Pagina 53 van 53 Eerste ... 3434950515253

Discussie: Japan - Deel 1

iTrader
    25 (100%)
    Iemand die binnenkort naar Tokyo gaat ?
    Toen ik daar was ben ik vergeten een t-shirt van Hard Rock cafe Tokyo mee te nemen...

Pm indien je binnenkort zou gaan en eentje kan/wil meebrengen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Kaikul's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bon, tickets gekocht voor Japan, heen en terug naar Tokyo. We vertrekken op kerstdag en blijven zo'n 2,5 weken. Iemand tips voor oudejaarsavond in Japan? Best in Tokyo blijven of best ergens anders?

herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Wij vertrekken binnen een maand naar Japan. Iemands tips voor een hotel in Tokyo, Kyoto, Hiroshima en Hakone?
    ik ben groter dan maaltijdbox

sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herc Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wij vertrekken binnen een maand naar Japan. Iemands tips voor een hotel in Tokyo, Kyoto, Hiroshima en Hakone?
    In Tokyo verbleef ik in Grand Fresa Akasaka.
    Vind ik zeker een aanrader. Vlakbij de metro, een leuk ontbijtzaakje ernaast, enkele supermarktjes vlakbij, veel restaurantjes.
    Indien ik terugga, zou ik zeker opnieuw daar verblijven.
    Steam ID: sandpatt

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wij sliepen in een K's House in Tokyo (die in Asakusa), was ook wel goed. In Kyoto sliepen we ook in eentje dacht ik, die vond ik iets minder.

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandpatt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In Tokyo verbleef ik in Grand Fresa Akasaka.
    Vind ik zeker een aanrader. Vlakbij de metro, een leuk ontbijtzaakje ernaast, enkele supermarktjes vlakbij, veel restaurantjes.
    Indien ik terugga, zou ik zeker opnieuw daar verblijven.
    Alles in Tokyo is dichtbij de metro . Ik vond Akasaka ook een heel toffe buurt alhoewel je er niet zoveel over hoort in vergelijking met de andere. Ook vrij centraal gelegen. Ik zat achter de hoek in Mystays Premier
    I'm a man with a fork in a world of soup.

iTrader
    3 (100%)
    Samen met mijn vriendin en een aantal anderen zijn we aan het bekijken om volgend jaar naar Japan te gaan.
    Het idee:
    * 1 week natuur (bovenste gedeelte van Japan?)
    * 1 week Paralympische Spelen en Tokyo (openingsceremonie + tennis/atletiek)
    * 1 week steden: Kyoto - Osaka - Hiroshima (wss keuze maken)

Richtprijs: ca; 3000 EUR, weet niet of dit te doen is. We willen alles bij connections boeken aangezien het Engels blijkbaar minder goed is.
    Ondanks de beperkte tijd, willen we er het beste uithalen.

Heeft er iemand tips die ons kunnen helpen bij het plannen van de reis ?
    Wat zouden jullie bezoeken ?

Alvast bedankt

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    3000 voor twee personen, rond de periode van de OS, lijkt me niet onmogelijk, maar ook niet echt ideaal.

Wij hebben al iedere keer onze reis zelf geboekt, en hoewel je inderdaad soms terechtkomt bij mensen die geen woord engels spreken geraak je er meestal wel uit.

Als ik naar je ruw idee van de reis kijk, zou ik alvast aanraden om niet naar het noorden te gaan. Het noorden is naar het schijnt prachtig, maar is eigenlijk een reis van drie weken op zich waard. Je gaat veel meer halen uit je reis als je je beperkt tot ruwweg de regio tussen Tokyo en Hiroshima, want dan kan je veel meer je natuurbelevenis gaan spreiden.

Qua gidsboek kan ik, voor de natuurbelevenis, de lonely planet's 'Hiking in Japan' aanraden.

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat 3000 inderdaad wat nipt gaat zijn in deze periode. Japan is al geen goedkoop land, als je in Tokyo wil zitten tijdens de OS gaat het er niet goedkoper op worden.

En ik zou het dan inderdaad ook centraler houden. Voor de natuur kan je naar Nikko, Hakone, Japanse 'Alpen' (oa Kamikochi), ... als je tijd hebt eventueel de Kumano Kodo doen. Verdiep je zeker eens in de website Japan Guide.

Wij hebben indertijd op een 4 weken +- deze route gedaan (tussen haakjes zijn daguitstappen):

Tokyo (Kamakura, Nikko) - Hakone - Matsumoto - Tsumago - Takayama - Kanazawa - Kyoto (Himeji) - Nara - Koya-san - Osaka - Yunomine Onsen - Kii-Katsuura - Kyoto (Hiroshima) - Tokyo

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    3000 voor u en uw vriendin? Zo ja onmogelijk: hier is waarom.
    Tenzij ge op een uur van Tokyo gaat verblijven en dagelijks den trein wilt nemen.

Vliegtickets gaan massief duur zijn, zal zkr tegen 50% van dat budget innemen.
    Dan nog eens verblijf in tokyo rond die periode.

Dan nog via connections boeken, dan gaat het zeker ni lukken.

Snelle search 20/07 tot 27/07 is het goedkoopste da ik op airbnb vind: 121 per nacht in tokyo. Da is 840 voor 7 nachten.
    op booking.com is het goedkoopste voor die periode 1000 euro.

Kans dat ge tickets gaat kunnen krijgen voor eender welke wedstrijd is quasi 0.

Als dat budget per persoon is moet dat zeker lukken.

Alles zelf boeken is goedkoper en simpel.
    Ik heb nu een reis geboekt voor mij en 3 vrienden naar Japan in Maart. (18 dagen)
    Alles zelf geboekt, of opgezocht.

Vergt beetje tijd, maar is niet moeilijk.

Ik zou weg blijven van OS periode : Alles duurder, heel warm, super druk.
    Denk eens na wat ge wilt doen en of OS belangrijk is, anders kunde eerder eind maart begin april gaat (Sakura periode) of september/oktober (herfst) gaan.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 53 van 53 Eerste ... 3434950515253

Regels voor berichten