Pagina 16 van 16 Eerste ... 61213141516

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    1) Zoek eerst zelf een alternatief dat je bevalt. Een andere KLM-vlucht naar AMS of een Thalys of gewoon zelf rijden naar Schiphol.
    2) Neem contact op met KLM en stel je alternatief voor. Zij kunnen je herboeken (ook op de Thalys). Dit uiteraard zonder enige meerkost of change fee gezien het involuntary is.

Als je wacht gaan zij je idd zelf herboeken en dat gaat iets zijn dat je bevalt of niet bevalt.

Als je ervoor kiest om te rijden naar Schiphol heb je recht op een partiele terugbetaling, maar ik kan je al zeggen dat dat niet veel zal zijn gezien het korte segmentje. Het AMS-BRU segment in het terugkeren hoef je dan niet per se te cancellen, ik veronderstel dat dat het laatste segment is van je trip dus als je no-showt daarop is dat geen probleem. Je kan het wel annuleren maar ik denk niet dat KLM dat segment dan gaat terugbetalen.
    Vandaag hebben ze mijn vlucht al omgeboekt. Alleen, de nieuwe vlucht is 4 uur later en overlapt met mijn aansluiting naar Tbilisi.
    Ik veronderstel dat zo'n omboeking met een zoekmachine ofzo gebeurd. Maar waarom krijgt dat dan geen melding dat de nieuwe optie praktisch niet haalbaar is.
    Toch maar persoonlijk contact proberen zoeken zeker?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    Terugbetaling gestort!

Ik verwacht m'n geld dus morgen/begin volgende week effectief terug.
    Wil niet pessimistisch doen maar het geld is pas teruggestort als het als op je rekening staat. Je zou niet de eerste zijn bij wie het "terugbetaald" is maar in werkelijkheid komt er niets terug. In de gaten houden!

Toch straf dat zo'n louche Wit-Russische airline, met wat moeite weliswaar, een betere service biedt dan bijvoorbeeld Brussels Airlines
    Inderdaad.

Via pakketreizen zou je beter beschermd moeten zijn
    't Is maar wat je "beter beschermd" noemt. Enkel recht op een voucher, die je pas na een jaar kan laten terugbetalen, waarbij ze dan nog gerust 6 maanden mogen wachten om de terugbetaling uit te voeren? De EU is er in ieder geval niet mee gediend met die uitzondering voor de pakketreizen die ze hier in Belgie gemaakt hebben en is van zinnens ons land weer eens te vervolgen.

De EU regel (bindend overigens) is en blijft dat volledige terugbetaling vanaf het begin een optie moet zijn (en niet na 12 maanden).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nifelheim Bekijk bericht
    Vandaag hebben ze mijn vlucht al omgeboekt. Alleen, de nieuwe vlucht is 4 uur later en overlapt met mijn aansluiting naar Tbilisi.
    Da's idd het werk van een computer die in het huidige aanbod niets beters gevonden heeft. Dat is vooral de computer ook de prijs en de regels van je fare respecteert. Er zal wel een goed alternatief bestaan (vb treinsegment) maar dat breekt de regels van je fare en/of kost meer. Dat kan uiteraard wel geboekt worden zonder meerkost nu gezien het involuntary karakter, maar dan enkel door een agent in overleg met de klant.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nifelheim Bekijk bericht
    Toch maar persoonlijk contact proberen zoeken zeker?
    Ja. Maar zoek eerst zelf een aanvaardbaar alternatief, zo kan je krijgen wat je wilt + bespaart veel tijd aan de telefoon

Regels voor berichten