Pagina 3 van 327 Eerste 12345671353103 ... Laatste
    Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    btw Sarah B, als ik jou was zou ik met een post systeem werken op je wordpress, ipv 1 pagina per dag nu. Want nu zullen abonnees geen bericht krijgen bij een nieuwe post omdat je telkens werkt met pagina's. T'zal ook makkelijker zijn met categoriën enz te werken . T'is maar een idee
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    btw Sarah B, als ik jou was zou ik met een post systeem werken op je wordpress, ipv 1 pagina per dag nu. Want nu zullen abonnees geen bericht krijgen bij een nieuwe post omdat je telkens werkt met pagina's. T'zal ook makkelijker zijn met categoriën enz te werken . T'is maar een idee
    Ik was al aan 't denken hoe ik dat ga oplossen (want eerlijk gezegd begrijp ik niet echt het nut van die categorieën, kan je dat dan ook bovenaan in je balk zetten?)

Maar ik denk dat ik gewoon, als ik mijn verslag heb gepost, ook elke keer een 'gewoon' bericht post. Dan zet ik daar gewoon in dat ik een update heb geschreven in dag X bv. Dan krijgen de volgers wel een email.
    De volgende dag idem, dan wis ik het vorig bericht (zodat het na twee weken niet vol staat) en zet ik een nieuw bericht, dat er weer een update is.

Snap je?

iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarah B Bekijk bericht
    Ik was al aan 't denken hoe ik dat ga oplossen (want eerlijk gezegd begrijp ik niet echt het nut van die categorieën, kan je dat dan ook bovenaan in je balk zetten?)

Maar ik denk dat ik gewoon, als ik mijn verslag heb gepost, ook elke keer een 'gewoon' bericht post. Dan zet ik daar gewoon in dat ik een update heb geschreven in dag X bv. Dan krijgen de volgers wel een email.
    De volgende dag idem, dan wis ik het vorig bericht (zodat het na twee weken niet vol staat) en zet ik een nieuw bericht, dat er weer een update is.

Snap je?
    Ik zou doen:
    bovenaan je balk voeg je je categorien toe, bv USA 2014, en dan kan je een subitem daaronder zetten met 'overzicht'. Die linkt dan effectief naar een pagina. Daar zet je dan je overzicht, en maw ook je route enzo.
    En als je dan effectief dagverslagen post, dat je die dan als bericht post.

Als mensen dan op USA 2014 klikken zien ze die dagverslagen na elkaar. En op je overzicht pagina voeg je dan een link toe naar dat dagverslag.

Zo werk ik nu. Tot voor kort voegde ik ook nog eens Dag 1,2,.. toe(onder reisverslag), maar nu werk ik gewoon met een 'reisverslag' subitem die een mooi overzicht geeft van alle posts.
    *edit: die categoriën zijn handig omdat je zo je posts kan indelen. Als je volgend jaar een andere reis maakt, dan kan je een nieuwe categorie maken. Ik heb categorie per jaar + categorie per reis. Dus als ik bv 2 reizen in 2014 maak, zitten alle posts in categorie 2014, maar wel opgesplitst per reis
    Laatst gewijzigd door Frado2005; 14 juni 2014 om 17:01
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii

iTrader
    0
    Bedankt voor de uitleg, ik zal morgen eens kijken of het lukt!

Moest het niet lukken ga ik het gewoon zo houden denk ik, ik ben niet zo geweldig handig met zulke dingen

iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarah B Bekijk bericht
    Bedankt voor de uitleg, ik zal morgen eens kijken of het lukt!

Moest het niet lukken ga ik het gewoon zo houden denk ik, ik ben niet zo geweldig handig met zulke dingen
    Cool . 'Responsive' is ook nog een leuke en makkelijke theme. Is gratis te downloaden. Heb het zelf gebruikt het 1e jaar, 2 weken geleden heb ik eens iets nieuws gebruikt
    USA 2013:

stormsurfer21's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Frado, wat vond jij eigenlijk de tofste stad in Florida? Is Tampa, Fort Lauderdale, Jacksonville,... bv. de moeite en wat vond je van Philly lijkt me ook nog wel een plezante stad.
    The geniuses don’t bother with long explanations. They just do it.

