Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Discussie: Ryanair ervaringen

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    In April ga ik een weekend naar Budapest. Terugvlucht was voorzien maandag rond 14u. krijg nu een mail dat die verplaatst is naar 6.45 's ochtends... Dat is nu toch ook geen normale wijziging? kan ik daar compensatie of annulatie voor krijgen?

Apples are for fruitcakes
    (S)NES/GB/GC/N64/Wii/PSX/PS2/SMS/SMD/DC/Game Gear Games gezocht! PM ME!!!!
    De collectie in beeld

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sluysen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In April ga ik een weekend naar Budapest. Terugvlucht was voorzien maandag rond 14u. krijg nu een mail dat die verplaatst is naar 6.45 's ochtends... Dat is nu toch ook geen normale wijziging? kan ik daar compensatie of annulatie voor krijgen?
    Ik heb hetzelfde voor met komende vlucht. Ik ga het niet aanvechten want denk dat je enkel kans maakt op gedeeltelijke compensatie

Zwaar kak

kingjulie's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Annulatie ja, compensatie nee.
    ze laten het ver genoeg op voorhand weten. Het is echter een ander product dan het product dat jij kocht dus je kan annuleren.

iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingjulie Bekijk bericht
    Annulatie ja, compensatie nee.
    ze laten het ver genoeg op voorhand weten. Het is echter een ander product dan het product dat jij kocht dus je kan annuleren.
    Kan de vlucht wel wijzigen online naar bv de dag erna maar dan betaal je nieuw ticket en stuk kosten ook. Annulatie weinig nut want moet nog altijd thuis geraken he. Brussels airlines is al dubbel zo duur dan herboeking van ryanair

De collectie in beeld

Artemis's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Kan de vlucht wel wijzigen online naar bv de dag erna maar dan betaal je nieuw ticket en stuk kosten ook. Annulatie weinig nut want moet nog altijd thuis geraken he. Brussels airlines is al dubbel zo duur dan herboeking van ryanair
    Kan je hen niet bereiken en via die weg vragen om gratis omgeboekt te worden naar bijvoorbeeld de dag erna (als je dat liever zou hebben). Of naar later op de dag, als ze nog een vlucht hebben tenminste.

Ik heb dat gedaan voor onze vlucht naar New York die 3 u verlaat werd, ze hebben toen gewijzigd naar de vlucht van 4u vroeger. Door de ‘onvrijwillige wijziging van vluchturen’ hebben ze de omboeking gratis gedaan.
    In hoeverre ik dit recht kon opeisen of dat het klantvriendelijkheid was, weet ik wel niet exact. (Is met Lufthansa)

iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artemis Bekijk bericht
    Kan je hen niet bereiken en via die weg vragen om gratis omgeboekt te worden naar bijvoorbeeld de dag erna (als je dat liever zou hebben). Of naar later op de dag, als ze nog een vlucht hebben tenminste.

Ik heb dat gedaan voor onze vlucht naar New York die 3 u verlaat werd, ze hebben toen gewijzigd naar de vlucht van 4u vroeger. Door de ‘onvrijwillige wijziging van vluchturen’ hebben ze de omboeking gratis gedaan.
    In hoeverre ik dit recht kon opeisen of dat het klantvriendelijkheid was, weet ik wel niet exact. (Is met Lufthansa)
    Ik heb hun klantenzone al bekeken en verder dan de faq geraak ik niet. Nx van contactformulier of gegevens te vinden...

De collectie in beeld

Artemis's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    https://www.ryanair.com/be/nl/nuttig...en/contact#0-0

Kan me voorstellen dat Ryanair niet makkelijk te bereiken is. Misschien via bovenstaande eens proberen?
    Laatst gewijzigd door Loser; 7 maart 2019 om 07:16
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artemis Bekijk bericht
    https://www.ryanair.com/be/nl/nuttig...en/contact#0-0

Kan me voorstellen dat Ryanair niet makkelijk te bereiken is. Misschien via bovenstaande eens proberen?
    Super merci! Livechat gestart en 5 min later was de vlucht verzet naar de dag erna zonder kosten! Daarna chat gestart in naam van mn maat met zijn gegevens een booking ref en het ook laten aanpasse

De collectie in beeld
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    18 (100%)
    Ik vlieg deze zomer voor de eerste keer met RyanAir vanop Charleroi richting Tenerife. Tickets voor 4 personen (gezin) was 955 Euro, vanop Zaventem was dit via Tui 1450 Euro of RyanAir 1275 Euro.

Toch al de moeite om naar Charleroi uit te wijken, temeer daar de vluchturen een pak beter waren (al besef ik dat deze kunnen wijzigen).

Tammiej's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Das het hatelijke aan Ryanair, niemand houdt er van en het brengt soms frustraties op, maar ze zijn vaak wel de goedkoopste..

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Gevolgen met Ryanair naar Valencia, en zowel de heen- als terugvlucht is zonder problemen verlopen. Enkel de terugvlucht had max. 30 minuten vertraging. Verder tijdens de vlucht aan niets gemerkt dat het een lagekostenmaatschappij is (behalve dan dat je zelf naar het vliegtuig moet wandelen, maar dat lukt nog wel net ).

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Regels voor berichten