Pagina 4 van 15 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: Ryanair ervaringen

Poekie95's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    maja, you get what you for.
    pay for?

Hier nog eentje van deze week (opnieuw een zwaar incident met Ryanair-vliegtuig bestemd voor Brussel Charleroi): Passengers watch in terror as Ryanair planes crash on runway - breaking off part of wing - UK - News - London Evening Standard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Ik kan dus bevestigen dat prijzen wel degelijk veranderen. Heb vannacht geboekt, laatste stoel zogezegd.
    Laatste "stoel" aan die prijs dus.
    1. Stop nu met roken - begin er nooit mee / 2. Vermijd te veel zonnestraling / 3. Eet en drink gezond, beweeg regelmatig

shifti's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ^ In welke mate heeft het merk Ryanair en alles wat daarbij hoort een aandeel in die gebeurtenis?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shifti Bekijk bericht
    ^ In welke mate heeft het merk Ryanair en alles wat daarbij hoort een aandeel in die gebeurtenis?
    Bij deze gebeurtenis waren uitsluitend vliegtuigen die het merk van Ryanair dragen betrokken. Het aantal incidenten is een parameter om de veiligheid van een luchtvaartmaatschappij te beoordelen.
    1. Stop nu met roken - begin er nooit mee / 2. Vermijd te veel zonnestraling / 3. Eet en drink gezond, beweeg regelmatig

shifti's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poekie95 Bekijk bericht
    Bij deze gebeurtenis waren uitsluitend vliegtuigen die het merk van Ryanair dragen betrokken. Het aantal incidenten is een parameter om de veiligheid van een luchtvaartmaatschappij te beoordelen.
    Ja, in de lucht kan ik dat begrijpen.. dan hangt het inderdaad af van de veiligheid van de toestellen, nauwkeurigheid van veiligheidsinspecties.. maar is dat hier niet een fout van de verkeersleiding van Dublin Airport, waarbij de veiligheid van vliegen op Dublin Airport dan gewoon niet daalt?

Both aircraft were under the instruction of Dublin Airport Air Traffic Control at the time.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shifti Bekijk bericht
    Ja, in de lucht kan ik dat begrijpen.. dan hangt het inderdaad af van de veiligheid van de toestellen, nauwkeurigheid van veiligheidsinspecties.. maar is dat hier niet een fout van de verkeersleiding van Dublin Airport, waarbij de veiligheid van vliegen op Dublin Airport dan gewoon niet daalt?
    Verkeersleiding garandeert geen separation op de grond bij goede zichtbaarheid. Het is je eigen verantwoordelijkheid als piloot om niet tegen een ander toestel te rijden. Uit dit artikel blijkt dat de Ryanair-piloten de dimensies van hun toestel (en ze hebben maar 1 soort toestel) niet goed kunnen inschatten. Dit soort incidenten trad in het verleden ook al op (een, twee, ...), maar men leert blijkbaar niet uit de fouten. Het zal vermoedelijk goedkoper zijn om de toestellen te herstellen dan de piloten extra veiligheidstraining te geven.

MisterX334's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik heb juist voor de eerste keer online ingecheckt bij Ryanair gebruikmakend van ID-kaart. Maar nu staat er op de boardingpass enkel de namen , kan ik ergens de andere gegevens controleren zoals kaartnummer en dergelijke? Als ik zie dat ze 110 euro aanrekenen voor een naamswijziging kan je niet voorzichtig genoeg zijn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterX334 Bekijk bericht
    Ik heb juist voor de eerste keer online ingecheckt bij Ryanair gebruikmakend van ID-kaart. Maar nu staat er op de boardingpass enkel de namen , kan ik ergens de andere gegevens controleren zoals kaartnummer en dergelijke? Als ik zie dat ze 110 euro aanrekenen voor een naamswijziging kan je niet voorzichtig genoeg zijn.
    In de email die Ryanair stuurt staat alles in. Of wat wil je bedoelen?

iTrader
    7 (100%)
    Bij het online inchecken moest ik naam ID-kaart nummer en dergelijke invoeren. Op de boarding pass die ik moet afprinten staat enkel de naam dus ik kan niet controleren of ik de rest van de gegevens correct heb ingevoerd (waarschijnlijk wel). Of controleren ze misschien enkel of de naam correct is?

