iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De mensen zijn overal vriendelijk vooral in Texas en arizona voel je je echt welkom.
    Idd, heb ook al gemerkt dat dat twee heel vriendelijke staten zijn. Utah ook.

Groot verschil met Cali of NorthEast maar da's omdat het daar zo duur is dat de mensen zich daar te pletter werken, met alle stress die erbij komt.

iTrader
    49 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vervolg van onze route 66 trip.

Dag 8 oklahoma city => amarillo. (Paar route 66 musea gedaan, veel mooie auto's gespot)
    Dag 9 amarillo => albuquerque. (Opnieuw een paar mooie stops langs de route 66. Vergane glorie en verlaten shops. Ook gaan schieten in een indoor gun range met een machinegeweer.)
    Dag 10 albuquerque => santa fe. (Mooi stadje, oude kerkjes,grafheuvel waar ooit een fort stond. S'avonds terug naar hotel in albuquerque gereden.
    Dag 11 Albuquerque => holbrook (veel route 66 gereden ipv interstate. .national park petrified forest bezocht, je rijdt hier gewoon door met de auto en doet een 10-tal stops.)
    Dag 12 holbrook => grand canyon => flagstaff. Na holbrook eerst de reuze meteoor krater bezocht, daarna grand canyon. Mather point + de eerste 200 meter van 2 verschillende hikes. (Ik ben geen wandelaar!). Prachtige uitzichten wel.
    Dag 13. Flagstaff => Las vegas. Op weg weer veel route 66 gedaan ipv interstate, oatman bezocht (aanrader!) vooral ook de weg naartoe komend vanuit kingman. Ook de hoover dam bezocht (vooral de nieuwe brug erlangs was indrukwekkend. S'avonds aangekomen in vegas.

Blijf het zalig vinden om voor 35 dollar je benzinetank vol te gooien.
    De mensen zijn overal vriendelijk vooral in Texas en arizona voel je je echt welkom.
    Achteraf bekeken vonden we het petrified forest park eigenlijk evenwaardig aan de grand canyon. (Minder toeristen, en je rijdt erdoor en zit er echt middenin.)

Nog een dikke week hier en ik begin toch al terug aan het werk thuis te denken. (Ik ben geen kantoorslaaf, dus werken geeft mij ook vrijheid.).
    Ga wel proberen om nog een upgrade te boeken naar buisiness class op de kLM terugvlucht. (Last minute was dit een 300€/persoon meerkost. (Heb nu al wel een plaats bij de nooduitgang, dus beenruimte zat. Maar wil echt wel slapen op de terugvlucht.
    Oatman vond ik ook zeer leuk, enkel alleen al de weg naar naar is de moeite.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Aangezien ik met mijn schoenbroer en mijne pa een maand naar de usa ga, wil ik een soort van travel blog of journal maken voor mijn vrouw, kinderen, ma en andere thuisblijvers.
    Ik neem geen laptop mee, dus alles moet werken via de gsm (android). Heeft iemand tips qua apps?

Heb tot nu toe dees gevonden:

- Day one journal
    - Trips by lonely planet

Iemand hier ervaring mee? Andere aanbevelingen?
    Homer J Simpson: Stupid risks are what make life worth living.

xboxLive: StannekeS

|nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Kan je ook op uw blog zetten hoe je dat aan uw vrouw hebt kunnen verkopen

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Pagina 295 van 295 Eerste ... 195245285291292293294295

Regels voor berichten