Speedy's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)

SN Brussels Airlines tickets

Hey,

heb zaterdag 11 augustus 2 tickets aangekocht naar Athene, voor heen en terug.
    Maar nu is mijn vraag, hoe kan ik zeker weten of die tickets thuis gaan toekomen of dat ze op de vlieghaven gaan liggen.
    Ik heb alle info die ik heb gekregen van SN maar kan dat nergens terugvinden.
    Iemand enige ervaring met SN? Ik heb mijn reservatienummer.

Wat moet ik doen?

Mvg
    "Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America.
    If I'm not there, I go to work." - Robert Orben
    no votes  

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Best eens bellen. Normaal gezien kan je toch kiezen hoe je de tickets kan verkrijgen? (aan de balie of per post)
    no votes  

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avondland Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Best eens bellen. Normaal gezien kan je toch kiezen hoe je de tickets kan verkrijgen? (aan de balie of per post)
    Ok zal morgen direct eens bellen ze, heb wel zo een electronic ticket en dit heb ik ervan gevonden op de site :

E-tickets

Voor de meeste bestemmingen zal je een e-ticket krijgen. Je kan ook met een e-ticket naar de incheckbalie.

Dusja, morgen voor de zekerheid eens bellen
    "Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America.
    no votes  

mauron's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Zeker dat het geen e-ticket is dat ge hebt? Zeker als ge online boekt is dat tegenwoordig standaard.
    In dat geval krijgt ge niks opgestuurd en moet ge enkel uw paspoort en reservatienummer (bij Air France hadden ze al genoeg met juist mij paspoort) geven aan de check-in balie.
    no votes  

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mauron Bekijk bericht
    Zeker dat het geen e-ticket is dat ge hebt? Zeker als ge online boekt is dat tegenwoordig standaard.
    In dat geval krijgt ge niks opgestuurd en moet ge enkel uw paspoort en reservatienummer (bij Air France hadden ze al genoeg met juist mij paspoort) geven aan de check-in balie.
    Idd heb een E-ticket.
    En de persoon die meegaat met mij is wel nog geen 18jaar. Ik ben dat wel. Dat mag geen problemen geven hé? Ofwel? Ben vorig jaar ook jaar Turkije geweest toen ik nog geen 18 was.... Ik had toen wel een toelatingpapierke mee van mijn ouders maar daar hebben ze nooit naar gevraagd.
    no votes  

Lt. PeeJee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, normaal geen probleem met een E-Ticket. Je zult een reservatienummer gekregen hebben: bijvoorbeeld =>

JE RESERVATIENUMMER : TCZ3IQ

ELEKTRONISCH TICKET - GA METEEN NAAR DE INCHECKBALIE

Schrijf zeker uw reservatienummer op, maar normaal gezien is uw identiteitskaart al voldoende. Ga gewoon naar de juiste rij waar Brussels Airlines hun tv schermkes hangen en daarop Athene of b-Light.

In geval als je iemand meeneemt die jonger is dan 18 zou je een soort van toestemming moeten krijgen van die hun ouders, maar daar maken ze geen spel van. Tenzij jij 20 zou zijn en uw medepassagier 11 ofzo...
    Don't worry about the world ending today... It's already tomorrow in Australia. Unless you're in Australia... (then start worrying)
    no votes  

bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedy77 Bekijk bericht
    Idd heb een E-ticket.
    En de persoon die meegaat met mij is wel nog geen 18jaar. Ik ben dat wel. Dat mag geen problemen geven hé? Ofwel? Ben vorig jaar ook jaar Turkije geweest toen ik nog geen 18 was.... Ik had toen wel een toelatingpapierke mee van mijn ouders maar daar hebben ze nooit naar gevraagd.
    Er best toch gewoon achtergaan, je weet maar nooit en het is geen grote moeite.
    no votes  

iTrader
    14 (100%)
    Ok nog 1 vraag: moeten wij een visa aankopen in Griekenland? Of iets anders?
    no votes  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    visa? lijk een kredietkaart? neen, koop u één in Belgie, dat werkt ginder ook

visa? lijk een verblijfsvergunning (=visum, ma soit)? neen, Griekenland is een shengenland, moet ge zelfs uwe pas niet voor tonen
    no votes  

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    visa? lijk een kredietkaart? neen, koop u één in Belgie, dat werkt ginder ook

visa? lijk een verblijfsvergunning (=visum, ma soit)? neen, Griekenland is een shengenland, moet ge zelfs uwe pas niet voor tonen
    jup visum dus, al dacht ik dat hetzelfde was. Toch bedankt.

Pft vlucht is delayed tot 11uur.....GRRRRRR normaal opstijgen om 8uur
    no votes  

Regels voor berichten