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Ik heb de app geïnstalleerd voor mijn vlucht naar Portugal.
    Eenmaal ingelogd met je e-mailadres kon ik daar de gegevens checken, de vlucht bevestigen en het afprinten van de boarding pass is dan niet meer nodig. De QR-code via de app werkt perfect.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterX334 Bekijk bericht
    Bij het online inchecken moest ik naam ID-kaart nummer en dergelijke invoeren. Op de boarding pass die ik moet afprinten staat enkel de naam dus ik kan niet controleren of ik de rest van de gegevens correct heb ingevoerd (waarschijnlijk wel). Of controleren ze misschien enkel of de naam correct is?
    Daar heb ik nog nooit op gelet, eerlijk gezegd Het belangrijkste is dat je je boarding pass afdrukt. Heb ooit eens meegemaakt dat ik die vergat af te drukken. Weet niet meer exact hoeveel het kostte om die gewoon af te drukken, maar het kostte mij véél meer dan de vlucht zelf lol. Ryanair is tricky in al die dingen.

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sooth Awful Bekijk bericht
    Daar heb ik nog nooit op gelet, eerlijk gezegd Het belangrijkste is dat je je boarding pass afdrukt. Heb ooit eens meegemaakt dat ik die vergat af te drukken. Weet niet meer exact hoeveel het kostte om die gewoon af te drukken, maar het kostte mij véél meer dan de vlucht zelf lol. Ryanair is tricky in al die dingen.
    Ik denk dat het u 40 euro kost als je de boarding pass vergeet te printen
    psn: Seledotbe

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sele Bekijk bericht
    Ik denk dat het u 40 euro kost als je de boarding pass vergeet te printen
    Het was meer, denk dat ik ook vergeten was om op voorhand in te checken. Ik dacht snel eens een citytripke te kunnen doen, ja tarara

iTrader
    7 (100%)
    Bedankt voor de antwoorden. Het zal wel in orde zijn zeker .

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Lol, ik zou een reisje doen en 3 dagen weg zijn. De parking kost meer dan de vlucht (40 euro). Moet je die parking online bestellen of kan dat daar de dag zelf ook nog tegen dezelfde prijs?
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    Even een bump hier:

Nieuwe site van Ryanair is dus echt bedroevend. Problemen met een aantal browsers en "moeilijker" te gebruiken dan vroeger. Op werk pc krijg ik de optie voor bagage niet te zien, bij mij thuis wel. Op vriendin haar pc krijgt ze ook de bagage niet te zien en is de layout niet deftig. Op de laptop is de layout niet deftig en gaat scrollen doorheen de data moeilijk, ... (alle pc's gebruiken de laatste Google Chrome. Op Firefox zelfde probleem.)
    Wat mij nu het meeste stoort is dat ik geen optie meer heb om met Maestro te betalen. Ik krijg die hele optie niet meer, enkel: Mastercard (en onderverdelingen), Visa (en onderverdelingen), American Express, Paypal en iDeal.

Dit staat er in hun eigen FAQ:

----------
    Ryanair accepteert PayPal, American Express cards, Visa en Mastercard creditcards en betaalkaarten zoals Maestro, Visa Connect, Visa Electron, Mastercard Prepaid & Visa Delta voor het betalen van uw vluchten.

ALLEEN in Duitsland - Als u een Duitse bankrekening hebt, kunt u uw vluchten aanschaffen met SEPA Direct Debit. U krijgt de mogelijkheid om te betalen met SEPA als uw vlucht minimaal pas over 10 dagen plaatsvindt en de prijs van de vlucht in euro's is vermeld.

Bij de boekingen die betaald zijn met Paypal, een creditcard of een Mastercard prepaid kaart, worden de kosten verhoogd met 2% van de totale transactie.

Er is geen creditcard toeslag als er met een betaalkaart betaald wordt of via een SEPA bank transfer (alleen Duitsland).
    ---------

Eens even een Live Chat gestart. Ook redelijk bedroevend en geen echte hulp gekregen.
    Iemand die nog een probleem heeft met Maestro of die juist een oplossing weet? Enige reden dat ik perse Maestro wil gebruiken is omdat je dan de kosten voor PayPal / Credit cards vermijd.

Pagina 4 van 15 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten