:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lokaal kopen zeker? Dat is meestal de manier met NDC's.
    Maar wat als dat niet lukt met mijn kaarten :')
    Probeer hier nu ook een VISA betaling in MYR te maken om iets te reserveren maar mislukt altijd (2 verschillende kaarten gebruikt)

Misschien gewoon wat SGD aanschaffen voor de zekerheid

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door :unsure: Bekijk bericht
    Maar wat als dat niet lukt met mijn kaarten :')
    Probeer hier nu ook een VISA betaling in MYR te maken om iets te reserveren maar mislukt altijd (2 verschillende kaarten gebruikt)
    Nogal logisch dat dat met uw kaart niet gaat lukken he, het is een non-deliverable currency Dat ga je dus niet met VISA/AMES/MC kunnen betalen, de enige manier is daar je USD of EUR (of SGD) te verkopen en de non-deliverable munt te kopen. En opletten, er bestaat een goede kans dat je die ringgits niet eens terug gaat kunnen verkopen tegen EUR/USD/SGD, dus zorg dat je enkel koopt in die currency wat je gaat uitgeven.

Misschien gewoon wat SGD aanschaffen voor de zekerheid
    Lijkt mij overbodig. EUR en USD pakken ze quasi altijd aan.

iTrader
    0
    Binnenkort voor 5 dagen naar Montenegro. Iemand ervaring mee of tips? Hotel in Budva en een daguitstap naar Kotor staat al vast. Verder nog tips? Uitstap naar Dubrovnik of eventueel Podgorica? Tips voor restaurants? Alle tips zijn welkom

Maxwell's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malan Bekijk bericht
    Binnenkort voor 5 dagen naar Montenegro. Iemand ervaring mee of tips? Hotel in Budva en een daguitstap naar Kotor staat al vast. Verder nog tips? Uitstap naar Dubrovnik of eventueel Podgorica? Tips voor restaurants? Alle tips zijn welkom
    Ik zelf ben er nog niet geweest maar ga ook in September naar Montenegro. Na wat rond lezen lijkt het mij toch het beste om Podgorica te skippen.
    Zeker als je maar 5 dagen daar bent.

Podgorica is a hole

iTrader
    0
    Ja, dat Podgorica niet de mooiste stad is in Europa wist ik wel, maar net daarom wou ik die toch eens bezoeken, maar zal er inderdaad niet van komen.

Hopelijk zijn die bosbranden geblust over 2 weken...

EDIT: zou een ID kaart volstaan of is een paspoort vereist?
    Laatst gewijzigd door Malan; 20 juli 2017 om 12:25

Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    1 september naar Costa Rica (huwelijksreis)
    Scheren met een ├ęcht vlijmscherp mes zonder irritatie op www.oldfashioned.be. De webshop voor baardverzorging en scheermessen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Soms wel ff checken als zo'n low cost maatschappij niet op de zwarte lijst staat (qua veiligheid).
    Sommige van die maatschappijen hebben ook maar bvb enkele vliegtuigen, ze bieden dan bvb 5 dagelijkse vluchten aan van stad A naar B, maar in realiteit doen ze er maar 2 en worden de andere vluchten gewoon afgeschaft. Dan word je overgeboekt naar een andere vlucht die dag, maar dat kan soms evengoed 12u later of vroeger zijn dan oorspronkelijk gepland. Als je dan niet je mails checkt, of als je planning strikt is, ... vervelend.
    uiteindelijk nul problemen gehad en nul vertragingen.
    alles vlekkeloos verlopen
    1 maand zuid oost Azie (myanmar, bangkok, cambodja, singapore, kuala lumpur dag) en paar dagen istanbul tussenstop inclusief 10 vluchten, visa voor drie landen en hotels etc net geen 2000 de man. mega cheap lijkt me. soms 4 sterren, taxis gepakt soms etc. altijd uit eten (kost daar niks natuurlijk)(. wel niet gaan feesten.

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Dump Pompeii en ga in de plaats naar Herculaneum, ge gaat er geen spijt van krijgen.
    Ik heb ze beiden gezien deze vakantie. Persoonlijk vind ik Pompeii toch indrukwekkender dan Herculaneum. 4 uur rondgelopen in Pompeii en we hebben nog niet alles gezien. Tegenover wel maar 2 uur in Herculaneum. Snikheet.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Ik heb ze beiden gezien deze vakantie. Persoonlijk vind ik Pompeii toch indrukwekkender dan Herculaneum. 4 uur rondgelopen in Pompeii en we hebben nog niet alles gezien. Tegenover wel maar 2 uur in Herculaneum. Snikheet.
    Fair enough. Ik vond Pompeii te groot en vooral te druk. Ge zit daar precies in een pretpark, voor alles aanschuiven etc... Herculaneum is ook beter en authentieker bewaard en de "villa's" zijn minstens zo indrukwekkend imo (al zijn het er wel minder uiteraard).

Pagina 255 van 255 Eerste ... 155205245251252253254255

Regels voor berichten