Boston Celtics Manchester United Chicago Bulls
    PSN: stormsurfer21

rookiepookie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Binnen exact een week opnieuw richting US. Dit keer Westkust afreizen

iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormsurfer21 Bekijk bericht
    Frado, wat vond jij eigenlijk de tofste stad in Florida? Is Tampa, Fort Lauderdale, Jacksonville,... bv. de moeite en wat vond je van Philly lijkt me ook nog wel een plezante stad.
    Fort Lauderdale heb ik niet gedaan. In Miami geland en dan naar Key west gereden. Dan Naples, dan Tampa en dan Daytona.
    Moet toegeven dat onze dagen in Naples & Tampa vrij 'lui' waren. Gewoon wat op' gemak rondgereden en wat gechilled aan het hotel. In Naples waren we maar tegen 19u toegekomen ( rond 10u vertrokken in key west), dus de dag erna niet te vroeg vertrokken richting Naples.

Fort Myers enz gingen we ook passeren maar t'is er ook allemaal niet van gekomen. Niettemin zou ik het zeker wel proberen te voorzien

Voor mij was Key West by far het leukste deeltje van Florida. Prachtige rit naar daar en alles op't gemak en te voet doenbaar.

Philly is ook de moeite, daar zou je wel best 1,5 a 2 dagen voorzien. Ik had mijn poot beetje verstuikt, dus we hebben de 2e dag iets minder gedaan (independence hall enz niet kunnen doen).

Als je van rollercoasters houdt is dit een leuke route:
    dag 1: washington dc -> six flags -> baltimore overnachten
    dag 2: baltimore
    dag 3: baltimore -> philadelphia
    En dan naar Atlantic City en eindbestemming NYC
    USA 2013:

*FiReStOnE^-*'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ga binnen een maand voor't eerst naar de US, en vroeg me af hoe jullie da doen qua reisverzekering vb. voor als je iets tegenkomt en moet naar het ziekenhuis?
    d*fiance lex - #dfiance

iTrader
    281 (100%)
    je kan een tijdlijke of jaarformule afsluiten. Ikzelf heb een jaarformule europ assistance. Komt 'goedkoper' uit als je een jaarformule neemt, is ook uitgebreider. annulatieverz heb ik nog nooit genomen eigenlijk.
    USA 2013:

DuffyT's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Is het eigenlijk nodig om een internationaal rijbewijs aan te vragen voor een huurauto in de US? Ik hoor hier en daar conflicterende dingen en aangezien hier veel US-reizigers zitten, iemand een beetje uitleg?
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. -Homer Simpson
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level, then defeat you with experience.

Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0

Het Grote USA-topic - deel 3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuffyT Bekijk bericht
    Is het eigenlijk nodig om een internationaal rijbewijs aan te vragen voor een huurauto in de US? Ik hoor hier en daar conflicterende dingen en aangezien hier veel US-reizigers zitten, iemand een beetje uitleg?
    Toen wij naar Florida zijn geweest vorig jaar en maat heeft gereden was dat alvast niet nodig.

Edit: dacht dat het in Georgia echter wel nodig was.

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Wij hebbe ook nog nooit een internationaal rijbewijs mee gehad :-) ben zelfs op bena 10.000km nog nooit gecontroleerd
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuffyT Bekijk bericht
    Komt nogal eens terug deze vraag. Het komt erop neer dat je een rijbewijs moet hebben waar alles in het Engels opstaat, zodat zij er ook uit wijs kunnen. Ons Europees Rijbewijs (dat roze) heeft dat al, dus is het niet verplicht.
    Maar er zijn mensen die zeggen dat ze wel hun Internationale hebben moeten laten zien, omdat een agent die hun tegenhield geen genoegen nam met het gewone rijbewijs.
    Ik heb altijd een internationaal rijbewijs meegenomen, maar dit jaar is het verlopen, en ik twijfel om het opnieuw aan te vragen. Kost niet zo veel, en je kunt er maar mee geholpen zijn, maar geld weggooien is ook zo stom. Zeker omdat het dus niét verplicht is.

Edit: Trouwens, over het paspoort. Onlangs ging het erover dat het nog wel even zou duren voor we een paspoort konden aanvragen dat 7 jaar geldig zal zijn. Ik weet niet of het algemeen geweten is, maar blijkbaar kan het in Antwerpen sinds 15 juni (zondag, heh). Toch maar aanvragen dan nu
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    281 (100%)
    Juist, was dit vergeten te plaatsen hier. Kan idd vanaf 15 juni: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...table_name=wet

Van rijbewijs: heb ook zon intl rb aangevraagd, maar nog nooit tegengehouden geweest. Voor rental is het roze alleszins genoeg. Geen idee met die nieuwe kaartjes

Sent from my iPhone using Tapatalk
    USA 2013:

Pagina 3 van 327 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten