Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Prepaidkaarten zijn dan ook alleen nuttig voor studenten of andere mensen die geen echte kredietkaart bij een bank kunnen krijgen. Uitzonderingen zijn kaarten als Revolut.

Beobank biedt voor €5 per jaar een eenvoudige kaart aan met een 1% cashback per transactie (max €200 per jaar). Op die manier kan je er zelfs geld mee verdienen.
    https://www.beobank.be/nl/particulie...n/visa-classic

(Tip: geld zetten op Revolut telt ook als transactie en daar krijg je dus ook een cashback op )

Kredietkaarten zijn niet "broodnodig", maar ik zou zelf nooit reizen zonder. In sommige landen, zoals de VS, is betalen met kredietkaart de norm. Ook worden Visa en Mastercard wereldweid geaccepteerd, dat is niet het geval voor je Maestro-kaart.
    Laatst gewijzigd door Bv202; 13 juli 2020 om 09:27
    ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alleszins enorm bedankt voor alle antwoorden hier. Een van mijn reisgenoten heeft een kredietkaart bij Argenta aangevraagd, die hij normaal gezien zou moeten hebben voor de 24e. Desalniettemin heb ik het hotel in kwestie waar we willen verblijven gemaild of een kredietkaart noodzakelijk is mochten we er willen verblijven.

Kwestie van het zekere voor het onzekere te nemen en dat we daar niet om 22 a 23u moeten staan discussiëren aan de balie.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    27 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Prepaidkaarten zijn dan ook alleen nuttig voor studenten of andere mensen die geen echte kredietkaart bij een bank kunnen krijgen. Uitzonderingen zijn kaarten als Revolut.

Beobank biedt voor €5 per jaar een eenvoudige kaart aan met een 1% cashback per transactie (max €200 per jaar). Op die manier kan je er zelfs geld mee verdienen.
    https://www.beobank.be/nl/particulie...n/visa-classic

(Tip: geld zetten op Revolut telt ook als transactie en daar krijg je dus ook een cashback op )
    Dit werkte t.e.m. eind 2019 bij mij.
    Sinds 2020 niet meer, hij telt mijn Revolut transfers niet meer mee als transacties.

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dit werkte t.e.m. eind 2019 bij mij.
    Sinds 2020 niet meer, hij telt mijn Revolut transfers niet meer mee als transacties.
    Ik heb net even gekeken en je hebt gelijk, damn. Ze hebben het truukje dus door

Maar soit, het is een echte credit card met 1% cashback voor €5 per jaar. Imo is reizen zonder kredietkaart gewoon not done.
    ...

Regels voor berichten