Pagina 2 van 338 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Was ook een prachtige reis. Kan niet wachten om nog eens te gaan. Afstanden wel beetje onderschat. Echt soms uren rijden zonder eens een deftig stadje te vinden. Als het lukt graag volgend jaar opnieuw, hoewel westkust usa ook nog altijd knaagt:d (en daar kan ik aan de juiste kant van de weg rijden)
    Doe Nieuw-Zeeland eerst eens. Kwestie dat ik uw blog terug wat kan volgen en ideetjes kan opdoen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarah B Bekijk bericht
    Het zuidwesten.
    Onze route:

Spoiler:

Net al een jeeptour geboekt in Monument Valley, ik heb er ongelooflijk veel zin in.
    Mooie, gevarieerde route en ik denk nergens echt te weinig tijd...

Als je van Zion naar Page rijdt, probeer in het BLM office van Cannonville naar de wegcondities van de Cottonwood Canyon Road te vragen en rij zo naar Page. Zorg dan wel dat je een SUV hebt.

En als je in de omgeving van Mexican Hat bent en toch al Goosenecks State Park bezoekt, zéker doorrijden en de Moki Dugway omhoog rijden, en daarna links een gravelroad op naar Muley Point. Hier heb je geen SUV voor nodig en het uitzicht is fenomenaal.

iTrader
    0
    Bedankt voor je tips Squealer!!

We hebben geen SUV gehuurd, dus de Cottonwood Canyon Road zal niet lukken... Ik ga wel eens kijken naar de Moki Dugway en Muley Point. Ik had daar al wel van gehoord, maar ik wist niet dat we er zo dichtbij kwamen

KingNine's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Binnekort 3 weken roadtrippen door de West-Coast. Wat is nu de beste/handigste bagage; gewoon reiskoffers of sportzakken? We huren daar een jeep dus kan wel wat in.

stormsurfer21's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    De congé is op voor dit jaar. Eind augustus een weekend Budapest. Nog geen idee voor volgend jaar. Misschien terug Australië in het voorjaar of proberen voor west kust usa in juni/juli . Zal wat afhangen van wie er meekan enzo
    Dan eerder Queensland of ben je dan van plan om naar de westkust te gaan als je naar Australië gaat?
    The geniuses don’t bother with long explanations. They just do it.

Boston Celtics Manchester United Chicago Bulls
    PSN: stormsurfer21

iTrader
    0
    Ik ben van plan om een reisverslag bij te houden en ik heb de blog alvast aangemaakt. Zo kan ik alle pagina's al aanmaken enz, zodat ik op reis alleen nog maar het verslag zelf hoef te schrijven.

Binnenkort ga ik er nog wat informatie opzetten, zoals onze route, hoe we onze reis aangepakt hebben, enz. Maar dit is al een start: Sarah & Filip ? Southwest USA 2014 | Een verslag van onze reis naar het Zuidwesten van de USA

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    Doe Nieuw-Zeeland eerst eens. Kwestie dat ik uw blog terug wat kan volgen en ideetjes kan opdoen

Mooie, gevarieerde route en ik denk nergens echt te weinig tijd...

Als je van Zion naar Page rijdt, probeer in het BLM office van Cannonville naar de wegcondities van de Cottonwood Canyon Road te vragen en rij zo naar Page. Zorg dan wel dat je een SUV hebt.

En als je in de omgeving van Mexican Hat bent en toch al Goosenecks State Park bezoekt, zéker doorrijden en de Moki Dugway omhoog rijden, en daarna links een gravelroad op naar Muley Point. Hier heb je geen SUV voor nodig en het uitzicht is fenomenaal.
    Sponsort ge? Maar wil dat ook ooit wel doen. Heb gezien dat QANTAS vliegt via Sydney, dus daar kan je ook nog een tussenstop maken. Maar van NZ ken ik bitterweinig. Denk dat het 'begint' of je beide eilanden wil doen en hoevele tijd je waar insteekt..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingNine Bekijk bericht
    Binnekort 3 weken roadtrippen door de West-Coast. Wat is nu de beste/handigste bagage; gewoon reiskoffers of sportzakken? We huren daar een jeep dus kan wel wat in.
    Ik persoonlijk ben dolgelukkig met mijn samsonite met 4 wieltjes. Zeer gemakkelijk . Maar een sportzak kan je al wat meer forceren om te doen passen (geen probleem als er niks breekbaar is ).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormsurfer21 Bekijk bericht
    Dan eerder Queensland of ben je dan van plan om naar de westkust te gaan als je naar Australië gaat?
    Goeie vraag. Brisbane/ Gold Coast enz zou ik nog graag doen, maar de westkust is ook nog onbekend terrein
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Beide eilanden natuurlijk... Ik reken op +- dezelfde duur als voor Hawaii. Tzijn wel maar 2 eilanden, maar ze zijn wel stukken groter. Ik gok voor mezelf op 7 dagen North en 7-10 dagen South, 1 transfer dag en 3-4 kalenderdagen kwijt aan internationale vluchten = 3 weken.

