Pagina 3 van 14 Eerste 123456713 ... Laatste

Discussie: Ryanair ervaringen

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRC Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Inderdaad, de laatste keer dat ik ermee vloog, dacht ik nog "ze zouden gerust terug wat strenger mogen worden". Sommige mensen hadden echt enorme zakken/valiezen mee.
    wie zou er strenger moeten zijn?

als security is het niet onze taak om te zeggen hoe groot/zwaar uw handbagage moet zijn. als het van de airline mag, mag het van ons ook. 't is hetgeen dat erin zit waar we naar kijken, maar zolang het geen bedreiging is (volgens de Europese wetten) hebben we ook niet veel te zeggen ze

Cycloon's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Ryanair moet de grootte controleren, duh.

Maar eens je op het vliegtuig zit en je handbagage past daar bovenaan niet in dan val je toch direct door de mand hoor. In het vliegtuig proberen geraken met een te grote handbagage heeft sowieso toch geen zin. Waarschijnlijk hebben ze dat nu ook door bij ryanair en wachten ze tot op het vliegtuig voor wanneer die mensen zelf komen zeggen dat hun handbagage er niet in past. Wekt minder discussies op denk ik. Ik heb maar 1 keer controle gehad op de terugvlucht vanuit boedapest, al de rest niks meer.
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”
    PSN: Cycloon - Final Fantasy XIV: A realm reborn character

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .Sinister. Bekijk bericht
    Ah ok, sorry, dat wist ik niet. Heb er dan ook geen ervaring mee, ik print ze altijd uit. Maar omdat ik hier iets las over een app...
    Maar dan snap ik de opmerking ook niet
    Inderdaad, wij hebben geen smartphone.
    Dus als ik het goed begrijp zou Ryanair voor de terugvlucht mij een sms met een barcode kunnen sturen?
    Hoe vraag ik dat dan aan? En wat is de bedoeling van die barcode?

TRC's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    wie zou er strenger moeten zijn?

als security is het niet onze taak om te zeggen hoe groot/zwaar uw handbagage moet zijn. als het van de airline mag, mag het van ons ook. 't is hetgeen dat erin zit waar we naar kijken, maar zolang het geen bedreiging is (volgens de Europese wetten) hebben we ook niet veel te zeggen ze
    De mensen van Ryanair bij het boarden uiteraard. Ik zeg toch nergens dat security hiervoor moet optreden?

iTrader
    9 (100%)
    Ik had een vraag over de handbagage regels van ryanair. Tegenwoordig is het zo dat je 2 tassen mag meenemen: één tas van 10kg en de 'standaard' handbagageafmetingen, en een tweede tas van 35x20x20...

Nergens vind ik echter terug hoeveel die tweede tas mag wegen. Ik zou namelijk mijn camerazak meenemen als tweede tas, en indien mogelijk die zak nog volsteken met vanalles, maar als ik dan over een toegelaten gewicht raak.

iTrader
    54 (100%)
    Die tweede tas is eerder bedoeld voor een laptop oid. Ik denk dus niet dat je met een blok lood moet afkomen. Maar of je daarmee verder geholpen bent weet ik niet. Alleszins, ze wegen je handbagage nooit.
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”

iTrader
    0
    wat een merde die niewue handbagage regels bij wizzair
    daar moet het nu nog kleiner zijn dan bij ryaniar, tenzij je extra wilt betalen voor een gewone handbagage trolley

die valies is zo een raar formaat (42x32x25cm) dat je er geen trolleys in vind (ik toch niet), mijn schoolrugzak eens gemeten en die lijkt EXACT de juiste maten te hebben, maar die is natuurlijk niet rechthoekig dus krijg ik niet maximaal volume uit, spijtig.

op ebay wel paar gewone draagzakken ervan gezien maar konden me niet overtuigen..
    ik heb alleszins toch geen bagage bij geboekt, vier vluchten met hen (naar baku, en terug uit kutasi, telkens via budapest)

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Vorige week donderdag 3.5u vertraging (de enige vlucht met vertraging). Nul de kloten communicatie, we hadden geen idee of we gingen kunnen vertrekken. Was allerlaatste vlucht van de dag, dus geen personeel te bespeuren natuurlijk.

