Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels_H Bekijk bericht
Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
Ik ben van plan om in augustus met mijn vriendin 2 weken naar Zuid Zweden te gaan met de auto.
De bedoeling is om voor de heenreis de ferry Rostock - Trelleborg te nemen, 2 nachten te overnachten in Malmo om de stad zelf + Kopenhagen te bezoeken. Daarna zouden we 2 huisjes willen boeken om elk 5 dagen te overnachten en van daaruit daguitstappen te doen. Ik dacht aan regio Värnamo/Ljungby/Växjö, iets ten Noorden van Göteborg of regio rond Vimmerby. Iemand tips om wel of niet voor een bepaalde regio te kiezen?

We gaan vooral om te gaan wandelen, maar een leuk stadje of iets anders als afwisseling is ook nodig. Zonder al te veel in de auto te zitten.
Hallo, 3 jaar geleden zijn wij ook 2 weken naar Zweden geweest met de ferry vanuit Lubeck naar Trelleborg. Is al een avontuur op zich om daarop te slapen. Dan even Mälmo bezocht en dan doorgereden naar onze bestemming Mariannelund. Onderweg gestopt in Vaxjo wat een mooie stadje is voor een tussenstop. In Vimmerby moet je natuurlijk naar Astrid Lindrgen park gaan wat echt een spektakel voor jong en oud is. Jönkopping is een mooie stad voor een bezoek te brengen. Kan je combineren met Gränna wat ook mooi is. Wij zijn terug gekeerd via Kalmar wat een prachtige stad is ook.