Pagina 5 van 166 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    SarahL's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonesofherface Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    My Uncle Oswald van Roald Dahl. Leuk, luchtig, grappig. Al werd het wel een klein beetje repetitief naar het einde toe.
    Dat vond ik echt een heerlijk grappig en leuk boek! Wel in het Nederlands gelezen.

Aprella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net The Other Boleyn Girl uitgelezen van Philippa Gregory. Héél leuk maat tragisch boek. Ik heb er erg van genoten aangezien ik een enorme interesse heb voor Engeland in de 16de eeuw en voornamelijk Ann Boleyn en Queen Elizabeth I.

Na jaren op mijn 'to-read' lijst te staan, ben ik eindelijk eens begonnen aan Life of Pi. Mijn lief eiste dat ik het boek zou lezen zodat ik de film in de cinema kan zien (ik probeer steeds het boek te lezen voor ik de film zie). Ik heb nu ongeveer 30 pagana's gelezen en ik moet zeggen dat ik nu al diep onder de indruk ben. Yann Martal heeft een geweldige schrijfstijl en ik vind de manier waarmee hij met taal goochelt, fantastisch. Ik ben benieuwd of het verhaal ook zo goed is!

Aynix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    QED van Richard Feynman.

Kort samengevat: Een boek waarvan je achterover van je stoel zal vallen.

DoVyTn's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    "Het leven is kak en dan wordt het grappig" van Xander de Rycke

Levensverhaal van een 23-jarige komiek zeer snel uitgelezen want ik vond het echt wel een goed boek.
    PSN NICK = DoVyTn
    STEAM = DoVy

The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Heb vandaag Outlaw uitgelezen van Agnus Donald. Het was een boek met eens een andere kijk op het verhaal Robin Hood. Het had meer iets weg van een soort mafia stijl, dat wel eens een andere kijk gaf op het anders redelijk braaf voorkomen van Robin Hood. Dit keer was hij niet gewoon iemand die vrolijk rondliep in de bosjes, maar ook effectief mensen op soms brute wijze vermoorde, soms enkel en alleen puur voor eigen wraak. Het boek had wel zeer goede uitgeschreven vechtscènes, maar had dan wel weer weinig diepgang in personages. Eigenlijk maakt het soms weinig uit wie er nu blijft leven of wie er sterft, want je weet er toch maar weinig van.

Uiteindelijk ga ik toch wel boek 2 lezen, want ik kon mezelf toch zonder te veel moeite door het verhaal worstelen, en volgens de reviews van de volgende boeken is dit zo een serie waar het 'slecht' begint en beter wordt met de volgende boeken In ieder geval is het nu op naar kruistochten, en dat kan wel eens zeer boeiend worden ^^
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

bonesofherface's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Picture of Dorian Gray van Oscar Wilde.

geweldig hoe hij de samenleving van den tijd ridiculiseert op een bijzonder grappige manier. geweldige dialogen. spannend. klein beetje gruwelijk. en Lord Henry, natuurlijk
    Laatst gewijzigd door bonesofherface; 22 januari 2013 om 23:02

Finarfin's schermafbeelding
    iTrader
    0

geweldig hoe hij de samenleving van den tijd ridiculiseert op een bijzonder grappige manier. geweldige dialogen. spannend. klein beetje gruwelijk. en Lord Harry, natuurlijk
    Tijdloos boek in feite.
    Spoiler:

SarahL's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    'Zo God het wil' - Niccolo Ammaniti. Opnieuw een heel tof boek, misschien wel één van de leukere van deze schrijver.
    Nu bezig aan 'Het diner' van Herman Koch, en het bevalt me tot nu toe wel

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Sorry voor late respons, quote notification werkt blijkbaar niet meer..?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Ik neem aan dat die dan wel van Amerika overkomen? of vergis ik me daar nu in? hoelang heeft het geduurd voor dat boek bij u thuis was?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aprella Bekijk bericht
    Wat een prachtige boeken :O Heb je dan geen hoge verzendkosten?
    Besteld via Amazon.co.uk op 2 januari. Samen met een nest DVD's en Blurays. Heb het in 4 paketten binnengekregen, eerste pakket was het boek + een DVD, in de bus op 8 januari. Order was iets van een 75 pond en daardoor gratis verzending.

Bestelling via Barnes & Noble zelf zal natuurlijk wel iets langer duren en effectief verzendingskosten aanrekenen, maar de courante kan je via Amazon binnenhalen.

Vandaag in de Tijd trouwens recensie van deze gezien:
    http://www.bol.com/nl/p/vergeten-kon...0000002271540/

Komt toch ook op het lijstje hoor.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

iTrader
    16 (100%)
    Vandaag het 2de boek uitgelezen van de reeks van de levende schepen van Robin Hobb. Ik heb hiervoor al eerder boeken gelezen van Robin Hobb, die zich afspeelden na deze boekenreeks. Ik kwam dus enkele personages tegen die later een belangrijkere rol gaan spelen in andere boeken, dit bracht me toch wel een even een glimlach, omdat ze hier nog zo nietsbeduidend voorkomen, maar later wel een belangrijkere rol gaan spelen. Het 2de boek was ook weer een geweldig boek, en heb gisteren nog net het laatste kopie kunnen meepikken in de winkel van de laatste boek hopelijk gaat die ook zo goed worden
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

iTrader
    16 (100%)
    En heb nu ook het 3de boek uit van de levende schepen. Het was echt een geweldige afsluiter van de reeks, even had ik schrik dat bepaalde stukken uit het verhaal open zouden gelaten worden, maar dat gebeurde gelukkig toch niet. Ik vond het 3de boek toch wel het beste uit de trilogie.

Ik denk dat ik binnenkort ook eens ga beginnen in de boeken van de zieners.
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

Lifen's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Keerpunten van Ian Kershaw, interessant.
    Nu bezig aan The Genesis Plague van Michael Byrnes - tot nu toe spannend. Wel hier en daar nog typfouten.

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0

geweldig hoe hij de samenleving van den tijd ridiculiseert op een bijzonder grappige manier. geweldige dialogen. spannend. klein beetje gruwelijk. en Lord Henry, natuurlijk
    Ook uitgelezen deze week. Het ideale dandyboek, lijkt me. Leest heel vlot en de persoonlijke filosofie die Harry en Dorian gaandeweg delen is aanlokkelijk en afstotend tegelijk.

Tempest.Be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    En heb nu ook het 3de boek uit van de levende schepen. Het was echt een geweldige afsluiter van de reeks, even had ik schrik dat bepaalde stukken uit het verhaal open zouden gelaten worden, maar dat gebeurde gelukkig toch niet. Ik vond het 3de boek toch wel het beste uit de trilogie.

Ik denk dat ik binnenkort ook eens ga beginnen in de boeken van de zieners.
    Waar koopt ge eigenlijk uw fantasy boeken als ik vragen mag? Want in de Standaard boekhandel in Herentals dacht ik dat dit toch maar een vrij beperkt aanbod was .
    PSN: Mowbius

iTrader
    16 (100%)

Welk boek heb je net uitgelezen en wat vond je ervan? Hoofdstuk 2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tempest.Be Bekijk bericht
    Waar koopt ge eigenlijk uw fantasy boeken als ik vragen mag? Want in de Standaard boekhandel in Herentals dacht ik dat dit toch maar een vrij beperkt aanbod was .
    Is ook zo :P ofwel in de makro (daar hebben ze af en toe wel eens wat), boekhandel van sande, bol.com, Amazon of The bookdepository
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

Pagina 5 van 166 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten