Pagina 6 van 15 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Discussie: Ryanair ervaringen

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bestaat er eigenlijk een manier om een overzicht te krijgen van de goedkoopste Ryanair vluchten? Ik wil er onderhand even op uittrekken en zou graag gewoon een datum ingeven en kijken welke bestemmingen er te vinden zijn en dan deze gerangschikt zien volgens de kostprijs, of is dat een utopie?
    Tegenwoordig wel. Hoofdpagina: vind meer aanbiedingen.

Domieneo's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Bestaat er eigenlijk een manier om een overzicht te krijgen van de goedkoopste Ryanair vluchten? Ik wil er onderhand even op uittrekken en zou graag gewoon een datum ingeven en kijken welke bestemmingen er te vinden zijn en dan deze gerangschikt zien volgens de kostprijs, of is dat een utopie?
    Bij Skyscanner kan je u data ingeven en als bestemming overal krijgen. Dan krijg je een overzicht van de goedkoopste bestemmingen maar wel van alle maatschappijen.
    Ziet er zo uit:
    http://backpackcentrale.nl/wp-conten...ing-overal.png
    No man ever steps in the same river twice, for it's not the same river and he's not the same man.

iTrader
    10 (100%)
    Verdomme, voor het eerst hebben ze mij liggen...
    Na 6 mails dat alle vluchten tussen Zaventem en Berlijn afgeleid worden op Charleroi tot en met 19 april, lees ik nu dat onze heenvlucht vertrekt vanop Charleroi, en onze terugvlucht op 18 april (bij mijn weten is dat niet 19 april) aankomt op Zaventem. Prachtig.
    Laatst gewijzigd door Burgernfries; 12 april 2016 om 09:42

iTrader
    0
    Ik heb dit gisteren meegemaakt. Kostprijs taxi voor het triple BXL-CRL: €155

frero's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Bij ons ook, heenvlucht naar Berlijn vertrok van Charleroi ipv Zaventem omdat Zaventem nog gesloten was. Tijdens de reis krijgen we 2 mails dat onze terugvlucht ook op Charleroi terugvliegt, om dan van de mensen die voor ons op de trap stonden om het vliegtuig in te gaan te horen dat we blijkbaar toch op Zaventem terugvliegen. Fantastische communicatie!

iTrader
    0
    Je betaalt er dan ook naar he

iTrader
    12 (100%)
    Iemand een idee of je nu vroeger moet vertrekken richting zaventem? Met de extra controles etc.. Ik vertrek morgen tegen de middag.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xcessive- Bekijk bericht
    Iemand een idee of je nu vroeger moet vertrekken richting zaventem? Met de extra controles etc.. Ik vertrek morgen tegen de middag.
    Ja k zou toch een ruime marge nemen.

Edit: Nvm zie dat ik eigenlijk te laat ben aangezien het ondertussen morgenmiddag is.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    10 (100%)
    Wij hebben onze trip uiteindelijk laten passeren. Na al die vlekkeloze en erg goedkope Ryanair-tripjes, neem ik dit er voor 1 keer wel bij. Pech gehad.
    Normaal zal Ryanair onze €20 voor de vlucht terugbetalen. €55pp aan non-refundable hotels zijn we wel kwijt. Alles opgeteld, de juiste keuze gemaakt denk ik, want het zou echt TE veel gedoe zijn.

Clouds&Cereals's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Eerste maal Ryanair. Hoe werkt dat online inchecken? Boardingpass gewoon dag op voorhand afdrukken zoiets?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Chelsea FC - Rc Genk - Renault F1
    PSN: Maus148

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clouds&Cereals Bekijk bericht
    Eerste maal Ryanair. Hoe werkt dat online inchecken? Boardingpass gewoon dag op voorhand afdrukken zoiets?

Klopt, vanaf enkele dagen op voorhand is dit mogelijk. Goed opletten dat je alles correct ingeeft.
    Op de luchthaven mag je dan rechtstreeks naar de gates gaan, als je geen bagage hebt. Anders moet je wel eerst nog ter plekke je bagage inchecken.
    Je moet niet in kleur printen, maar wel zorgen dat de barcode fatsoenlijk leesbaar is. Zorg dat je ook al je terugvlucht incheckt en dat je een dubbeltje meeneemt. Da's immers snel weggegooid, zo'n gewoon A4'tje.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clouds&Cereals Bekijk bericht

Heb je een smartphone? Download de ryanair app, zo gaat het ook en dan zit uw bewijs in u app. Je kan die normaal dan ook wel in wallet steken als je een iPhone hebt , android heeft ook zo'n app.
    Of je doet zoals mij door het gewoon via de app van ryanair zelf te tonen.

Je zal ook zien staan om een documentnr dacht ik in te vullen; dat is de kaartnr van je paspoort die je daar moet ingeven.

Check in 4 tal dagen voor je vertrekt.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Ja k zou toch een ruime marge nemen.

Edit: Nvm zie dat ik eigenlijk te laat ben aangezien het ondertussen morgenmiddag is.
    Uiteindelijk viel dat heel goed mee. Buiten was er een rij voor de controle vooraleer je binnen mag maar dit ging vrij vlot. Binnen was er wel een vrij lange rij om bagage in te checken maar aangezien we enkel handbagage hadden konden we direct naar de gates. Aan de controle binnen was er geen wachtrij. Van vertrek in Antwerpen tot voorbij de laatste controle (de hal met de gates dus) duurde maar 1,5 uur.

Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    245 (99%)
    Net online ingecheckt voor vertrek 1 mei, ik heb 1x 20kg koffer toegevoegd. Maar wat zijn de maximum afmetingen hiervan?
    Van de handbagage heb ik het gevonden, 10kg en 55 x 40 x 20cm.

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Ik reis binnenkort met ryanair en ga voor de eerste keer enkel handbagage meenemen. Heb een zo'n klein valiesje met de geschikte afmetingen maar mijn vraag is of ik ook nog een rugzak mag meenemen dan?
    Is zo'n klassieke rugzak voor wat boekjes en mijn headset enzo in te steken, gaat niet zwaar wegen.

Pagina 6 van 15 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Regels voor berichten