Slynx's schermafbeelding
    iTrader
    48 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik wou dat elke luchthaven zo'n bord had zoals in SFA, kan je de typische informatie zien op een vluchtenbord, met achteraan een ventje, en het aantal minuten het wandelen is, of je een busje of niet moet nemen,... helpt wel op zo'n grote luchthaven. Zelfde gehad in Atlanta, je kan daar van de ene naar de andere hal wandelen, of een elektronische tram nemen. Het één is 5 min, het ander is 20 minuten...

En daarnaast heeft SFA bij immigratie ook gewoon een "snelle lijn" voor transfer vluchten. Snap niet dat elke luchthaven dat niet heeft,...
    Die heb je op andere luchthavens ook hoor, je moet gewoon de juiste mensen aanspreken lijkt me...
    Al 2x iemand aangesproken van personeel die aan de wachtrij stond omdat ik anders m'n connecting flight ging missen, 2x plakkertje met prio gekregen op m'n boarding pass en naar een andere rij moeten gaan. Was op JFK en Denver.
    PSN: slynxeh

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slynx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die heb je op andere luchthavens ook hoor, je moet gewoon de juiste mensen aanspreken lijkt me...
    Al 2x iemand aangesproken van personeel die aan de wachtrij stond omdat ik anders m'n connecting flight ging missen, 2x plakkertje met prio gekregen op m'n boarding pass en naar een andere rij moeten gaan. Was op JFK en Denver.
    Akkoord, maar een transfer luchthaven zoals NYC zou dat gewoon zelf moeten kunnen managen door een spoedprocedure voor transfer gasten zoals bijvoorbeeld het geval is in Luton.

Pagina 301 van 301 Eerste ... 201251291297298299300301

Regels voor berichten