Anyway, ivm koffers
    Ik verkies zachte koffers op 4 wieltjes. Zacht omdat die meestal minder wegen dan de harde en nog wat "meegeven", en 4 wieltjes omdat je die dan zowel achter je aan kan trekken als zonder enige moeite naast je kan laten meerollen.
    Het handvat dat je er kan uittrekken, gebruik ik ook vaak om m'n rugzak over te schuiven; beetje zoals hier http://m5.paperblog.com/i/76/769675/...-L-AWa5nN.jpeg , maar dan gewoon dwars en met de schouderriemen erover

Sportzakken vind ik gewoon te slap, ik neem vaak een hiking stick mee en kzou niet willen dat die er geplooid uitkomt. En ivgm met de sporttas van m'n reisgenoot geraakt er bij hem bijlange zoveel niet in...

iTrader
    281 (100%)
    De mijne komt van travelbags.nl . Een samsonite met 4 wielen, iets van een 3,5 kg dacht ik.
    Transfer per vliegtuig of per boot? . Anders kunt ge landne op auckland en dan bv auto droppen in Wellington. Heb gezien dat boot +- 3u is naar Picton. Ik neem aan dat ge daar dan wel een auto kunt huren die je kan droppen in Christchurch
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii

iTrader
    7 (100%)
    Wij vinden in augustus niet meteen een betaalbaar en beschikbaar hotel in Mexico hat en Page. Is het mogelijk in deze regio te kamperen en zelfs wildkamperen? En is het dus de moeite om een tent, slaapzak, matje mee te zeulen voor ca.7 nachten op een reis van 3 weken?

stormsurfer21's schermafbeelding
    iTrader
    0

Goeie vraag. Brisbane/ Gold Coast enz zou ik nog graag doen, maar de westkust is ook nog onbekend terrein
    Idd! Zou er ook graag eens naartoe willen! Heb je Melbourne en Sydney zelf gezien (het centrum) of gewoon geland en doorgereden?
    The geniuses don’t bother with long explanations. They just do it.

Boston Celtics Manchester United Chicago Bulls
    PSN: stormsurfer21

iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormsurfer21 Bekijk bericht
    Idd! Zou er ook graag eens naartoe willen! Heb je Melbourne en Sydney zelf gezien (het centrum) of gewoon geland en doorgereden?
    Er is veel gereden geweest, maar voor Melbourne en Sydney telkens ter plekke wat gebleven. Melbourne vrijdagavond (20u ) toegekomen en maandagmiddag vertrokken. Sydney vrijdag namiddag( rond 17u ) toegekomen en maandagmiddag vertrokken.
    Iets strakkere schema's, maar de maandag deden we meestal de dingen die we nog wilden doen (en niet kunnen doen hebben in't weekend).

Btw ik vul mijn blogs meestal maar achteraf in . Heb het dit jaar in Australië eens geprobeerd, maar had het al gestaakt na dag 2 ofzo. Zeker omdat ik van eerste keer mijn dslr foto's wou toevoegen. Kdoe het liever allemaal achteraf dan
    Laatst gewijzigd door Frado2005; 11 juni 2014 om 19:58
    USA 2013:

iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Kben opt moment onderweg naar denver se :-) nog 1u45 te gaan. Voor zij die graag een blogske volgen en het nog niet wisten, onderaan in mn sig staat de url..
    Go Pro? Swag zebra t shirt
    USA 2013:

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

Het Grote USA-topic - deel 3

Go Pro? Swag zebra t shirt
    Idd gopro fotos. Doing some state crossing today.

Laatst gewijzigd door Tah_b00nz0r; 11 juni 2014 om 23:23
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    en nog ne schone pano van Moraine Valley in RM NP
    https://www.dropbox.com/s/si8jwi7vmn...0mountains.jpg
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here