Pagina 4 van 170 Eerste 123456781454104 ... Laatste
    Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    The great Gatsby van Fitzgerald uitgelezen. Kort boekje over een fascinerende periode. Het zou de tijdsgeest uitstekend vatten en daar ga ik wel mee in. Interbellumliteratuur bulkt van intrigerende themacomplexen. Ondertussen ook een tijdje bezig in het magistrale "Natasja's dans" van Orlando Figes, een cultuurgeschiedenis van Rusland. Dikke, maar erg erudiete klepper die leest als een trein.

Aprella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wolfbreed uitgelezen van S.A. Swann. Het was eigenlijk een boek dat ik een beetje sceptisch bekeek op het boekenfestijn, en wat ik eigenlijk eerst niet wou meenemen. Ben eigenlijk blij dat ik het toch gedaan heb. Het boek had toch eigenlijk best een mooi einde en er gebeurde toch redelijk wat actie in denk dat ik het vervolg volgende keer op het boekenfestijn ook ga meenemen ^^
    Ik had exact hetzelfde gevoel met dit boek! Zeker omdat de cover er een beetje YA achtig uitzag. Het enig dat ik wat minder vond, was hoe redelijk gedetailleerd mensen uit elkaar gereten werden. Niet echt mijn ding!

@Goodreads: 2012: 26 boeken gelezen, ik had een doel van 25. Voor dit jaar weer een doel van 25.

Nu ben ik bezig in The Other Boleyn Girl door Phillipa Gregory. Ik heb iets met de Tudors, vandaar.

DoVyTn's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het moet zo'n 10 a 15 jaar geleden zijn dat ik nog eens een boek gelezen had, maar toen ik deze zag liggen heb ik hem na even twijfelen toch gekocht

"Wij zijn anonymous" - Een inside verslag van de beruchte hackersbeweging van Parmy Olson

Het boek is best wel een aanrader voor iemand die interesse heeft in het thema, de geschiedenis, de raids, de sleutelpersonen. Het komt allemaal aan bod en vormt een mooi chronologisch geheel. Door dit boek de leesmicrobe terug te pakken gekregen

Next up: "Het leven is kak en dan wordt het grappig" van Xander de Rycke
    PSN NICK = DoVyTn
    STEAM = DoVy

The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aprella Bekijk bericht
    Ik had exact hetzelfde gevoel met dit boek! Zeker omdat de cover er een beetje YA achtig uitzag. Het enig dat ik wat minder vond, was hoe redelijk gedetailleerd mensen uit elkaar gereten werden. Niet echt mijn ding!

@Goodreads: 2012: 26 boeken gelezen, ik had een doel van 25. Voor dit jaar weer een doel van 25.

Nu ben ik bezig in The Other Boleyn Girl door Phillipa Gregory. Ik heb iets met de Tudors, vandaar.
    Goh, daar heb ik me nu eigenlijk niet aan gestoord heb jij het vervolg er al van gelezen?
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nee, maar ik wil het wel lezen!

Ullewupper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    God als misvatting, van Richard Dawkins.

Misschien overbodig om te lezen aangezien ik al lang geleden mijn ogen heb geopend. Maar toch wel een interessant boek om de argumenten die hij maakt te lezen. Voor iemand die nog steeds twijfels heeft over zijn geloof is het wel eens aan te raden.

bonesofherface's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Franny and Zooey van J.D. Salinger.

eeeh, best ok, denk ik. Er gebeurd niet veel in het verhaal, eigenlijk. Leuk geschreven, wel. Grappig bij momenten. En de gesprekken bleven mij wel boeien tot het einde. Mocht wel wat langer zijn.