Klotemaatschappij in feite. Maarja, you get what you pay for zeker

Poekie95's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TooChé Bekijk bericht
    Klotemaatschappij in feite. Maarja, you get what you pay for zeker
    Toch grappig, heb het hier al eens gezegd. Hoe een maatschappij er vlotjes mee weg raakt om minderwaardige tot zelfs mensonwaardige dienstverlening te geven, enkel en alleen maar omdat ze wat goedkoper is dan de concurrentie (en tegenwoordig niet meer zoveel goedkopier).

Ryanair kan echt weinig fout doen in de ogen van velen, dus zij zullen ook niet geneigd zijn van te gaan veranderen en die triestige toestanden eruit te halen.

Mensen zijn rare beetjes .
    1. Stop nu met roken - begin er nooit mee / 2. Vermijd te veel zonnestraling / 3. Eet en drink gezond, beweeg regelmatig

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poekie95 Bekijk bericht
    Toch grappig, heb het hier al eens gezegd. Hoe een maatschappij er vlotjes mee weg raakt om minderwaardige tot zelfs mensonwaardige dienstverlening te geven, enkel en alleen maar omdat ze wat goedkoper is dan de concurrentie (en tegenwoordig niet meer zoveel goedkopier).

Ryanair kan echt weinig fout doen in de ogen van velen, dus zij zullen ook niet geneigd zijn van te gaan veranderen en die triestige toestanden eruit te halen.

Mensen zijn rare beetjes .
    charleroi-baku 120 retour (ook 90 gezien),
    goedkoopste zoekopdracht voor zelfde data vanuit brussel 579.

daar wil ik wel wat voor inleveren eigenlijk

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wtf is er te doen in Baku?

iTrader
    0
    Wil een ticket boeken met Ryanair, vertek over een goede maand (+/-8november tot 11november.

Vraag me nu af wat de goedkoopste moment is om te boeken ?

Zo staat er echt al meer dan een aantal weken op een bepaalde prijs dat er nog maar 1 ticket over is, lijkt me meer dan waarschijnlijk een marketingtrukje te zijn om mensen toch maar te overhalen snel te boeken ?
    Las op wat sites dat ze snachts hun prijzen ook verlagen, vooral door de week.

Iemand hier ervaringen met de wisselende prijzen op de sites van Ryanair ?
    "Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable." JFK

iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Wil een ticket boeken met Ryanair, vertek over een goede maand (+/-8november tot 11november.

Vraag me nu af wat de goedkoopste moment is om te boeken ?

Zo staat er echt al meer dan een aantal weken op een bepaalde prijs dat er nog maar 1 ticket over is, lijkt me meer dan waarschijnlijk een marketingtrukje te zijn om mensen toch maar te overhalen snel te boeken ?
    Las op wat sites dat ze snachts hun prijzen ook verlagen, vooral door de week.

Iemand hier ervaringen met de wisselende prijzen op de sites van Ryanair ?
    Ryanair prijzen dalen eigenlijk nooit, die stijgen enkel. Hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper, simpel. Er zijn geen addertjes onder het gras of andere marketingstrucs.

sneax's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik heb onlangs met ryanair gevlogen en eigenlijk geen luchtvaartmaatschappij-specifieke problemen ondervonden. Gewoon inchecken (allé daar passeren, das al online gebeurd) en naar de gate en that's it.

Ik snap dat hun gebrekkige dienstverlening pas zal boven komen in geval van problemen, maja, you get what you for.
    safir Thom4s

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cycloon Bekijk bericht
    Ryanair prijzen dalen eigenlijk nooit, die stijgen enkel. Hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper, simpel. Er zijn geen addertjes onder het gras of andere marketingstrucs.
    Ik kan dus bevestigen dat prijzen wel degelijk veranderen. Heb vannacht geboekt, laatste stoel zogezegd.

Vanmorgen check ik die vlucht weer en er zijn opnieuw plaatsen voor die vlucht aan een iets duurder tarief.
    "Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable." JFK

Pagina 3 van 14 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten