Midden in m'n trip op 2 dagen tijd zelfs een totaal van iets meer dan 1600km (Moab, UT -> Portland, OR). Tenzij je constant in steden als LA of SF gaat rijden, is de ervaring daar helemaal anders dan hier in Europa, en gaat alles VEEL vlotter.

Ik kon toevallig enorm goed vergelijken aangezien ik de week voor ik naar de US vertrok samen met m'n vader mijn broer ben mogen gaan repatriëren in het hartje van Zweden. (zo'n 3.000km tussen donderdagavond en zaterdagochtend )
    Leaving area and frequency... | Flight Ops Officer of Belgian Virtual Tigers
    If you don't return with blood and mud on your aircraft, you were flying too damn high.

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is goed te doen als de vriendin graag met de auto rijdt en niet te snel vermoeid raakt. (is dus natuurlijk persoonlijke keuze)

Ik vind het jammer genoeg ook soms vreemd die verzekeringen.
    Iemand die -25 jaar en beroepsmatig met de auto/vrachtwagen rijdt of een 30 jarige die geen auto heeft. Ik geef het voordeel voor ongeval vrij rijden aan die eerste

Nuja er is eigenlijk geen maatstaf voor die verzekeringen behalve die leeftijd.
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

iTrader
    2 (100%)

bekijk eens of je mss onder de spousse clausule kan vallen.

In sommige staten mogen huurmaatschappijen niet extra aanrekenen wanneer spousse zou rijden. Geen idee of je zo de 25jaar regeling kan omzeilen

iTrader
    0
    We zijn terug verder begonnen aan d voorbereiding van onze reis rond Denver. Momenteel hebben we het zo opgesteld. Huurauto ook gisterenavond eindelijk tegen een redelijk tarief geboekt, 514 euro voor een type Ford fusion. Prijzen zijn in Denver precies toch stukje duurder dan LAX.

Voor de overnachting in Yellowstone zijn we nog aan het hopen dat de standaardkamer bij de canyon lodge vrijkomt op de 14de.

@Squealer, je zei dat we het stuk tussen Yellowstone -> Jackson Hole ook in 1 dag te kunnen doen. Het internet zegt toch dat hier voldoende te doen is, prefereer jij dan andere plaatsen boven Grand Teton? 't Is wel een van de meest prijzige locaties hebben we gezien, naast Yellowstone dan.

9 : denver auto halen (19u lokaal) -> cheyenne
    10: cheyenne - naar custer (5u) (rijdag)
    11: custer
    12: custer - rapid city
    13: rapid city - cody (rijdag)
    14: cody - yellowstone
    15: old faithful lodge cabin
    16: old faithful lodge cabin
    17: yellow stone - grand teton
    18: grand teton
    19: grand teton (& jackson hole) - salt lake city (rijdag 5u)
    20: salt lake city - Moab/ Arches
    21: moab/arches NP/canyonland (3.45u rijden)
    22: Moab/Arches
    23: Moab - glenwood springs (3u)
    24: glenwood springs - Estespark RMNP (3u46)
    25: estes park RMNP
    26: estes park - denver (1u30)
    27: denver
    Laatst gewijzigd door Necrid; Gisteren om 20:33

Pagina 311 van 311 Eerste ... 211261301307308309310311

Regels voor berichten