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand ooit al boeken gekocht uit de Leatherbound Classics reeks van Barnes and Noble?
    BARNES & NOBLE | Barnes & Noble Leatherbound Classics Series

Heb vandaag via Amazon Tom Sawyer binnengekregen. Toch wel topkwaliteit hardcover. Typisch Middeleeuwse look, zijkant gegraveerd. Je betaalt denk ik een 5-8 euro meer, maar toch wel zijn geld waard imo. Zeker als je die klassiekers allemaal in huis wilt halen en naast elkaar in de kast zet.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb vandaag het 2de boek van de strijd van de witte wolvin uit. Het boek begon in het begin terug aan zijn aangenaam reistempo, maar geraakte dan ineens in een stroomversnelling door ineens een heel leger op de been te zetten en de oorlog kwam ineens veel sneller dan ik in het begin van dit boek zou verwacht hebben. Hopelijk wordt het 3de boek nog een goede afsluiter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Iemand ooit al boeken gekocht uit de Leatherbound Classics reeks van Barnes and Noble?
    BARNES & NOBLE | Barnes & Noble Leatherbound Classics Series

Heb vandaag via Amazon Tom Sawyer binnengekregen. Toch wel topkwaliteit hardcover. Typisch Middeleeuwse look, zijkant gegraveerd. Je betaalt denk ik een 5-8 euro meer, maar toch wel zijn geld waard imo. Zeker als je die klassiekers allemaal in huis wilt halen en naast elkaar in de kast zet.
    Ik neem aan dat die dan wel van Amerika overkomen? of vergis ik me daar nu in? hoelang heeft het geduurd voor dat boek bij u thuis was?
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat een prachtige boeken :O Heb je dan geen hoge verzendkosten?

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb vandaag Wolf's Cross uitgelezen van Swann. Vond het eigenlijk iets beter als het eerste boek. Het was dan ook geen vervolg, maar een heel nieuw verhaal dat zich ergens anders afspeelde. Inplaats van dat het nu ging over een meisje dat was opgeleid om zonder nadenken te doden, ging het nu over een meisje dat niet eens wist dat ze een weerwolf was en nog nooit getransformeerd was tot een weerwolf dankzij een zilveren kruis rond haar nek. Verschillende recensies die ik van het boek had gelezen, vonden het einde eigenlijk niet echt geweldig, maar persoonlijk vond ik het toch wel een zeer passend einde van dit boek. Het was nog wel een redelijk bloederig boek, maar het had een ander soort bloederig gedoe rond zich dan het eerste boek (nogal moeilijk te beschrijven zonder teveel te spoilen). Het ging hier niet gedeeltelijk over stadjes uitmoorden slechts voor de kerk en godsdienst, maar over persoonlijke wraaknemingen en bescherming van anderen. Mede door die reden vond ik het daarom beter als het eerste boek
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Anna Karenina van Tolstoj is een echte pageturner. Fantastisch boek! Het valt me op dat Tolstoj minder zwaar op de hand ligt dan Dostojevski, die meer lijkt uit te wijden in filosofische en religieuze thema's (hoewel die bij Tolstoj ook veelvuldig aanwezig zijn). Toch heb ik nog altijd een lichte voorkeur voor Dostojevski, omdat hij het Russische karakter van zijn personage's zo contrastrijk neerschrijft.

Storm4991's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb net "A memory of light" uitgelezen, het laatste deel van het rad des tijds. Heb hem in het engels gelezen omdat de vertaling in mei pas uitkomt en ik niet wou uitwijken. Prachtig boek, realistisch eind, gewoon prachtig echt de moeite waard. kheb hem uitgelezen (900 paginas) in 1 dag gewoon om aan te geven hoe spannend hij is.
    Nature doesn't just adapt. Nature cheats, changes the rules, and slips out the back door with your wallet while you're still trying to figure out what the hell happened.

bonesofherface's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    My Uncle Oswald van Roald Dahl. Leuk, luchtig, grappig. Al werd het wel een klein beetje repetitief naar het einde toe.

iTrader
    42 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eerste twee verhalen van De Wake van Giphart.
    Vooral het eerste is een pareltje
    no balls no glory

Pagina 4 van 170 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten