iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Vliegtickets Zuid-Afrika

Heeft iemand aanraders qua maatschappij? Of we nu vanuit Brussel, Parijs of Schiphol vertrekken maakt ons niet zoveel uit, maar we zouden graag toch een deftige vlucht hebben.
    Vliegperiode is november, heeft iemand ook een inschatting van welke prijs er ongeveer gangbaar is dan heen en terug? Reisbureau raadde ons aan om nu reeds te boeken en erna desnoods de reis pas in te vullen.

Alvast bedankt!

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heeft iemand aanraders qua maatschappij? Of we nu vanuit Brussel, Parijs of Schiphol vertrekken maakt ons niet zoveel uit, maar we zouden graag toch een deftige vlucht hebben.
    Vliegperiode is november, heeft iemand ook een inschatting van welke prijs er ongeveer gangbaar is dan heen en terug? Reisbureau raadde ons aan om nu reeds te boeken en erna desnoods de reis pas in te vullen.

Alvast bedankt!
    Vliegen zal waarschijnlijk ofwel met Emirates ofwel met Ethiopian zijn. Emirates is normaal duurder maar wel beter.
    Prijzen schommelen fel, maar met wat zoeken moet je tussen de €400 en €600 uitkomen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ethiopian vond ik ook dik oké. Alleen heb je het nadeel dat je vaak een overstap moet maken in Addis Ababa en dat is echt geen fijne luchthaven om tijd te moeten doden...
    PSN: Shaddix-be

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ethiopian is een heel goeie airline
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ethiopian vond ik ook dik oké. Alleen heb je het nadeel dat je vaak een overstap moet maken in Addis Ababa en dat is echt geen fijne luchthaven om tijd te moeten doden...
    Inderdaad, maatschappij valt wel mee, maar de luchthaven is hopeloos verouderd (al zijn ze wel bezig aan een nieuwe). Die overstap is echt zéér chaotisch.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    In oktober 2018 met KLM gevlogen op Johannesburg en terug vanuit Kaapstad, rechtstreekse vlucht vanuit Schiphol. Heeft ons toen ongeveer 700 euro pp gekost.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook met Ethiopian Airlines gevlogen en eigenlijk niks op aan te merken, eten in overvloed De luchthaven op Addis Abeba is inderdaad pover, overal liggen mensen languit te slapen en is eigenlijk een relatief kleine luchthaven, weinig hygiëne maar niet onoverkomelijk... Ook naar douane toe grappig, 2 liter water, neem maar mee door de security Al bij al wel tevreden over.

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In Addis is er nauwelijks controle, zelfs niet bij het inchecken
    Ik had een soort tinnen schaaltje mee als souvenier en in de handbagage mee genomen omdat het zo fragiel was. Hup, door de scanner in Addis en ze keken bijna niet naar da schermpje, maar dan met de overstap in Caïro moest ik het toch uithalen. Daar keken ze dus wel

Ik boek toch altijd eerst de vlucht en vul daarna pas de reis in. Anders kun je je reis reeds invullen om dan tot de vaststelling te komen dat als je een dag eerder vertrekt de lucht 200€ goedkoper is.
    Dan moet je heel je reis herbekijken om ergens die dag in te halen.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

|nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Laat ook eens weten wat uw reis bureau geeft als planning. Ik heb hier een safari lodge dus ik kan ook wel wat advise geven

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tzijn KLM werelddeals nu... rechtstreekse vluchten van Brussel of Schiphol voor een €4-500 pp.
    Vorig jaar met KLM gevlogen van Johannesburg, dat was best oke. Het blijft rot om 11u in economy te zitten maar ik denk dat geen enkele airline je écht comfortabel kan laten voelen daar zedus.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Kempenaar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vorige week geboekt met Air France voor april/mei naar Johannesburg. TGV naar Parijs (inbegrepen) en dan rechtstreeks. Voor 520 euro.

2 jaar geleden vanuit Brussel gevlogen naar Johannesburg via Zurich (Swiss). En terug via Frankfurt (Lufthansa) voor 588 euro (2 maand op voorhand geboekt).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    afgelopen zomer brussel -> (istanboel)joburg->bloemfontein->kaapstad->(istanboel) brussel

totaal €900 denk ik. beetje teveel betaald denk ik door laat te boeken. Zie vaak deals naar kaapstad/joburg voorbij komen voor een kleine 500 euro

met turkisch airlines gevlogen, meerder keren en al altijd tevreden.

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt voor alle info! Ik ga eens beginnen rondkijken

Regels voor berichten